LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webhost e-dentify

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DreamOn2003
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 feb 2005 23:44

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door DreamOn2003 »

een half jaar geleden was dat ook de reden :?

En met een stabieler netwerk gaat een harddisk toch niet langer mee?
Worden licenties niet sneller betaald?
Voorkom je geen mailbommetjes?
Wordt de telefoon toch niet door opgenomen?
etc etc etc

relaxuh
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jun 2005 18:25

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door relaxuh »

precies wat je zeg

ben benieuwd hoeveel gezeur er nog gaat komen

gregory
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jun 2005 11:39

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door gregory »

Het gezeur komt niet van hen, maar van jullie. Doe gewoon zoals ik een jaar geleden: verander van hostinprovider....
maar jah... dan moeten jullie natuurlijk meer gaan betale :shock:

relaxuh
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jun 2005 18:25

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door relaxuh »

gregory ga ergens anders vervelen.

ik had TOEN ALLES nog goed was gekocht bij hun

NU is het slecht kan ik er dus nog niet onderuit;)

ben er bij gekomen bij e-d omdat ik iemand kende die hun kende en zei dat ze goed waren (WAREN idd)

ze bieden niet wat ze beloven ;) daar gaat het om

gregory
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jun 2005 11:39

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door gregory »

ze bieden niet wat ze beloven
Spijtiggenoeg bieden velen niet wat ze beloven... wees gerust, ook al ervaring mee gehad, juist daarom dat ik het zeg. Ben bovendien zelf ook geen vreemde voor e-dentify.. :?

gregory
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jun 2005 11:39

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door gregory »

Heb ook dergelijke reactie gehad...

Voor een van onze klanten op ons resellerpakket was ZEND nodig. Toen beschikten ze daar blijkbaar niet over en zij wilden dit ook niet installeren. Wat hebben wij dus moeten doen? Verhuizen! :?

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Het stabiele netwerk-argument is onzin. Ze zaten gewoon op het Leaseweb-netwerk en die heeft bijna 100 % uptime. De downtime kwam door hun inferieure servers en gebrek aan kennis.

Gregory, ik zit allang bij een andere host. Ook voor 1 euro. 99,9% tot 100 % uptime. Het kan dus wel.

Het gaat niet eens om geld. Het gaat om het feit dat je opgelicht wordt. Als ik voor 12 euro een CD bestel via internet en ik krijg een baksteen thuisgestuurd, dan doe ik ook aangifte. En nee, ik ben geen wrek. Ik laat regelmatig euro's wisselgeld achter als fooi. Geld interesseert me niks. Maar als je me bedondert kan je wel iets terug verwachten.
Spijtiggenoeg bieden velen niet wat ze beloven... wees gerust, ook al ervaring mee gehad, juist daarom dat ik het zeg. Ben bovendien zelf ook geen vreemde voor e-dentify..
Juist daarom begrijp ik niet waarom je het aan het relativeren bent. Kijk, dat jij je linkerwang toekeert als er op de rechter geslagen wordt om vervolgens vernederd weg te gaan is je goed recht. Maar ontneem andere mensen niet het recht om te klagen en/of actie te ondernemen tegen een stel oplichters.

Florisjuh
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2005 20:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Florisjuh »

Bij de verhuizing waren de meeste servers niet langer down dan een uur, en dat is wat ze beloofden, Directadmin werkte niet omdat je voor elke server een licentie nodig hebt, en door het verhuizen moesten die licentie's bijgewerkt worden, E-Dentify was er meteen achterna gegaan, en nu doen ze het weer op de meeste servers. Het wachten was op de mensen die de licentie's verstrekken.

Van mijn part gaan jullie door met zeuren, ik denk niet dat de tros er op dit moment niets aan gaat doen, dus waarom gaan we niet proberen dit topic 30 pagina's lang te krijgen?! (met 50x dezelfde problemen maar dan anders geformuleert)

gregory
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jun 2005 11:39

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door gregory »

Florisjuh... kun jij gedachten lezen? :P
Heb hier ook al wat moeite gedaan duidelijk te maken dat hier zagen en klagen niet veel zal uitmaken, maar jah...

Succes aan de moderatoren van tros btw :lol:

Peter Wiggers
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mei 2005 17:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Peter Wiggers »

Valt me op (en vindt het jammer) hoeveel klinklare onzin hier wordt verteld. Ik weet niet of men denkt dat het ook zo is, of dat ze het alleen doen om E-Dentify zwart te maken. Onderbouw je mening met feiten, niet met fabeltjes waarvan je denkt dat ze waar zijn. Uiteraard zal ik een voorbeeld geven; de licenties:

Quote DreamOn2003

"Worden licenties niet sneller betaald?"

Licenties worden eenmalig betaald en dan zijn ze geldig voor de rest van het leven. De IP's moesten omgezet worden via DirectAdmin, en heeft dus totaal niets met het betalen te maken.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

De feiten zijn extreme downtime. Wat voor argumenten wil je nog meer?

Verder geloof ik ook niet dat Radar er iets mee gaat doen.

Peter Wiggers
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mei 2005 17:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Peter Wiggers »

Radar doet alleen wat aan zaken als oplichterij. Radar zal hier dus niets aan doen.

MickeyB
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2005 00:32

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door MickeyB »

Gregory, ik zit allang bij een andere host. Ook voor 1 euro. 99,9% tot 100 % uptime. Het kan dus wel.
Waar zit je dan?? KOH?? W3bHosting of Sity?

Florisjuh
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2005 20:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Florisjuh »

Waar zit je dan?? KOH?? W3bHosting of Sity?

www.trap17.com gratis webhosting 10x beter dan KOH w3bhosting Sity e-dentify en al die nederlandse budget hosts -_-
Mja, bij e-dentify vind ik reseller zijn wel super , dat kan bij trap17 weer niet xD

gregory
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jun 2005 11:39

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door gregory »

denk niet dat het de bedoeling is hier reclame te gaan plaatsen??

Florisjuh
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2005 20:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Florisjuh »

mmh ik dacht al die reclame, mag die site er ook wel bij xD
Maar het is echt het ultime voorbeeld wat voor service je kan leveren voor ... gratis.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Hosting was al gratis en beter toen Wiggers nog in de wieg lag. :roll:

Jordi Betting
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2005 16:45

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Jordi Betting »

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik verwacht dat ik zelf niet veel afwijk van de rest. E-dentify is GEEN goede webhoster en heeft GEEN goede klantenservice. Ik zeur nu al vanaf Januari dit jaar om facturen zodat ik alles kan betalen, maar dit krijg ik niet.
Ik was altijd best tevreden met hun reseller server, redelijk veel online en redelijk stabiel.
Ik heb destijds een domein voor 2 jaar vast gelegt, maar helaas. Nu na ongeveer 1 jaar tijd is mijn domein weer vrijgekomen op de markt en is gelijk geregistreerd door een ander bedrijf. Een zogenaamd domein-kaper bedrijf (deze registreerd domeinen die net verlopen zijn, zodat ze veel geld kunnnen vragen voor de oude eigenaar die het domein weer terug wilt). Ik heb echter recht op nog een jaar dit domein. DIt heeft tot gevolg dat er tussen de 25 en 35 subdomeinen, waar websites op stonden van vrienden, kennisen e.d., niet meer te bereiken zijn en dat er ongeveer 50 e-mailadressen niet meer gecontroleerd kunnen worden. Ikzelf lijd hier heel erg aan, gezien ik die e-mailadressen intensief gebruikte. Niemand, ook andere bedrijven, kunnen mij meer berijken en ik ben genoodzaakt alles en iedereen hiervoor op de hoogte te brengen. Kostbare tijd. Ik ga er nu alles aan doen om het weer recht te krijgen, wat waarschijnlijk heel moeilijk gaat worden aangezien contract met e-dentify vrijwel onmogelijk is.
Schadevergoeding zal wellicht op zijn plek zijn.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Schadevergoedingen storten ze het liefst voor het goede doel. Zeggen ze. Want ze stoppen het gewoon in eigen zak.

DreamOn2003
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 feb 2005 23:44

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door DreamOn2003 »

Jammer dat opzeggingen niet bevestigd worden...

Gesloten