LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door trudy »

En als je niet voorzichtig ben op dit forum wordt je ook nog eens gemangeld door trollen en scheldpartijen. Lekker is dat.
Vraag me nog steeds af wat die trollen willen of willen bereiken.

Ze zijn vaak onbeschoft en beledigend en in categorieën te verdelen:

De kicker, de Dexiamedewerker, door Dexia betaald.

Meer kan ik niet verzinnen, maar het forum bestaat nog steeds en zal steeds belangrijker gaan worden, gezien de ontwikkelingen in het hele aandelenlease-gebeuren.

Maar het blijft vervelend, deze ettertjes. Ik moet bekennen dat ik vaak, als ik weer één van de bekende trolnamen zie staan, niet eens hun bericht lees, hoef ik me er ook niet aan te ergeren.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door anne_ »

Dan is er misschien voor andere gedupeerden weer jurisprudentie.
Maar wie heeft daar dan voor betaald?
Piano hier gaan we nog eens over discussiëren, met elkaar moeten we daar uit zien te komen. Loop niet teveel op de dingen vooruit, stap voor stap is ook goed.

Gr. Anne

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door Willems »

Piano,
Ik geloof niet, dat U voor mij of wie dan ook de kolen uit het vuur haalt door in realiteit te procederen. U procedeert m.b.t. uw belangen, indien het vruchten afwerpt, dan geloof ik niet zoals U zei dat ik dan daardoor voordelen eraan zal hebben. Ik schrijf ook niet mooie verhalen om voor U de kolen uit het vuur te halen. Ik neem aan dat iedereen een steentje bijdraagt in de mate van zijn kunnen om de schade te beperken en wegen voor een oplossing te zoeken.
Indien mij opvalt, dat Bruneel telkens weer druk uitoefent op de gewone mens, bang maken, om dan misbruik te maken van zijn angsten, om zich te kunnen verrijken, dan rapporteer ik dit op mijn manier en het hoeft geen mooi verhaal te zijn dan een gewone boodschap: mensen zo zit het inelkaar en trap er niet in! Indien U het dan weer een mooi verhaal vindt, moet U maar weten. Ik weet dat mijn boodschap bij velen goed overkomt in de zin van een tip om zich tijdig van de opgelegde druk te ontdoen en dat zij bewust tegen de situatie kunnen aankijken en verder helder en bevrijd kunnen denken. Indien U een mooi verhaal van mij wil horen, denk ik, dat ik U moet teleurstellen, omdat ik het gewoon niet kan.

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door piano »

Willems, wij zullen elkaar wel nooit begrijpen. zucht

Gast

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 24 Jun 2005 15:42 door JOOST1


--------------------------------------------------------------------------------

Dexia gaat niet in hoger beroep in geen enkele zaak want zij wweten al vanaf de eerste proceduere 3 jaar geleden dat ze fout zitten in heel veel zaken zeker in eegalease. Dexia heeft heel veel geld opgehaald met wapen gekletter en nu het hoger beroep enz dichterbij komt kunne ze het verlies alleen nog maar beperken met een schikking. Zonder de hulp van de stichtingen met wie ze een accoord hebben gesloten waren ze een veelvoud kwijt Als je nu terug kijkt hbben ze het voor hun eigen nog niet zo slecht gedaan
Ik denk dat Dexia wel in hoger beroep gaat.
We moeten de huid van de beer niet verkopen als het nog niet geschoten is.
Dexia wilt winnen dus je voelt wel dat, dat zooitje van Dexia de strijdbijl heus niet gaat begraven.
Ik vind Joost1 dat jouw opmerking een klein beetje kort door de bocht is.

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door JOOST1 »

MV

Tot nu toe heeft dexia nog geen enkele zaak door gezet


Hoezo kort door de bocht


Joost

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door Elias »

(verwijderd)
Laatst gewijzigd door Elias op 25 jun 2005 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Peewee,

Ik schreef eerder:
Misschien dat we nu even langs elkaar heen praten, maar dat komt vanzelf goed.
Ik ben het helamaal eens met de reactie die je hebt gegeven.
Het is ook belangrijk de informatie die ons bereikt samen te analiseren en vervolgens goede informatie te geven over de mogelijkheden en onmogelijkheden.

Via www.platformaandelenlease.nl geven wij alle informatie die ons bereikt, waaronder uitspraken van rechtbanken die niet officieel gepubliceerd worden.
Dit dankzij de advocaten en de gedupeerden.

Alleen lukt het niet, maar samen lukt het wel!
Met het bundelen van kennis en informatie kunnen wij een kracht vormen waar Dexia ven andere aanbieders niet tegen op kan.

Samen kunnen we b.v. gemotiveerd aangeven waarom de schikking geen echte schikking is....
De uitspraken van de rechtbanken b.v. spreken voor zich.
Er zijn voldoende mogelijkheden voor alle aandelenlease gedupeerden om , niet alleen Dexia, maar ook Aegon, Spaarbeleg, Fortis enz. via een gerechtelijke procedure aansprakelijk te stellen voor de geleden schade
Denk niet, ik zit hier thuis en ik weet niet wat ik hier mee aan moet.
Schrijf een e-mail of pak de telefoon.
Samen gaan wij de strijd aan en je bent niet alleen!!!
Laat van je horen, zet die ene stap en maak contact.

Peewee, we gaan door tot het gaatje en samen lukt het ons.

Groeten,
Piet

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door Elias »

Het probleem is, dat wij totaal niet weten wat er zich op de achtergrond heeft afgespeeld, welke toezeggingen zijn gedaan of nog erger.

Ik doel daarmee met name op het bewust verkwanselen van de sterke rechtspositie van st. EL namens haar gedupeerden. Wat daar is besproken door Duisenberg, Bruneel de vertegenwoordigers van (slechts een deel) van de belangenbehartigers, CB en VEB.
En vooral met Min.v.Fin. Zalm en DNB nadrukkelijk op de achtergrond.
Verwijt me maar dat ik spoken zie, maar het kan niet anders of hier is sprake van verborgen agenda's, in ieder geval belangen, niet zijnde die van de gedupeerden.

Duisenberg trok er zo maar vreemd tussenuit met de woorden: Meer kan ik ( wil ?) niet doen. Hij heeft misschien dingen moeten doen, of juist nalaten, waar hij zich nu voor zit te schamen.

Dit verklaart ook hoe schijnheilig nu de overigen "hun behaalde succes verkopen" aan de gedupeerden.

Een zeer onfrisse zaak. We zullen daar wellicht nooit achterkomen....
Wie beschikt over/bewaart de notulen ? Heeft Dexia deze gesprekken ook op mogen nemen ?
Laatst gewijzigd door Elias op 25 jun 2005 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Antoine Vermeulen
Berichten: 128
Lid geworden op: 12 jun 2005 17:27

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door Antoine Vermeulen »

De zaak is vermoedelijk beklonken binnen de vrijmetselarij. Zij zijn in Nederland sterk vertegenwoordigd en hebben bij alle belangrijke beslissingen een vinger in de pap. Het is een wereldwijde organisatie met als belangrijkste componenten de Rotary en de Lions. Officieel houdt de vrijmetselarij zich in het kort bezig met individuele zelfontplooiing en liefdadigheidsacties. Veel mensen worden echter een vrijmetselaar omdat zij hopen carrière te maken door gebruik te kunnen maken van het krachtige maçonnieke netwerk. Echter de organisatie en de mensen achter de vrijmetselarij hebben ook een eigen (verborgen) doelstelling; zoveel mogelijk macht bezitten en uitoefenen. Over de gehele wereld is de vrijmetselarij goed vertegenwoordigd in de media, de ambtenarij, de politiek, de ministeries van justitie, de grote concerns, de financiële instellingen, de religieuze en spirituele bewegingen, de politie, het leger en de verschillende geheime diensten. Het bovenvermelde wil niet zeggen dat de meeste mensen in die organisaties vrijmetselaren zijn. Maar de sleutelposities zijn wel in handen van vrijmetselaren, waardoor zij die organisaties controleren.

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door piano »

De zaak is vermoedelijk beklonken binnen de vrijmetselarij. Zij zijn in Nederland sterk vertegenwoordigd en hebben bij alle belangrijke beslissingen een vinger in de pap. Het is een wereldwijde organisatie met als belangrijkste componenten de Rotary en de Lions. Officieel houdt de vrijmetselarij zich in het kort bezig met individuele zelfontplooiing en liefdadigheidsacties. Veel mensen worden echter een vrijmetselaar omdat zij hopen carrière te maken door gebruik te kunnen maken van het krachtige maçonnieke netwerk.


Waar heb ik dit eerder gehoord.

Het is een zeer plausibele verklaring, en het klopt ook. Je kunt er alleen niets mee. Zalm en bv Matt Herben zijn hier lid van , maar alles gebeurd in het geheim en geniep, rechters zijn ook lid. Het is een overblijfsel uit de geschiedenis van de tempeliers. Koningin Elisabeth van engeland is bv ook een lid. Het is een club die in het geheim op de achtergrond probeert de wereld te regeren.CQ manipuleren.
En hier kan janboerenfluitjes nooit tegenop. Chieltje

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: HET HOOFD KOEL HOUDEN, DE LAATSTE LOODJES!!

Ongelezen bericht door woest »

Idaho, op pagina 1 staat een theorie, inderdaad, en daar is over nagedacht, of het nu waar is of niet; het gaat over de dexia-problematiek en het is niet aan ons om te vragen die te verwijderen. Ik vond dat van de rest van de topic wel, vandaar. Ik vind dat men veel te ver gaat in het verwensen van elkaar. Jammer. Op deze manier moeten wij, als we ons op de hoogte willen houden, ook elke keer die steeds fellere haatcampagne volgen. Dit forum gaat om zeep op deze manier.
Vindt Dexia fijn!

Gesloten