LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EUR 45,- terug!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Het scheelt; Hier alleen twee jaar rente op E 45,- a 4 % op verloren.
Das beter als die 2 x 30.000 die dexia nog hoopt te krijgen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nog niets gekregen. Heb nee gestemd en mijn banknummer NIET ingevuld.
Jullie wel?

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Als ik mij het goed herinner wel..Volgens mij heb ik hem helemaal ingevult om mijn NEE kracht bij te zetten en onduidekijkheden te voorkomen.

Maar de 45,- euro's waren ook van de week pas binnen.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Van SLV:
Eenmalige extra uitkering
Iedereen die een geldige stem uitbrengt, ontvangt - als de Regeling definitief doorgaat - een eenmalige extra uitkering. Deze uitkering is gelijk aan de bijdrage die de aangeslotenen aan Stichting Leaseverlies en/of Stichting Eegalease hebben betaald. Wanneer u geregistreerd staat bij Stichting Leaseverlies én Stichting Eegalease, dan ontvangt u EUR. 90,-. Bent u slechts bij één van beide stichtingen geregistreerd dan ontvangt u EUR. 45,-.
Dit is dus een betaling alleen indien u gestemd heeft, een betaling voor uw stem dus en alleen als de meerderheid van de stemmers voor heeft gestemd, ongeacht het aantal stemmers.
En er wordt tevens nog een poging ondernomen om al die honderd duizenden die niet gestemd hebben, ook onder de regeling te dwingen.

Overigens is deze stem-premie betaald door dexia, als aanmoediging om voor te stemmen...

SLV mag dus blijkbaar het nog forse bedrag in kas, want zo veel miljoenen kunnen die paar rechtzaken toch nog niet gekost hebben, voor zichzelf besteden, wellicht krijgen ze daar nu van dexia een nog
mooie stop-premie van zo'n 10 miljoen Euro bovenop...

Gaat de overheid dit voortaan ook doen (een tip voor zalm misschien)
een stem-premie alleen bij vóór stemmen van de meerderheid....

Kom op mensen, 600.000 mensen bedotten/afpersen mag gratis, maar recht krijgen in Nederland kost geld, dus geef die 45 Euro aan een club die PAL blijft staan en blijft doorvechten in deze nog veel giftiger poel dan we al dachten (SLV/corruptie) voor ons recht!

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Voor de eerste club die bij dexia de boeken boven water krijgt..

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door bjorrie »

Hoi Janneke

Ik heb ook nee gestemd, ook geen banknummer gegeven maar toch mijn geld teruggestort gekregen. Hoop voor jou dat het ook zo spoedig mogelijk gestort word. Succes

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door J Hopman »

Waar ben jij mee bezig bloedzuiger ( idaho ) met je 1-kontract.

Je bent volgens mij net als een deur, of vind je van niet soms.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 20 Aug 2005 20:07 door J Hopman


--------------------------------------------------------------------------------

Waar ben jij mee bezig bloedzuiger ( idaho ) met je 1-kontract.

Je bent volgens mij net als een deur, of vind je van niet soms.
Waar slaat dit op hoppie, ga je taal uitkramen bij het PAL forum

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door Idaho »

Sorry meneer Hopman, zoals vele malen heb ik enigzins moeite om u te volgen, u vergelijkt mij met een deur?

Waar haalt u het vandaan, edoch, het is origineel en eindelijk eens niet iemand napraten moet een goed gevoel geven, nu nog een beetje zin aan de tekst geven en u bent weer helemaal terug.

Deze "deur" gaat overigens alleen open voor de mensen met de juiste sleutel en volgens mij heeft u die niet.

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Die €45,00 ook terugontvangen en meteen naar PAL overgemaakt.

By the way: kreeg zonder meer een creditcard nadat ik medegedeeld had dat de BKR-notering van Dexia was. Al eerder zonder problemen een creditcard gekregen alsmede twee betaalkredieten. De andere financiële instellingen nemen Dexia dus niet meer serieus en zo hoort dat ook!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door JH »

De andere financiële instellingen nemen Dexia dus niet meer serieus en zo hoort dat ook!
Nu men dan ondanks de BKR-notering van dexia toch opnieuw financiele verplichtingen kan aangaan zullen wellicht meerdere mensen besluiten om te schikken :wink:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door Idaho »

Dat zou inderdaad een welkome uitweg zijn voor velen die het "advies" hebben gevolgd om te stoppen met betalen en daar achteraf spijt van hebben gekregen vanwege die BKR notering.

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Ik heb helemaal NIET geschikt met die oplichtersbende van Dexia. In hun ogen ben ik wanbetaler. Zij hebben mij geregistreerd bij het BKR voor bijna € 25.000,--, terwijl het volgens hun opgave mijn "schuld" "slechts" ongeveer €12.500,-- bedraagt. Bij het aangaan van de contracten vond in het geheel geen toetsing bij het BKR plaats.
Ik heb naar de financiële instellingen een kopie van mijn vernietigingsbrief gestuurd en dat was voldoende. Per slot van rekening heb ik toch geen geschil met hen, maar met die zelf door Aegon opgelichte Belgen van Dexia.

Duisenberg zou zich postuum moeten schamen dat hij heeft meegewerkt aan de totstandkoming van de naar hem genoemde regeling, waarvan de uitwerking geheel aan de boevenbende Dexia werd overgelaten.

Trouwens de Vereniging van Effectenbezitters maakt nu zelfs goede sier met die mede door hun toedoen tot stand gekomen regeling.

Citaat:

"Maar wie behartigt uw belang? Wie komt er in actie als belangen van belggers worden geschaad? Ook daarbij bent u bij de VEB aan het goede adres. De VEB is actief in zaken die de portemenee van beleggers direct raken. Denk aan de belangrijke rol die de VEB heeft gepeeld bij de schikking met Dexia over de aandelenleaseproducten."

En de directeur van de VEB Peter Paul de Vries schrijft over Duisenberg:

"De VEB had goede contacten met Duisenberg. Tweemaal was hij spreker op de Dag van het Aandeel, en de VEB had recent met Duisenberg te maken bij de onderhandelingenover de aandelenleaseproblemen bij Dexia. Duisenberg wist als bemiddelaar een akkoord te bewerkstelligen dat door 80 procent van de aangesloten (noot van mijzelf: waarbij?) werd aangenomen. Het zou zijn laatste wapenfeit worden."

Nou een wapenfeit om trots op te zijn! Waarschijnlijk had Duisenberghelemaal geen kaas gegeten van de aandelenleaseproblematiek en is hij gewoon als boegbeeld naar voren geschoven door dat misselijke vriendje van hem, Zalm, om het imago van de financiële wereld in Nederland te redden

liba1
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:33

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door liba1 »

Ik heb het terug
ik heb 1 x 45 euro overgemaakt en twee keer terug gekregen 90 euro
wat een meevaller ik had liever dat ze iets meer d,r best hadden gedaan ik zit nog steeds met een restschuld van 30000 euro

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 18 Aug 2005 01:02 door Tessie
Geplaatst op 18 Aug 2005 00:12 door HvdB

Die BKR registratie kan je omzeilen door even een briefje naar hen te sturen met de uitleg over Dexia en alles wordt weer teruggedraaid.


Kletskoek! laat jeniet in de maling nemen door de enkeling die het wel gelukt is. Over het algemeen werkt het niet zo en het wordt steeds lastiger omdat bkr niet in de schikking is meegenomen!
HvdB is trouwens ook geen Dexiaan (al is ie of ze dwars) want zelfs Dexianen weten beter! Wat een onzin!

Geplaatst op 21 Aug 2005 09:55 door JH

Nu men dan ondanks de BKR-notering van dexia toch opnieuw financiele verplichtingen kan aangaan zullen wellicht meerdere mensen besluiten om te schikken

Geplaatst op 21 Aug 2005 10:09 door Idaho

Dat zou inderdaad een welkome uitweg zijn voor velen die het "advies" hebben gevolgd om te stoppen met betalen en daar achteraf spijt van hebben gekregen vanwege die BKR notering.


Nooit van mijn leven ga ik eerst betalen om het dan (misschien) weer terug te krijgen terwijl ik dan zeker nog 5 jaar een leuke BKR notering houdt.

JH en idaho, als jullie willen storen, ga dan in ieder geval geen leugens verspreiden.

Die BKR blijft tenminste 5 jaar staan en daar heb je echt last van, al is het maar via een duurdere hypotheek of een persoonlijke lening die je niet krijgt. Dus niet gaan liegen aub.

De enige manier om dit ongedaan te krijgen is via de rechter, hoe sneller hoe beter!

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door pallu »

ook ik kreeg 10 en 45 Euro terug
op 6 september weet ik of de rest ook terug komt zo niet dat gaan wij gewoon door in hoger beroep.

pallu

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door J Hopman »

Dat doet PIJN voor de consumensten bond, dat ze toendertijd korting hebben gegeven op een lidmaatschap bij EGL en SVL.

En nu al die klanten die ze kwijtraken omdat ze voor het Duisenberg - voorstel waren, hadden ze maar tegen dit voorstel moeten stemmen.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door JH »

De Consumentenbond krijgt zijn leden toch wel, hoppie. Aandelenlease is maar een fractie van de vele onderwerpen die de Consumentenbond onderzoekt.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: EUR 45,- terug!

Ongelezen bericht door J Hopman »

En wat onderzoeken ze dan wel, dat hoeft de Consumentenbond niet te doen, dat kun jezelf ook lezen in de dagbladen, wat goed is en slecht.

De consumentenbond is ons als gedupeerden gewoon vies tegen gevallen, het gaat best met ze als het om een fles cola gaat, maar het moet niet moeilijker worden.

Gesloten