LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (Factuur) Problemen met UPC

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
blackbull
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2005 01:35

(Factuur) Problemen met UPC

Ongelezen bericht door blackbull »

Hallo,

Wie heeft er ook regelmatig problemen met UPC?

Wij hebben al 1 1/2 jaar factuurproblemen. We betalen of teveel of je krijgt naar zoveel maanden nog een rekening.
Om dit aan te pakken willen we een rechtzaak beginnen tegen UPC.
Maar om sterker te staan is het fijner om met meerdere personen tegelijk een zaak tegen UPC te beginnen.

De helpdesk wil je niet helpen en zeggen maar je moet maar betalen.

Wie wil ons hierbij helpen?

Neem dan contact met ons op.

Groetjes

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: (Factuur) Problemen met UPC

Ongelezen bericht door edmoor »

En hoe wordt men geacht contact met je op te nemen?

blackbull = blackbox :wink:

blackbull
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2005 01:35

Re: (Factuur) Problemen met UPC

Ongelezen bericht door blackbull »


neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: (Factuur) Problemen met UPC

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Blackbull; lees eens op alle forums hier de lijst van klachten en let eens op wat Neptunus hierover zegt.

Neem een advocaat; betaal niet en zorg ervoor dat je pas betaalt wanneer zij ophouden met spooknota's te sturen. Ze willen je alleen bang maken met een incassobureautje, maar de macht van een incassobureau is net zo groot als de buurvrouw die de afwas doet. Dus maak je niet druk. En de spookrekeingen van UPC is ook bij de rechter bekend. Dus wat maakt het uit.

Dus neem Versatel http://www.versatel.nl of tiscali special. Kijk daar even en sluit die trammelant af, want ik was 12 uur per dag (overdag) niet thuis en ze meenden even te moeten kopieëren wat ik in het weekend gebeld heb en dat in de week zelf te plaatsen terwijl ik gewoon niet thuis was. Ze zeiden doodleuk dat het wel uit mijn modem kwam. Ja, dat valt niet door de klant te controleren. Dan kun je een gespecifiseerde nota aanvragen, maar dan zeggen ze dat het je 13,50 extra kost. Dan zeg je doodleuk:"Wanneer ik geen gespecificeerde nota van jullie krijg zal er ook geen betaling plaatsvinden". Dan sturen ze het je en dan kan je lachen. Niet betalen dus. Want je gaat niet betalen voor nota's die gewoon op geldklopperij berusten. Ze spelen met de variabele kosten. Daar zit hun geldklopperij. De tijd dat de klant altijd in zijn ongelijk staat is voorbij. De rechter geeft ook de klant in zijn gelijk!! Dus wat dat aangaat niet betalen!!.

Ga daar weg want je hebt daar niets meer te zoeken. Ze geven je alleen maar heel veel kosten; ze zijn veelste duur en ze gaan aan geldklopperij doen op het moment als de variabele kosten gaan spelen. Dus ga weg daar en heel vlot.

Groet,

Neptunus.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: (Factuur) Problemen met UPC

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste mensen,

Heden kreeg ik een brief van een zekere incassobureau Penninck & Landzaadt of ik maar even € 2685,07 kon ophoesten. Dit door middel van het feit, dat UPC haar fantasienota ingewilligd wilde zien. Een gespecificeerde nota kreeg ik niet en waar dat dan wel vandaan zou moeten komen. Ik heb vanaf 8 februari 2005 tot en met 8 juni 2005 telefoon en internet gehad en ze wisten me te vertellen dat ik dat bedrag aan kosten zou hebben gemaakt en of ik maar even die fantasienota binnen 5 dagen na dagtekening van 5 dagen geleden wilde betalen.

Nu is het zo, dat ik van half 9 'smorgens tot en met 10:00 uur 's avonds ben weggeweest en in die 3 maanden heb ik ook nog eens wegens een zogenaamde storing 7 weken niet kunnen bellen en internetten. UPC wees dat in het land der fabelen en ik zou en moest die rekening betalen. Wanneer Pennick & Zwardtzaad dit bedrag niet 5 dagen geleden na ontvangst in de bus van dit schrijven niet het bedrag op hun rekening zou zien, dan zouden ze naar de rechter gaan. De rechter ziet ze aankomen. Weer een klant van UPC die belazerd is door zijn crediteur en dat hij terecht hun fantasienota's niet wilt betalen.

Ik heb zelf gebeld een bedrag van 12,60 bij de eerste nota aan telefoonkosten. Bij de tweede nota een bedrag van 21,67 en bij de derde nota een bedrag van 8,77. In het weekend heb ik wat meer betaalt, maar dat was gratis bij een Freetime abonnement. Dan nog de chello classic erbij dat is dan 3 x 57,= 172.50 + de bovenstaande bedragen kom ik op € 215,54. Die rekening heb ik netjes voldaan ondanks het feit, dat ik 7 weken geen internet en telefonie heb gehad door een storing en ze wensten me geen reductie te geven, ondanks het feit dat het dus wel in de Algemene Voorwaarden stond.

Ze kunnen wat mij betreft door de stront zakken en nooit meer boven komen. Ze zijn het doodschoppen geeneens waard. UPC staat weer in zijn hemd. Ze zeggen:"Meneer, maar het komt wel uit uw modem". Ja
maar wie controleert dat? Juist de klant mag dat niet controleren, dus wordt het hun JA tegen mijn NEE en dan zal de klant wel weer aan het kortste eind trekken. Die moet dus betalen en dat weet UPC en daar maken ze nu via die Zwartzaadt misbruik van.

Ik hoop dat jullie de zaakjes op orde hebben en haal er maar een advocaat bij, want dat is toch het beste.

Gesloten