LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Versatel

Ongelezen bericht door ?? »

@Longdon:

Wellicht moet je ook eens bij jezelf te raden gaan. Eerst aanmelden, dan annuleren, dan weer aanmelden en vervolgens eisen dat je in een soort versnelde procedure komt ...

Hatsikidee
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39

Re: Versatel

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Geweldig, niet? En nu is zijn opzeggingsbrief alweer onderweg :P

Wedden dat dat niet meer kan en hij dan ook weer alle schuld naar Versatel schuift?

longdon
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2005 21:32

Re: Versatel

Ongelezen bericht door longdon »

Versatel die beloofd (!!) mij op 7 september 2005 dat mijn herregistratie wordt doorgevoerd. Dit beloven (!!) ze mij op 15 september 2005 nog een keer... Sorry hoor, maar vind jij dit normaal? Als twee keer iets beloofd wordt en vervolgens niks wordt gedaan heb ik toch alle reden om hierover mijn beklag te doen? Ik meld dit op het forum omdat ik de manier waarop zij omgaan met hun klanten wil melden. Als ze netjes hun excuses hadden aangeboden was er niks aan het handje geweest. Ik eis geen versnelde procedure, ik eis duidelijkheid! Ze kunnen met anderhalf maand geen duidelijkheid geven, dus houdt het voor me op!

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: Versatel

Ongelezen bericht door security »

Hallo Allemaal,

Hier ook een Versatel slachtoffer?
1 Oktober aanvraag gedaan via internet
2 Oktober formulier gefaxed
2 Oktober 16:00 was mijn order status bijgewerkt oplever datum 16 Oktober
Hierna begonnen mijn eerste slechte ervaringen...
Iedere dag zag ik mijn order status een dag verschuiven...

10 Oktober telefoontje 1
Meneer het zal nog enkele dagen duren, KPN dient de centrale nog aan te passen voor adsl II. Dit zal binnen enkele dagen gerealiseerd worden.
Ik dacht prima een goede duidelijke uitleg ik geef ze 7 dagen de tijd.


17 Oktober telefoontje 2
Meneer we hebben bericht van KPN op zijn vroegst per November kunt u gebruik maken van onze NOG TE LEVEREN diensten.. Prima dacht ik wederom een duidelijk antwoord...

Op 18 Oktober ging mijn order status naar 16 November...
Rustig afgewacht want de status was al verder gevorderd...

19 Oktober belde versatel, de order was misgelopen
Mijn vriendin heeft dit telefoontje afgehandeld.

20 tm 24 Oktober hing ik zelf aan de lijn... Wat denk je?
Mits alles goed gaat
( Ik houd mijn hart vast)
Zal ik per 4-11 Geinstalleerd worden...





Ben Benieuwd!!! Eind goed al goed?
Of Versatel / Versahel ?


wordt vervolgd?

leeuwarder
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2005 20:06

Re: Versatel

Ongelezen bericht door leeuwarder »

Hallo allemaal,

Ik heb tot volle tevredenheid vanaf Augustus genoten van mijn 20mb lijn, tot afgelopen week mijn verbinding uitviel.
Ik zit nu een week zonder verbinding en Versatel laat me werkelijk in mijn hemd staan. vele malen de helpdesk gebeld en gemaild, alles zonder resultaat, ze kunnen me alleen vertellen dat er een storing in de centrale is, maar niet waneer het opgelost gaat worden. (daar doen ze geen uitspraken over)

Ik ben blij dat ik het abonnement niet langer dan een jaar genomen heb, en raad iedereen echt af om ook TV en Telefoon van Versatel te nemen, als je dan zo'n storing hebt dan zit daar meteen ook zonder.

Ik hoop dat er nu snel een oplossing komt, ik houd jullie op de hoogte hoe Versatel dit verder gaat afhandelen en oplossen.

Jan Bosma

Toevoeging:

18-10
Uitvallen internet verbinding, storing aan helpdesk doorgegeven, na alles een geresset te hebben blijkt er echt een probleem te zijn. Onder nummer 1664697 is mijn probleem opgeslagen.
Omdat het lang duurde voordat de helpdesk aan de telefoon kwam inmiddels ook gemaild op het netwerk van de buren.

19-10
Mail ontvangen dat mijn storing is doorgekomen.

20-10
Opnieuw gebeld of er al meer bekend was over mijn probleem, er zou aan gewerkt worden.

21-10
Ik Wordt gebeld door iemand die wel verstand van zaken heeft, hij verteld me dat er 3 mensen in Leeuwarden zijn die hetzelfde probleem hebben, hij noemt het een interessant probleem maar stelt me gerust dat hij het nog dezelfde dag kan oplossen.

En een formulier in mijn mailbox, ik kan de helpdesk een cijfer geven etc, en de vraag of ik nog problemen heb (ik heb inderdaad nog steeds geen verbinding)

22-10
Zaterdag weekend, ik heb de hoop opgegeven dat ik nog online kom. Ik krijg de indruk dat de technische dienst alleen door de week van 9 tot 5 werkt.

24-10
Opnieuw gebeld met de helpdesk, ik krijg er iemand waar ik het hele verhaal weer aan doe, en vraag of er al meer over mijn probleem bekend is, de meneer schrikt wakker en vraagt me of ik soms wil weten waneer mijn aansluiting opgeleverd wordt, als ik hem opnieuw vertel dat ik al sinds Augustus een aansluiting heb maar al bijna een week een storing dan verteld hij me dat er inderdaad problemen in Leeuwarden zijn, meer kan hij niet voor me doen.

25-10
Wachten op actie van Versatel
Inmiddels op de site van Tros Radar een draadje geopend om andere consumenten op de hoogte te houden hoe Versatel problemen voor je oplost.

26-10

Wachten op actie van Versatel, ik weet nu dat je bij hun nooit het totaalpakket moet nemen, anders had ik nu ook een week zonder Telefoon en TV gezeten.

27-10
Weer niets gehoord van Versatel.

Alleen een mail met alle voetbalwedstrijden die ik aankomend weekend moet missen.

Ben echt benieuwd of ze gewoon verder slapen of me ooit nog gaan helpen.

28-10
Mail van Versatel, ze hebben een Dell computer voor me in de aanbieding, het is nu weekend, en nog steeds geen internet.

29-10
Geen actie van Versatel.

30-10
Geen actie van Versatel

31-10
Geen actie van Versatel

01-11
Geen actie van Versatel.


02-11

Geen actie van Versatel.

03-11
Geen actie van Versatel.

04-11-2005
Vanmorgen deed ie het even, om tien uur begon het lampje weer rood te branden. De helpdesk om 13.30 eindelijks aan de telefoon gekregen, ik ben onder de douche geweest terwijl het bandje doorliep/

Een medewerker aan de telefoon gekregen die me melde dat het probleem bij mij echt opgelost moest zijn. Toen hij even een collega raadpleegde kwamen ze erachter dat mijn verbinding opnieuw uitgevallen was, deze jongen deed echt zijn uiterste best voor me, hij heeft het voorelkaar gekregen dat men er opnieuw naar heeft gekeken.

Om 4 uur werkte mijn verbinding weer even, om 5 uur brande het rode lampje weer, ik heb het vermoeden dat ik weer tot volgende week Vrijdag moet wachten voor er actie wordt ondernomen.

Tussen het wachten op de helpdesk door nog even met de Consumentenbond gebeld, die hebben me nog wat verdere tips gegeven hoe ik me van Versatel kan losweken, dus maar weer opnieuw 5.35 Euro aan een aangetekende brief uitgegeven.

05-11
Alles is weer in de lucht!!!!
Ik hoop hierbij dit hoofdstuk af te sluiten.

06-11
Daar gaan we weer, de verbinding ligt er weer uit, met frisse batterijen in de telefoon hang ik weer in de wacht bij de helpdesk

Jan,





Jan,
Laatst gewijzigd door leeuwarder op 07 nov 2005 15:22, 11 keer totaal gewijzigd.

Superbloazer
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2005 19:51

Re: Versatel

Ongelezen bericht door Superbloazer »

Hallo Allemaal.

ik raad jullie af om geen versatel te nemen.
je betaalt alleen maar voor geen verbindingen.
zo gauw als je naar de klantenservice heen belt krijg je 1 of andere alochtoon die ten eerste de taal zelf moeilijk spreekt, en daarbij geregeld moet vragen aan de beller of hij zijn zin is wil herhalen.
Je wordt eerst nog is een half uur in de wacht gezet.en als je de waarheid spreekt dan luisteren ze niet en gooien ze de hoorn erop.
Moet ik nog meer vertellen.
Wat ik doe is u Versatel afraden ik zou naar Wanadoo gaan.
zo gauw als ik het contract kan beiendigen

baracuda
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2005 20:33

Re: Versatel

Ongelezen bericht door baracuda »

versatel heeft de meest waardeloze klantenservice die ik ooit heb mee gemaakt,ze kunnen en mogen niets,verantwoordelijke personen zijn niet aanspreekbaar of beschikbaar.
ik ben al sinds 2 juni 2005 bezig om 99 euro die ten onrechte via een automatische incasso van mijn rekening is afgeschreven,terug te krijgen.
de afdeling billing van versatel heeft me al 8 keer beloofd om het geld terug te storten maar tot op heden is er niets gestort.

zijn er meer mensen met dit probleem? graag een reactie dan.

longdon
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2005 21:32

Re: Versatel

Ongelezen bericht door longdon »

Zoals eerder al gemeld had ik diverse problemen met Versatel aanvraag.

Eindelijk kwam afgelopen maandag een monteur de hele handel aansluiten! Ik blij, Versatel blij.... of toch niet???

Eigenlijk begon de ellende direct al! Toen ik 's middags probeerde om wat live beelden uit het Big Brother huis te toveren liep de decoder compleet vast. Een zwart beeld was het enige wat ik te zien kreeg. Reageren op mijn afstandsbediening deed de decoder niet meer. Heb het apparaat van het stroom gehaald en een kwartier later weer ingeplugd, daarna deed ie het weer.

Op diezelfde dag wilde ik 's avonds ook nog eventjes mijn vriendin de mogelijkheden van Versatel laten zien (toch weten waarvoor we geld betalen...). Helaas kreeg ik weer hetzelfde probleem, een vastlopende decoder. Dan maar even Versatel Klantenservice bellen, om te vernemen of het probleem vaker voorkomt. Na drie kwartier aan de lijn te hebben gezeten vond ik het wel genoeg! Klantenservice is een moeilijk item voor Versatel. Dan maar een e-mail d'r tegenaan... Tot aan vandaag (2 nov.) geen reactie ontvangen.

Op 1 november 2005 wilde ik nogmaals een poging doen om wat live beelden uit het Big Brother huis te toveren. Dit beeld kwam nu wel door, alhoewel ik het idee kreeg dat het over een 56k modem lijntje binnenkreeg, zo schokkerig kwam het door!

Op 2 november 2005 was, tot mijn grote schrik, de verbinding met het internet verdwenen. Wederom getracht om contact te leggen met Versatel Klantenservice, maar ook na 45 minuten weer geen medewerker kunnen spreken. Heb nogmaals een e-mail gestuurd dat ik graag de hele boel weer wil inleveren... Ben benieuwd of er nog een reactie komt.

Mijn advies aan iedereen: NEEM NOOIT VERSATEL!!

digibeet1951
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 nov 2005 16:34

Re: Versatel

Ongelezen bericht door digibeet1951 »

Mijn ervaringen met zonnet, later versatel zijn tot nu toe meestal goed.
Inmiddels heb ik versatel family compleet. Je betaalt voor 4 Mb, maar ik krijg netto zo'n 10 Mb. De installatie verliep probleemloos.
De adsl 2+ verbinding is erg stabiel (eerlijk is eerlijk, dat was vroeger wel eens anders). Ook de voetbaluitzendingen zijn van een zeer behoorlijke kwaliteit.
Kortom, ik ben positief gestemd over Versatel.
Gr.
digibeet1951

remco66
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2005 19:04

Re: Versatel

Ongelezen bericht door remco66 »

hmm ik heb nu problemen met ze.
ze halen abnormale bedragen van mijn rekening.
ze reageren nergens op.
ik vind het belachelijk dat ik ze niet kan bellen.
trouwens ik heb nooit een getekend contract opgestuurd.
en toch werd ik aangesloten.
kan ik nu zonder meer opzeggen?

Ronaldinho
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2005 22:33

Re: Versatel

Ongelezen bericht door Ronaldinho »

Mensen, trap er niet in. Ze lokken ons met mooie praatjes om dan wanprestatie te leveren. Een bloemlezing van mijn bevindingen:

Tijdens het telfonisch verkoopgesprek:
- ontkent Versatel dat afstand tot wijkcentrale invloed op snelheid heeft. Dat zou bij ADSL2+ niet van toepassing zijn.
- wordt een minimale snelheid van 16Mb (=1.600KB) gegarandeerd.
- wordt aangegeven dat de nieuwsgroepen vroeger weliswaar niet goed ondersteund werden, maar dat dit nu gewijzigd is.

En dan nu de praktijk:
- snelheid internet is rond 200KB (ca 10% van beloofde snelheid)
- snelheid nieuwsgroepen slechts 20KB (ca 1%)
- verbinding valt meermalen per dag gehaal weg

Hierover contact opgenomen met klantenservice:
- Telefonisch nauwelijks bereikbaar: je hangt erg lang in de wacht, waarbij constant een bandje met standaardtekst herhaald wordt, maar waarbij met 'vergeet' aan te geven hoeveel wachtenden er voor je zijn.
- Als je dan iemand aan de lijn krijgt, dan wordt alleen je probleem genoteerd. Oplossen kan men het niet. Men kan het alleen doorspelen aan de 'techneuten' die alleen overdag werken.
- Daarom heb ik verzocht om teruggebeld te worden of een e-mail te krijgen over de voortgang/oplossing van het probleem. Dit was absoluut onmogelijk. Daar kon men niet aan beginnen. Ik moest het de komende weken elke dag maar proberen en dan zou ik vanzelf wel uitvinden of eea verbeterd was.
- Daarom klacht per e-mail ingestuurd. Daarbij heb ik screenshots gevoegd van meerdere dagen met bovenstaande trage snelheden.
- Je krijgt keurig een 'automatische' ontvangstbevestiging, waarin men aangeeft binnen 24 uur te reageren. Veelal wordt deze reactietijd niet gehaald.
- Als men een e-mail terug stuurt, dan is dit een erg algemene die niet op de problematiek ingaat. Op de screenshots heeft men niet gereageerd. Wel gaf men aan zelf de lijn gemeten te hebben en de snelheid als akkoord bevonden te hebben. Hiervan werd geen bewijs meegestuurd. Verder wat algemeenheden als: gebruik een virusscanner en gebruik ad-aware.
- Op mijn tegenreactie met het verzoek nu wel serieus op de klacht in te gaan, krijg ik weer een e-mail met algemeenheden.
- Inmiddels is het probleem nog steeds niet verholpen.

Kortom:
Ze lokken je met mooie praatjes, plegen wanprestatie tov het beloofde en minachten de klant met een afpoeier taktiek.
:evil:

gekido
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jun 2005 19:35

Re: Versatel

Ongelezen bericht door gekido »

Dat ljkt me idd niet echt goed, 1/8ste van de beloofde internetsnelheid..... En uiteraard ligt dat ook aan de afstand van de wijkcentrale, ook al beweert Versatel van niet..... Wat een wanpraktijken zeg bij die ISP. RADAR had laatst een stukje in de uitzending over de slechtste providers m.b.t. service... Hoop dat ze dat binnenkort nog een keer gaan doen maar dan vanwege adsl2..... En hoop dat het voor jou ook allemaal snel goed komt, zou gelijk overstappen als dat mogelijk is.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Versatel

Ongelezen bericht door ?? »

@ Ronaldinho: als je maar 2 Mbit/s haalt, zit er toch echt een probleem. En dat heeft niets met de afstand tussen jou en de wijkcentrale te maken. Versatel levert nl niet op afstanden van meer dan 3 kilometer, en op 3KM moet je nog makkelijk 6 Mbit/s kunnen halen - waarschijnlijk zelfs nog meer.

Check je bekabeling, modem, PC, virusscanner, spywarescanners en firewall eens, zou ik zo zeggen.

Ronaldinho
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2005 22:33

Re: Versatel

Ongelezen bericht door Ronaldinho »

@??
Heb ik allemaal al gedaan. Heb goede virusscanner, heb ad-aware draaien, volgens netstat heb ik geen lijnen openstaan, pc is met vaste utp verbonden aan router.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Versatel

Ongelezen bericht door ?? »

Is de bekabeling tussen ISRA en modem in orde? (UTP kabels veroorzaken het probleem meestal niet. Telefoonkabels daarentegen wel, die kunnen heel veel invloed hebben op de snelheid waarop het modem kan trainen). Waarop traint de modem na een reset?

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: Versatel

Ongelezen bericht door security »

Vandaag aangesloten...

Sugt. Na dacht ik een vakkundige monteur in huis te hebben gehad is hier het treurige verhaal begonnen...
TV: BB Only geen Ned 1 + 2 + 3 of talpa of voetbal of films...
Monteur zei nog decoder 4 uur uitlaten dan aanzetten helaas werkt niet..

Telefoonlijn moet nog geporteerd worden.

Internet een Louzy 10 MB... Meeste zelfs daar beneden...

Net versahel gebelt 2uur wachttijd...

Vincenza Cau gesproken Call / Ticket aangemaakt

meer mensen met dit soort ervaringen :?:

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: Versatel

Ongelezen bericht door security »

mail naar:

[email protected]
[email protected]

Geachte heer, mevrouw

Op vrijdag 4 November 2005 om 14:30 ben ik aangesloten voor de Triplet plas diensten van Stele2 / Verstel.
Tot mijn verbazing werken de diensten echter niet naar wens.

Digitale TV: alleen BOB, Chelsea TV en Manchester United TV doet 't.
Bij de rest alleen zwart beeld, en wat dan het meeste stoort GEEN LIVE VOETBAL.

Internet: 20MB haal ik de helft van. Jullie maken niet waar wat jullie in de Commercials beloven.
Namelijk 20MB en geen 10MB.
Natuurlijk snap ik dat de 20MB niet gegarandeerd wordt maar 16 MB zou ik minimaal moeten halen aldus de Monteur en een Versatel Medewerker

Ik heb met mevrouw Vincenza Cau gesproken Ticket 1720575 aangemaakt.
Mevrouw Cau deelde mij mede dat ik halverwege volgende week gebruik zou moeten kunnen maken van alle diensten.

Ik ga hier natuurlijk niet mee akkoord, en wens dat e.e.a in orde wordt gemaakt alvorens er geld van mijn rekening afgeschreven mag worden.


Met vriendelijke groet,

Vandaag maar meteen een verzamelbox aangemaakt voor mensen die ook problemen ondervinden.
Gelieve een duidelijke beschrijving te mailen naar

[email protected]

longdon
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2005 21:32

Re: Versatel

Ongelezen bericht door longdon »

Nou, hierbij een kleine update over mijn verdere gezeik met Versatel.

Ik heb nu, na lang getouwtrek, Versatel Compleet Family met telefonie. Dit pakket is op 31 oktober 2005 geïnstalleerd door een zeer aardige monteur. Het pakket werkte direct, alhoewel ik de decoder foeilelijk vind, maar goed dat neem je op de koop toe.

De decoder is sinds 31 oktober 2005 ongeveer 25 keer vastgelopen. Dat houdt in dat de stekker eruit moet worden gehaald, een minuut van het stroom af moet en vervolgens weer moet worden aangesloten. Dat lijkt me niet echt de bedoeling van een decoder. Ik heb het probleem gemeld bij Versatel op 3 november 2005. Nog binnen een paar dagen zou ik een nieuwe decoder krijgen, zo is mij beloofd... Tot aan vandaag nog geen telefoontje of monteur gezien...

Afgelopen zaterdag maar es gaan zitten voor PSV - Sparta... Wat een droevenis zeg! Het beeld haperde om de drie seconden en liep, zoals te verwachten was, drie keer compleet vast. Herstart van de decoder was de enige oplossing.

Afgelopen zondag geprobeerd om Feyenoord - Vitesse te kijken. Dit ging al iets beter, slechts één keer vastgelopen. De haperingen bleven, helaas.

Mij was beloofd door de Versatel Klantenservice dat de overige wedstrijden "direct na het eindsignaal" op te vragen waren voor re-live uitzending. Ik heb dus zondagmiddag omstreeks 17.00 uur geprobeerd om Heerenveen - Groningen te bekijken. Deze stond er niet op. De enige wedstrijd die erop te vinden was, was de wedstrijd van de vrijdagavond. Ook de zaterdagwedstrijden waren dus nog niet te vinden. Zondagavond om 20.30 uur was nog steeds de wedstrijd niet benaderbaar. Vanochtend om 9.00 uur nog steeds geen re-live wedstrijd.

Ook had ik problemen met de PHP scripts die, volgens de telefonische verkoper van Versatel, werden ondersteund door Versatel. Nu ben ik een redelijk gevorderd gebruiker van deze scripts, maar ik kreeg ze niet aan de praat op mijn account.

Ik heb dit alles gemeld in een e-mail aan de Klantenservice. Ik heb daarbij verzocht om mijn contract te ontbinden gezien de verkeerde voorlichting en ik beriep me op de zichttermijn van 7 dagen.

Versatel mailde mij binnen één dag terug (da's een pluspunt) waarin ze meldden dat ik niet moest zeuren, want voetbal en televisie was een gratis dienst, het draaide om mijn internetverbinding. Die internetverbinding kost mij dus 39,95 per maand. Dat kan ook goedkoper...

Opzeggen van het contract kon, uiteraard, niet omdat ik op 11 oktober 2005 het registratieformulier had ondertekend. Je tekent dus voor iets waarbij het totaal niet duidelijk is of het wat is, maar waar je dus wel dan voor een jaar (of meer) aan vast zit. Ik kon niet onder mijn contract uit, gezien de datum waarmee Versatel rekent.

Kortom, de mail van Versatel kwam d'r op neer dat ik bijzonder veel pech had maar dat ik niet moet zeuren omdat ik "gratis" TV en voetbal heb. Ondersteunen van PHP deden ze niet bij Versatel, aanbieden wel.

Om even samen te vatten. Ik betaal 39,95 per maand voor 4MB internet waarbij Versatel mij "gratis" voetbal en TV geeft. Ik mag dan niet zeuren over de onmogelijkheden van het voetbal en TV en moet blij zijn dat het internet het uberhaupt doet.

Volgens mij is dit een bijzonder klantonvriendelijke instelling van een provider en moet iedereen hiervoor gewaarschuwd worden! Mocht je overwegen om Versatel te nemen, denk daar dan astjeblieft nog even een nachtje over! Had ik dat ook maar gedaan...

Over een jaar ben ik weer terug bij mijn oude provider....

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Versatel

Ongelezen bericht door ?? »

@ Security:

Zegt het concept 'geduld' je iets? Een paar dagen wachten is toch niet zo'n ramp ...

Daarnaast: het pakket wat ze aanbieden is *tot* 20MB. Garanties kunnen ze niet geven (doen ze ook niet) om de simpele reden dat je verbinding net zo snel is als de zwakste schakel. Daarnaast speelt ook de afstand van centrale tot huis een rol, alsmede de kwaliteit van de bekabeling in je eigen huis, de afstand tussen modem en ISRA punt, de staat van je PC (spyware, virussen, slechte instellingen), de kwaliteit van de kabel tussen wijkcentrale en huis en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Het modem resetten wil overigens ook nog wel eens helpen.

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: Versatel

Ongelezen bericht door security »

lol @ ??

Ehm geduld zegt me wel wat ja,
Snelheid en afstand zegt me ook e.e.a ik weet dat ze niet 20MB kunnen leveren, maar 16MB zou minimaal mogelijk moeten zijn.
Ben zelf systeem administrator bij groot nederlands bedrijf dus aangaande virussen / spyware zit het wel snor.

Modem is al tig malen gereset.
Ze leveren een dienst die niet compleet is, vind je het vreemd dat ik dan op mijn strepen ga staan???
Ik niet

Bedankt voor je reactie,
Schiet ik er verder iets mee op? :roll:

Gesloten