LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wel of niet in aanmerking komen door D-regeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
holyman
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jul 2005 11:33

wel of niet in aanmerking komen door D-regeling

Ongelezen bericht door holyman »

Mensen,

kunnen jullie me helpen want ik begrijp het helemaal niet meer.
Mijn contract liep af in 2003 en ben toen ingegaan op het aanbod van Dexia in 2004 heb ik de restschuld in 1x voldaan. Nu zie ik op de website van dexialease helaas niks staan voor deze groep mensen. Heeft iemand dit ook en zo ja wat nu te doen... :(

Antoine Vermeulen
Berichten: 128
Lid geworden op: 12 jun 2005 17:27

Re: wel of niet in aanmerking komen door D-regeling

Ongelezen bericht door Antoine Vermeulen »

Je moet het zo zien: als iedereen net als jou direkt betaald had was er dan een regeling gekomen?

holyman
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jul 2005 11:33

Re: wel of niet in aanmerking komen door D-regeling

Ongelezen bericht door holyman »

ik begrijp wel hoe het in elkaar steekt alleen het schema voor deze groep mensen in mijn inziens erg onduidelijk. daarbij denk ik dat er toch nog veel mensen worden benadeeld..

Antoine Vermeulen
Berichten: 128
Lid geworden op: 12 jun 2005 17:27

Re: wel of niet in aanmerking komen door D-regeling

Ongelezen bericht door Antoine Vermeulen »

Jij lijkt wel een beetje op iemand die zegt: ik doe niet mee aan de staatsloterij maar ik zie nu de uitslag in de krant staan hoe kan ik zien of ik een prijs gewonnen heb ...

Job68
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 okt 2004 21:32

Re: wel of niet in aanmerking komen door D-regeling

Ongelezen bericht door Job68 »

Beste Holyman,

Aangezien uw overeenkomst voor 1 mei 2005 al is beëindigd, is er volgens het schema van Dexia geen regeling. Dit heeft tot gevolg dat, aangezien u uw restschuld in één keer heeft voldaan, u geen teruggave krijgt van 1/3 deel.

Inmiddels zijn er mogelijkheden om het Dexia aanbod aan te vechten via een gerechtelijke procedure. Diverse advocaten nemen mensen aan die het toenmalige Dexia aanbod hebben ondertekend. Ook Leaseproces en Beursklacht nemen mensen aan die het Dexia aanbod hebben ondertekend.

Als alles goed gaat zou er op 27 juli een uitspraak moeten komen inzake het Dexia aanbod. U kunt overwegen eerst deze uitspraak af te wachten.

Mocht het zo zijn dat het schikkingsvoorstel algemeen bindend wordt verklaard, dan kan het zijn dat de diverse procedures aanzienlijke vertraging op gaan lopen. Procederen blijft echter altijd mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Hans Aartsen
Vereniging Payback

Gesloten