LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laptop defect

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
pietertimans

Laptop defect

Ongelezen bericht door pietertimans »

Ik heb een half jaar geleden een laptop van HP gekocht en inmiddels is het apparaat stuk. Ik heb er voor 300 euro extra een garantiepakket bij gekocht waarmee ik volgens HP binnen 7 dagen een oplossing krijg voor mijn probleem.
Ik heb 1 maand geleden voor het eerst gebelt en na een half uur constant te zijn doorverbonden naar andere afdelingen werd mij verteld dat ik zou worden teruggebelt binnen 1 week. Na 1 week was ik nog niet teruggebelt en heb ik zelf maar gebelt, weer werd mij verteld dat ze mij zouden terugbellen maar dan binnen 3 dagen.
Ik ben na 4 dagen nog niet teruggebelt en heb zelf maar weer gebelt. Ik werd er inmiddels ook moe van om aan elke verschillende medewerker mijn probleem opnieuw uit te moeten leggen. Maar ik heb geeist dat ze met een oplossing kwamen, dus toen werd besloten dat hij de volgende dat werd opgehaald en dat ik hem over maar liefst 3 weken pas terug krijg.
Dit is toch niet wat er in de algemene voorwaarden staat van HP.
Wat moet ik nu doen?

slimmeniels
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mei 2005 12:21

Re: Laptop defect

Ongelezen bericht door slimmeniels »

zo hoort het inderdaad niet te gaan.
wij hadden ook een probleem met onze laptop,
maar die extra service werkte gewoon goed.
ik denk dus dat het toevallig bij jou gebeurt.
ik zou gewoon doorgaan en wijzen op de rechten die je hebt.
vaak helpt het ook om te vragen naar een collega,
die weet soms veel meer.

Gast

Re: Laptop defect

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou naar "de manager :idea: " vragen. Het meeste andere personeel is of ontslagen :cry: of overgeplaatst vermoed ik. Het valt te betwijfelen of de reparatie nog wel door HP zelf gebeurt. Vermoedelijk zijn daar derden voor ingehuurd. De managers zijn meestal nog wel "echte" HP-ers. :?:

pietertimans

Re: Laptop defect

Ongelezen bericht door pietertimans »

hij is net terug, er is helemaal niks aan gedaan.
Volgens een brief die er bij zat mankeert er niks aan, Maar ze hebben hem wel opengemaakt en vervolgens dichtgemaakt met maar de helft van de schroefjes.
Dus hij valt letterlijk uit elkaar als ik hem optil.

Gast

Re: Laptop defect

Ongelezen bericht door Gast »

Een Hopeloos Product of beter een Hopeloze Prestatie van HP.
Ik zou een vervangende nieuwe laptop eisen, wegens het achterhouden van onderdelen en ondeskundige c.q. ondeugdelijke reparatie.!
Hoog tijd voor een ijzige douche!

pietertimans
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2005 15:22

Re: Laptop defect

Ongelezen bericht door pietertimans »

Hij is maandag weer opnieuw opgehaald en naar het reparatiecentrum in Manchester verzonden, vandaag kwam hij weer terug en er zat een document bij dat het moederbord vervangen is. Verder zijn de schroefjes er weer terug in gezet.
En er staat een hele lelijke kras op het beeldscherm en aan de buitenkant van het beeldscherm een hele veeg met krasjes alsof ie ondersteboven over een betonnen vloer gegleden heeft :(
Het originele probleem (de USB poorten) zijn ook nog steeds niet opgelost.

gekido
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jun 2005 19:35

Re: Laptop defect

Ongelezen bericht door gekido »

Als ik jou was, zou ik gewoon terug gaan en een compleet andere laptop eisen die gelijkwaardig is, omdat je geen vertrouwen meer hebt in het product. Lekkere service zeg!!! Koop je iets leuks, heb je er nog geen plezier van.....

Succes!

Gesloten