LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webhost e-dentify

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Gewoon niet meer betalen. Ze kunnen toch niks doen.

Frank214
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2005 22:50

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Frank214 »

Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met edentify, mijn site ging vaak offline en service was helemaal niet klant gericht. Toen heb ik mijn account opgezegd en ben bij net tuning terecht gekomen, site nog geen een keer down geweest en altijd lekker snel ook bij ftp gebruik enzo kijke maar is op www.nettuning.nl

Heb veder nog geen andere ervaringen met hosters maar deze vind ik echt perfect en klant vriendelijk.

Groetjes
Frank

ikkeuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2005 02:43

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door ikkeuh »

Ik heb 7 weken geleden een domein aangevraagd om te verhuizen naar e-dentify.
Ik heb miljoenen ticketjes aangemaakt, telkens zeiden ze: we maken het direct in orde, maar deden niets.
Dan begon ik mijn klachten op het forum te posten, ze hebben alle klachten gedeleted en me gebanned van het forum. Ook mijn ticketjes worden niet meer beantwoord. Weet iemand hoe ik mijn geld kan terug krijgen?

Frank214
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2005 22:50

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Frank214 »

Ik zou de algemen voorwaarden eens doorlezen en kijken of ze jouw ergens tekort ingekomen zijn, als jij van mening bent dat de door hun beloofte service niet nageleeft is moet je ze gewoon bellen.

Maar het heeft meestal weining zin, ik heb me laaste maand ook gewoon maar betaalt en ben toen snel naar nettuning gegaan.

Success ermee!

Florisjuh
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2005 20:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Florisjuh »

E-dentify levert veel uitgebreidere services dan nettuning voor een veel lagere prijs... Maarja aan die services heb je niet zo veel als je website het niet doet... Ik zit op diana die de laatste tijd paar probleempjes heeft (kzat ook op RIP Apollo helaas).
Ik heb geen ervaring met andere nederlandse hosts dan e-dentify maar ik heb wel ervaring met een hoop amerikaanse hosts, sommige daarvan zijn erger dan e-dentify... Hoewel mijn beste ervaring tot nu toe hilarisch genoeg bij een gratis host ligt...

Frank214
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2005 22:50

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Frank214 »

Waarom denk je dat e-dentify zo goedkoop is, juist omdat ze geen service bieden. Mag jij mij vertellen wat nettuning niet heeft een e-dentify wel. als ik snachts opm 02.00 een berichtje stuur naar hun helpdesk krijg ik veelal gelijk reactie. e-dentify is gewoon slecht, hoop praatjes en dus GEEN service.

Vind het beetje minder dat je gaat zeggen dat nettuning niet veel service bied, ben je dan klant daar ? ik heb echt alleen maar goede ervaringen. Juist die Goedkope webhostings daar beginnen alle problemen, en als je geen euro meer wilt betalen voor service, tja dan moet je ook niet zeuren als het mis gaat vind ik.

Bijvoorbeeld elke 24 uur maakt nettuning backup, toen ik bij e-dentify mijn website kwijt was hadden ze
hele oude backups. De prijzen slag tussen webhosters is enorm slecht voor de branche dat merk ik alweer aan dat antwoord van je, maak maar een een simpel reken sommetje hoe duur webhosting nou echt is. b.v hun hebben DirectAdmin als controle paneel, en gebruiken pentium 4 servers (LOL die heb ik thuis ook als desktop)
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1587 < zo zie je maar hoe derest erover denkt :wink:

Groetjes

Florisjuh
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2005 20:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Florisjuh »

Mmh sorry, misschien had ik beter niet het woord services kunnen gebruiken maar het woord opties, hiermee bedoel ik bijvoorbeeld dat het budget plan van nettuning maar 1 database toestaat en maar 100 mb ruimte heeft enzo, maar zoals ik al zei aan meer ruimte heb je niet veel als het niet werkt... (zoals soms bij e-dentify en andere hosts)

ikkeuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2005 02:43

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door ikkeuh »

Als ik het zo hoor, heeft iedereen toch iets voor zijn geld gekregen.
Na 6 weken heb ik helemaal nog niets gekregen en ga dus waarschijnlijk niets meer krijgen. Ze negeren me volledig

NOname
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2005 09:17

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door NOname »

De kinderen van E-dentify zijn nog steeds actief met hun slechte service, slechte administratie en kop in het zandsteek methodes. Op opzeggingen wordt niets bevestigd, als je belt krijg je de moeder van Peter Wiggerts aan de lijn en zegt dat Peter op school is.... En krijg je nog steeds facturen over periodes dat er geen diensten meer verleend zijn.

Wellicht wordt het eens tijd dat de verantwoordelijken, de ouders van deze kinderen, op de hoogte gebracht worden van deze praktijken. Iedereen kan tegewoordig blijkbaar een bedrijf beginnen.........

NoName

NOname
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2005 09:17

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door NOname »

Hmmmm, een 10 minuten surfen levert een stormvloed aan klachten op, check, bovendien werken ze ook nog eens onder een andere naam www.easyracks.nl

Andere klachten bronnen:

http://www.e-dentifail.nl (Erg grappig, iemand die de lay-out van E-dentify gebruikt en ze belachelijk maakt!)
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1587
http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=53&pagina=1
http://www.webselect.nl/ervaringenz...ervaring_id=684
http://internetoplichting.nl/cgi-bin/ya ... 1116342230

TDA
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2005 18:43

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door TDA »

Kijk hier eens: http://forum.e-dentify.nl/index.php?topic=617.0

Dus mensen, geef je op bij hun en je komt er niet meer vanaf. want ze negeren je gewoon.

Dus ga NOOIT! voor www.easyracks.nl of www.e-dentify.nl want deze berichten komen echt niet uit het niets! Overal waar je kijkt zie je klachten, om maar een zin te quoten:
Ik vind service ook waardeloos maar wat verwacht je. Degene met de meeste posts hier (Gerard, lid van helpdeks van E-Dentify) heb ik eens naar zijn profiel gekeken, staat dat zijn leeftijd 16 is! Dit wordt gerund door tieners ...
en zo zijn er nog 1000+ meer klachten te vinden op het web.

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1587 <--- kijk daar eens, wie gaat deze kinderen stoppen (ik vind het ook zielig voor hun :D op deze leeftijd al zo veel boze mensen op je)

(Het zou je kind maar zijn :D)

Mordor
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2005 13:01

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Mordor »

Ik heb met Tros Radar nog persoonlijk contact opgenomen en ik verwacht dat ze wel contact op gaan nemen met die oplichters en dat we ons geld terug krijgen omdat ze niet naar behoren werken. Een Ondernemer moet ergenst voor staan en hun doen dat zeker niet.

Mordor
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2005 13:01

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Mordor »

Er is nog niks aan gedaan en de servers vallen kostant uit.
Dit zijn ondernemers die het voor NL slecht maken.

ruthger
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 dec 2005 20:56

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door ruthger »

heel leuk allemaal jullie gezeur,
ik heb nu 4 maand een website daar en maar 2/3 uur downtime, en dat was 1 x!
ga ergens anders spammen...

Mordor
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2005 13:01

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Mordor »

Dan ben jij de enigste van ons allemaal Rutger!!

ruthger
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 dec 2005 20:56

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door ruthger »

oke.....,
ach ja dan maar een jaar w88 :)

TDA
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2005 18:43

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door TDA »

Is er al iets ondernomen tegen Triple-V?

(RichardC ben je nog steeds bezig met die lijst tegen deze tieners?)

ruthger
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 dec 2005 20:56

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door ruthger »

toen jullie tieners waren, had je toch ook werk.
of kreeg je alles van je ouders?
hun doen ook hun best om hun reputatie op te halen en dat lukt aardig!
ik ken veel tevreden klanten!

conclusie: e-dentify rulezzzz:)


-ruthger- tevreden klant-

TDA
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2005 18:43

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door TDA »

Het is niet voor niks illegaal :)

ze bakken er niks van

ruthger
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 dec 2005 20:56

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door ruthger »

als je 17 bent mag je bijna al het werk al doen hoor!

Gesloten