LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terugstorten / verrekenen borg

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Blijf ik in de toekomst tenminste baas over m'n eigen portomonee en bepaal ik zelf wel wanneer upc zijn centen krijgt.
En dan zeker weer gaan klagen als je wordt afgesloten omdat je de rekening niet op tijd hebt betaald. :roll:

pipi
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:45

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door pipi »

Als hun zorgen dat de acceptgiro net zo snel in de bus ligt als de rekening die je een maand vooruit moet betalen!, dan heb ik meer dan genoeg tijd om hem op tijd te betalen.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door agro »

Als je de automatische incasso hebt stopgezet zal dit niet werken, en blijven ze gewoon bedragen van je rekening afschrijven.
De enige manier om deze te stoppen is door naar je bank toe te gaan en een selectieve blokkade voor upc op je rekening te laten leggen, dan kunnen ze niks meer van je rekening afschrijven totdat deze blokkade is opgeheven.
Als je toch bij je bank bent, vraag dan ook naar de mogelijkheden welke je hebt om het teveel afgeschreven te laten terugboeken, dit kan tot een jaar na afschrijving, mogelijk dat er wel kosten aan verbonden zijn, beter is om binnen 30 dagen te laten storneren.
Wat betreft het rekeningen sturen door upc voor abonnement daarvan heb je ca 2 weken de tijd om deze te voldoen, mogelijk soms nog minder.
Let er wel op dat je rekeningen gaat ontvangen welke niet bedoeld zijn voor automatische incasso, anders zal je binnen afzienbare tijd geconfronteerd worden met afsluiting, met alle gevolgen vandien.

anch
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 feb 2005 17:35

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door anch »

Als ik dit hele forum zo bekijk (incl mijn eigen bijdrage) is er dan iemand die misschien weet of er niet inmiddels genoeg (harde) feiten liggen om eens gezamenlijk een civiele procedure te beginnen tegen UPC c.q. deurwaarderskantoor in te schakelen... :twisted:

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste schrijver,

Ik zou wanneer ik naar een andere provider overga en chello afsluit eens even kijken, want meestal heb je bij Chello 1 maand opzegtermijn. Kijk even in de Algemene Voorwaarden, dan zie je dat ook. Dat verrekenen ze met de borg meestal en dan krijg je de borg niet terug, maar verrekenen ze dat met de laaste maand. Om er nog iets van terug te zien zou ik de € 27,50 gewoon niet terugbetalen.

Verder zit ik hier met hetzelfde euvel. Ik ben overgegaan naar Tiscali Special. Dat is veel lekkerder. Deze mensen hebben een goede administratie en het is duidelijk en goed. Dus dan zou ik daarmee overstappen. Ben je voor € 29,95 per maand klaar. Internet en telefoon. Waarbij je ook de 4Mbit internet krijgt en gratis van vast naar vast bellen. Dus sla je slag.

Groet,

Neptunus.

Contact
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:50

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door Contact »

hahaa Neptunus1963,

Laten we elkaar de hand geven! Ik ben dus ook net overgestapt op hetzelfde produkt van Tiscali. Scheelt je 20 euri per maand en je hebt dezelfde download snelheid plus nog eens gratis telefoneren ook inderdaad...wat een grap!!

Ik heb mn Chello service per 30-06-05 opgezegd. Kreeg ik vorige week een factuur in de bus voor de maand juli. Ik bellen, nee meneer dat is langs elkaar heen gelopen, er zal niet geincasseerd gaan worden. Driemaal raden :x Toch weer geld afgeschreven. Geld van het modem moet ik ook nog steeds terug krijgen....maar als ik dit zo lees kan ik daar nog wel even op wachten :evil:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door agro »

Beste contact,

Laat direct het te ten onrechte afgeschreven bedrag storneren.
En ook een selectieve blokkade op je rekening voor upc leggen, neem hiervoor contact op met je bank, anders blijven ze bedragen van je rekening afschrijven.
Dan ben je in ieder geval verzekerd dat ze geen bedragen meer van je rekening kunnen afschrijven totdat je deze blokkade hebt opgeheven.

succes

beertje99
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2005 10:10

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door beertje99 »

hallo beste mensen, de modem van upc moet bij nog steeds opgehaald worden, ik heb heb al 5 jaar in bezit, ik heb in begin steeds brieven gehad dat ik nog steeds lid was, maar niet was,toen incasso rekeningen gehad maar dat bleek achteraf om de modem te gaan of ik even 298 euro wou betalen, maar dat ga niet door, dus ik zit op een bevestiging van de rechtbank te wachten en dan kunnen zei betalen, wegns van jaren lang bedreigingen dat ik zogenaamd lid was, pure oplichters upc. :twisted: :twisted: :twisted:

Har

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door Har »

Hoffie nog steeds actief bezig ? en je krijgt je zaakjes niet voor elkaar.

Ik kan het wel voor je overnemen, mij lukt alles bij de UPC medewerkers, ik ken ze ook persoonlijk, misschien dat dat vhelpt ,even aanlopen op hun kantoor.

Succes maar weer en nog steeds blij met UPC.

Agpo:

De bank kan geen incasso,s stoppen , waarvoor jij machtigingen versterkt hebt en ze kunnen zeker geen overboekingen terug draaien.

Succes maar weer en nog steeds blij met UPC.

Contact
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:50

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door Contact »

Har: O nee? Nou, ik heb mn ten onrechte afgeschreven 65 euri mooi terug gehaald. Binnen een paar werkdagen stond het ten onrechte afgeschreven geld terug op mn rekening...storneren noemt men dat. Juist met automatsiche incasso's is zoiets mogelijk.

Maar jij mag best de modemkosten a 45 euri voor me terug halen hoor!! :))

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door agro »

Droom rustig verder har, upc zal nimmer meer een bedrag van mijn rekening kunnen afschrijven, daar ik een selectieve blokkade voor deze club op mijn rekening heb laten leggen.

Ow en nog voor ik het vergeet welkom terug Nar en Mis, van jullie werkgever (upc) toch weer opdracht gekregen om hier berichtjes te posten.

En dan nog iets Nar, dat je dom geboren bent kan je niks aan doen, maar als je dan ook nog niks bijgeleerd hebt ben je altijd nog goed genoeg voor een baan bij upc.

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door Bink007 »

Onze Nar en Mischa weer terug! Gelijktijdig namen ze afscheid en gelijktijdig zijn ze weer allebei terug. Gaat het dan toch weer gezellig worden op dit forum?????

Har

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door Har »

Agpo is ook een CV ketel, deze ontploffen wel eens, tja het terug zijn is eenmalig, kom over een paar maanden weer eens langs en de mekkeraars zijn nog steeds aan het schrijven, Verveling misschien.. :D

macapo
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jun 2005 21:16

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door macapo »

Ben net klant bij upc chello easy met telefonie €24.95 pm.
7-6-2005 instalateur op bezoek gehad, meteen kunnen mailen en bellen met een nieuwe dect telefoon.
19-7-05 zou kpn afsluiten en upc beginnen. Afspraak was gratis abb. tot kpn zou afsluiten.

Schets echter mijn verbazing als ik op 23-7-05 de rekening zie 124.80€,

Voor telefonie t/m eind juli en chello t/m eind juli de telfoon kosten en de huur van de modum.

Geen abb voor 24.95 maar los verekend.

Een boos telefoontje naar upc leverde het volgende op:

Geen abb kosten telefoon tot eind juli ook geen chello kosten tot eind juli,

tevens een afronding naar beneden en nu hoef ik maar 72€ te betalen incl borg. Met de excuses voor de misrekening.(tv aansluiting 13.5€ incl)

HULDE klantenservice, Viel me niet tegen na wat ik hier gelezen had.
Volgens mij licht het er ook aan hoe je e.e.a. benaderd.
Pakte in mijn geval goed uit.

De enige min punten voor mij zijn de volgende :
Na 4 weken 0,5 dag geen telefoon, 2dagen geen internet later weer een dag za op zo 30/31 en nu al een hele dag geen mogelijkheid om te mailen.
Deze storingen vind ik niet normaal, dit mag niet gebeuren, moet constand zijn. dat is Kwaliteit. nu niet.

Rots
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 apr 2004 15:41

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door Rots »

...knip...Een boos telefoontje naar upc leverde het volgende op:

Geen abb kosten telefoon tot eind juli ook geen chello kosten tot eind juli,

tevens een afronding naar beneden en nu hoef ik maar 72€ te betalen incl borg. Met de excuses voor de misrekening.(tv aansluiting 13.5€ incl)

HULDE klantenservice, Viel me niet tegen na wat ik hier gelezen had.
Volgens mij licht het er ook aan hoe je e.e.a. benaderd.
Pakte in mijn geval goed uit. ...knip...
Dat was telefonisch deze toezegging, heb je de "correcte" rekening al ontvangen?

Veel succes! :wink:

Har

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door Har »

Rots,

Jouw weergave is een juiste weergavem de klanten service en helpdesk van UPC werkt alleen maar op die manier.

Jammer van de doemdenkers en alia,s die een bedrijf in opbouw in de verdomde hoekje willen frommelen,

Kijk een op het onderwerp Internet ,en wat lees je dan over de overige providers , juist : ****

:) :D :wink:

Ik ben op vakantie vanaf vanmiddag, ik zal chello de komende maand missen en zeker dit forum.

macapo
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jun 2005 21:16

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door macapo »

Heb op hun verzoek het afgeschreven bedrag teruggehaald en het afgesproken bedrag gestord.

Verder heb ik de naam van de telefoniste en de tijd van bellen genoteerd.
Zie dus wel hoe het gaat.

Jullie horen nog.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door hoffie »

Heb op hun verzoek het afgeschreven bedrag teruggehaald en het afgesproken bedrag gestord.
Grin en binnenkort een briefje in de brievenbus van Interum Justitia

Har

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door Har »

Mr Hoffie en Agro zijnn weer op het oorlogspad.


LANG LEVE UPC EN CHELLO>

genieten jullie van Versatel ???

j.van mourik
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 aug 2005 22:26

Re: terugstorten / verrekenen borg

Ongelezen bericht door j.van mourik »

Hierbij een reactie van joke van mourik in 2003 heb ik samen met de sp een actie gevoerd tegen upc wij hebben een zwartboek gemaakt en hebben ook contact gehad met het nma. graag geef ik jullie hier wat adressen misschien als een ieder die problemen heeft met dit bedrijf de minister en het nma op de hoogte steld dat er dan eindelijk iets gebeurt tegen de wanprestaties van dit bedrijf.
Allereerst bij de consumentenbond zijn voorbeeldbrieven te krijgen als u klachten heeft over de diensten van upc. www.stichtingdeombudsman.nl
Voor telefoonaansluitingen: De geschillencommissie Telecomunicatie en vecai Postbus 90600, 2509LP DenHaag Tel:070-3105310
Voor internet De geschillencommissie NLIP: Postbus 90470, 2509LK Den Haag Tel:070-3140291 www.nlip.nl
Nma, postbus 16326, 2500 BH Den Haag Tel:070-3303330 www.nma-org.nl
Ministerie van Economische zaken L.J.Brinkhorst
Bezuidenhoutseweg 30
2594 AV Den Haag

Het Kabinet der Koningin
Postbus 20016
2500EA S'Gravenhage
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben joke van mourik

Gesloten