LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
m.de.w
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2003 18:40

Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door m.de.w »

Vandaag ontving ik,ja je raad het al een dreig brief van Raets Incasso.

Veel dreigen,en ik mag zonder rente betalen,maar als ik niet binnen 15 dagen betaal dan.................

Ze mogen me kont kussen!!!

Dreigen dreigen,uitstellen van rechtzaken...allemaal in hun voordeel en de regering die amtenaren doen niets en Dexia geniet er van.



Wanneer stopt dit wanneer krijgen we onze centen terug plus rente en schade die ik geleden heb.

En dit mag allemaal in dit fijne . . . land, BEDANKT regering!!!

heuve319
Berichten: 98
Lid geworden op: 14 okt 2003 08:54

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door heuve319 »

Ik was gisteren ook de uitverkorene van Raets incassobureau.
Ook Dexia is weer de goedheid zelve, want als ik per omgaande maar eventjes Euro 24.000,- betaal, dan hoef ik de rente en kosten niet te voldoen van de goeierts. Ze zullen toch zeker niet bang worden dat ze helemaal niets meer van mij krijgen?

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door trudy »

Gelukkig dat Groen Links wel goede vragen heeft gesteld aan Zalm en Donner, maar deze tot woede van diverse partijen vandaag simpel heeft afgedaan met, kort samengevat, te verklaren dat het kabinet slechts inging op het feit dat Dexia om haar goede wil te tonen de incassoprocedures heeft gestopt. !!??
Hoezo de incassoprocedures gestopt?????????

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door impact »

Laat jullie niet intimideren door die dreigementen van Raets. Een incassobureau bezit wettelijk geen enkele uitvoerende macht. Alleen een rechter kan je eventueel tot betaling dwingen.
Zoek daarom snel juridisch advies of laat je over je kansen voorlichten door betrouwbare raadgevers. Bezoek de sites van www.platformaandelenlease.nl en www.pay-back.nl en stel je vragen aan een van de daar te vinden e-mailadressen.

aandelenlease.info
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 mar 2005 14:51

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door aandelenlease.info »

Het is goed om te zien dat steeds meer gedupeerden begrijpen dat het inschakelen van incassobureau's door Dexia een nutteloze exercitie is. Er is echter nog een grote groep mensen die zich door het incassobureau laat intimideren. Zoals wij op onze website uiteenzetten heeft u van het incassobureau en de deurwaarder in deze fase van de zaak niets te vrezen. Zodra de rechter een uitspraak heeft gedaan, verschiet de deurwaarder als het ware van kleur. Hij wordt dan belast met de tenuitvoerlegging van het vonnis van de rechter. Vanaf dat moment kan de deurwaarder executoriaal beslag leggen op uw spullen.

De laatstete 4 maanden heeft de rechter Dexia niet of nauwelijks in het gelijk gesteld. Alleen in die gevallen waarin een gedupeerde verstek liet gaan of in persoon procedeerde heeft Dexia een bescheiden overwinning kunnen boeken. De hier door m.de.w. en heuve319 geplaatste reacties geven goed de essentie weer: indien Dexia meent dat de rechter haar in het gelijk stelt wendt zij zich tot de rechter en niet tot het incassobureau. Kennelijk is Dexia er zelf ook niet meer van overtuigd dat zij gelijk krijgt van de rechter.

Gedupeerden dienen in overweging te nemen of zij na consultatie van een terzake deskundige stoppen met betalen, waarna zij zonodig zelf een gerechtelijke procedure tegen de bank beginnen.

Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

aandelenlease.info advocaten
Mr. R.H.J.M. Silvertand

www.aandelenlease.info
[email protected]

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door jeltol »

zullen ze voor 2000 euro de strijd aangaan? of zal ik gewoon betalen wel heb ik ooit het aanbod geaccepteerd het betrefd hier een restschuld mag ik jullie mening horen
vr gr hans
Laatst gewijzigd door jeltol op 18 mar 2005 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ja hoor, maar wel alle rechtzaken stilleggen !!

Je bent bestolen, maar nu ze gesnapt dreigen te worden willen ze ineens onderhandelen en moet jij je rechtzaak stoppen, maar gaan ze ondertussen wel door met stelen ? Mag dat ? In Nederland ?

Dit noemen ze rechtvaardig ?? 'n rechtstaat ?? Normen en waarden ???

Ik zal nu maar niet zeggen hoe ik dit noem..

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door Hans A »

Valt dit soms ook onder "HET GEBAAR VAN GOEDE WIL" van dexia?

Een beter voorbeeld van een wolf in schaapskleren bestaat niet.
Dexia heeft nog meer weg van een sluwe vos.
Misschien moeten we de dierenbescherming er maar eens bij halen :wink:

Groeten Hans A

Gast

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door Gast »

Wij betalen Raets alleen als zij het geld voor ons binnen hebben, althans de gedupeerde betaalt het dmv incassokosten.
Raets heeft dus weinig verdiend aan niet-betalers, misschien sturen ze daarom nog wel een incasso.
Maar je moet begrijpen dat onze medewerkers niet elk dossier apart kennen, voor ons bent u gewoon een contractnummer.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door trudy »

Dan zal Raets gauw failliet gaan of het bijltje erbij neerleggen en geen opdrachten meer van Dexia aannemen, immers, mensen die het al op een Incassoprocedure hebben laten aankomen, zijn geenszins meer van plan geld in een bodemloze put te storten.

Een nummer, tja.........dat we geen cliënten zijn was mij reeds duidelijk.

Zal me maar niet uitlaten over wat Dexia voor de gedupeerden is......
Laatst gewijzigd door trudy op 18 mar 2005 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door jeltol »

dexia
zijn wij nu zo dom of jullie zo slim dit antwoord op deze topic slaat werkelijk als k.. op dirk leg het eens uit ? maar dan beter als in de verkoop brochure.

hans

miepje
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 aug 2004 21:30

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door miepje »

Beste Dexiabank,
Beter kunt u niet verwoorden hoe u over uw "clienten" denkt. Nummers zijn het, die het echter wel voor elkaar hebben gekregen dat u zich geen raad meer weet anders dan een vertragingstactiek toe te passen.
Als ik u was zou ik maar hard gaan sparen (geen aandelen aub) om aan alle schadeclaims te kunnen voldoen.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door Piet »

En wat zegt onze regering hiervan op vragen over de lopende procedures:
Het kabinet ging slechts in op het feit dat Dexia om haar goede wil te tonen de incassoprocedures heeft gestopt. !!??
Zalm en Donner weten niet waar ze over praten en dat bestuurt nu ons land!

Gelukkig zijn hierover nu weer kamervragen gesteld.

Ben je de laatste weken ook benaderd door RAETS, geef het door en wij zorgen dat dit bij de Tweede Kamer komt zodat zij dit mee kunnen nemen in het debat dat zal gaan komen over deze kwestie.

Laat je niet gek maken door Dexia en RAETS, zij dreigen slechts en hebben geen enkel recht om op wat voor manier dan ook aan je geld of spullen te komen! Alleeen via een rechtszaak kunnen zij de rechter vragen om een oordeel en dat is juist ook onze bedoeling! Wij willen weten waar we aan toe zijn.
Zelfs een deurwaarder mag niets zonder gerechtelijk bevel en hij weet dat.
Trap er niet in en ga procederen met een advocaat en vorder al je betaalde geld terug van Dexia.

Groeten,
Piet

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door Willems »

Piet,

Denk jij werkelijk dat Zalm en Donner niet weten waarover zij praten?? Zij weten beter dan jij: Zij spinnen en Dexia breit!!!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Rudy,

Zalm en Donner weten inderdaad precies waar ze over praten, zij zijn degene die, samen met De Nederlandsche Bank en de Raad voor de Rechtspraak, het grootste financiele schandaal in de Nederlandse geschiedenis in de doofpot willen stoppen.
Met dit soort antwoorden wiegen zij de Tweede Kamer in slaap.
Daarom moeten wij van ons blijven laten horen.

Groeten,
Piet

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door jeltol »

Piet
gaat dexia de strijd aan voor de restschuld van 2000 euro of zalik betalen heb wel aanbod geaccepteerd
gr hans

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door Kor S »

onvolprezen :D . :D
Laat je niet gek maken door Dexia en RAETS, zij dreigen slechts en hebben geen enkel recht om op wat voor manier dan ook aan je geld of spullen te komen! Alleeen via een rechtszaak kunnen zij de rechter vragen om een oordeel en dat is juist ook onze bedoeling! Wij willen weten waar we aan toe zijn.
Zelfs een deurwaarder mag niets zonder gerechtelijk bevel en hij weet dat.
Trap er niet in en ga procederen met een advocaat en vorder al je betaalde geld terug van Dexia
:lol: dit geld ook voor de anderen aegon fortis en levob :!:
Laatst gewijzigd door Kor S op 18 mar 2005 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Ik zou het niet doen. Zelfs geen E 2000,-

Het dexia 'aanbod' zal in verloop van tijd ook wel on rechtsgeldig worden verklaard. Het duurt iets langer maar het bespaart je 2000 euri.

mvg

Richard

roos
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2003 14:42

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door roos »

Ook ik heb heden morgen weer eens bezoek gehad van de Fa.Raets, door de brievenbus welteverstaan.Ik heb ze gebeld en hun erop gewezen dat zij geen incassoprocedurens meer mogen beginnen, ik kreeg als antwoord dat ik geen kranten kon lezen, het zou alleen gaan om dagvaardigingen, wie er er nu niet lezen.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Raets incasso VOOR DE LAATSTE MAAL!!!het begint weer

Ongelezen bericht door Willems »

Volstrekt eens met jou Piet!!!

Gesloten