LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De grens is bereikt !

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door trudy »

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door trudy op 10 mar 2005 20:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Legio_Loser
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 jul 2004 18:02

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Legio_Loser »

En niet te vergeten spellingsfetishhhhhhistjes...

Zo sneu...

Legio_Loser
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 jul 2004 18:02

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Legio_Loser »

Ontkenningsfase trudy!

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Karel »

Legio_Loser,

Als je dan toch in de van Dale kijkt kan je gelijk het woord "hetze" i.p.v. "hetse" ook even bestuderen.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Idaho »

Jij was de 1e die op mijn reaktie reageerde Legio_loser, net de hap achter de kiezen?
Mooi he, zo'n spiegel, of bevalt de reflectie niet zo goed?

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door trudy »

en theorieën.

Nou mensen, zo gaat ie wel weer. Ik ga al mijn topics verwijderen, anders doet de Tros het i.v.m. chatgedrag en in deze topic staan toch wel interessante dingen.

Doen jullie het ook? Dan kan alleen Loser zijn berichten laten staan.

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

De laatste nuttige bijdrage:

painter


Geplaatst op 09 Mrt 2005 22:19 door painter


--------------------------------------------------------------------------------

Piet dit moet in de kranten en op RTL Z uitgelegd worden en aan de kaak gesteld, dit is niet normaal meer, ons recht wordt ons ontnomen en de schikking door de strot gedrukt ben ik bang voor.
De brief met de vernietiging van mijn contracten is al twee weken de deur uitgestuurd door mijn advocaat maar tot op heden wordt er gewoon niet op gereageerd, vertragings techniek dus aan de kant van Nauta Duthill advocaten in opdracht van die vaginale bank.

Legio_Loser
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 jul 2004 18:02

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Legio_Loser »

Legio_Loser,

Als je dan toch in de van Dale kijkt kan je gelijk het woord "hetze" i.p.v. "hetse" ook even bestuderen.
Als je nou je contract net zo goed had bestudeerd als mijn stukje Karel.... :lol:

http://www.pep.lu/online/french/menu_la ... he_big.jpg

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door johan 1 »

Het enige wat ik nog wil schikken is de bos bloemen van Dexia waarin een envelope met al mijn geld zit en verders niks.
Dat Duisje het maar bekijkt en die zakkenvullers van leaseverlies moeten niet voor mij gaan bepalen wat goed voor mij is.
Ik heb ze menig vraag gesteld en daar ook nooit een antwoord op gehad dus zijn zij wel kundig genoeg.
Als za geen antwoorden hebben dan weten ze dus niet zoveel te melden, dus opzouten leaseverlies en neem die scheven bek van
Charel Nieuwenhuyzen maar mee, wij doen het zelf of we doen niet mee en gaan gewoon door met de rechtzaken.

Ik ga PAL voor deze oplossing liggen en verzet me op alle mogelijke manier, totdat wij (gedupeerde) zelf aan tafel zitten met gekozen mensen uit ons midden, bijv Piet, Ton van Aert enz.

Duisje en Wellinkje slaap zacht en maak je bankrekening maar op orden want de gedupeerde word een horde Hunne met Piet als Atilla.

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Geplaatst op 10 Mrt 2005 20:31 door johan 1


--------------------------------------------------------------------------------

Het enige wat ik nog wil schikken is de bos bloemen van Dexia waarin een envelope met al mijn geld zit en verders niks.


Idd. Ondertussen ben ik het spuug en spuug zat om ge-koeieneerd te worden door het vieze D woord.

Stapels brieven gestuurd, gedaagd, opgeschort..

Ondertussen 3 jaar verder. Moedeloos zou je bijna worden.
Veel dank voor de steun en oppeppers van dit forum. Dank.

Gast

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Gast »

Johan ik heb liever dat jij aanschuift als je net zo gebekt bent als je schrijft, dan zit er tenminste een echte vent aan tafel :!: :!:

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door bokkie »

Tssk, tijdje weg geweest maar Piet is nog steeds de Mao van de stumpers. Blind volgen is het devies. Blijkbaar heeft vrijwel niemand door dat Piet de greep op de werkelijkheid kwijt begint te raken. Hij gaat nu al artikelen in kranten aanhalen waarin hij wordt neergezet als de grote strijder tegen Dexia. Piet begint te denken dat hij de belangrijkste man van NL is. Is Piet niet de man die diverse verenigingen leeggegraaid achterliet? Weliswaar niet (aantoonbaar) door hemzelf maar wel terwijl hij in het bestuur zat. Is hij de aangewezen man om andere verenigingen aan te spreken op financiële zaken? Twijfelachtig. Ik zou Piet niet eens een euro lenen. Maar ongetwijfeld komt er nu een spervuur van reacties dat dit niet kan en dat Piet heilig is enz. Piet is (mede) verantwoordelijk voor het wanbeheer bij Payback van €80.000 of meer maar dat wil niemand van de sekte horen. Ik hoop dat jullie allen je geld van Dexia terug krijgen maar ik wens jullie allen een betere "leider' toe. Alles wat hij roept, wordt onmiddelijk bevestigd door de volgelingen, nadenken is er niet meer bij. Piet in overleg met de regering? 'Ja, dat moet echt anders gaat het niet eerlijk!'
Nadenken was niet jullie sterkste kant in de tijd van het aangaan van de overeenkomsten en dat blijft zo.
Vergelijkbaar is 007 die nu geen geld meer kan verdienen aan zijn interessante brieven, een beetje juridische wartaal komt uitslaan en iedereen vindt hem weer een toffe peer. En nee, ik heb geen banden met Dexia, LL, LV oid.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Hans A »

Leuk geprobeerd, maar na een dag met 3 goeie vonnissen krijg je mij niet kwaad :lol: Kan mij over zulke teksten vandaag niet meer druk maken. :)
Mijn avond kan niet stuk :wink:

Groetjes.

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door bokkie »

Het is ook niet de bedoeling je kwaad te krijgen maar wellicht is het voor jou en vele anderen eens goed om helder na te denken over de rol die het ego van Piet heeft gespeeld in deze zaak

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Zo bokkie, pas vrijgelaten?
Die auto van 600 Euro per maand, das niet zo best voor het milieu hè !

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Willems »

Zelfs mensen, die veel geld verloren hebben, klinken niet zo bitter als jij!
Piet heeft zijn merites en palmares, waaraan jij met je grote praat niet aan kan tippen. Toen wij, in het pril begin, aan het front stonden, om te bereiken en vorm geven aan wat thans bereikt is, waaraan toch velen gelukkig een uitweg hebben kunnen vinden voor hun problemen, waar was jij toen? Nu zing je op hoge toon, maar toen hing de papfles nog aan je lippen. M.a.w. niemand verwacht respect van jou noch redelijkheid, omdat zo te horen, ben je reeds slachtoffer van jouw eigen bitterheid, die je nu op anderen probeert kwijt te raken. Jij kan hoe dan ook, nooit een ernstige gedupeerde zijn, die denken geheel anders!

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door bokkie »

Willems is er niet wijzer op geworden. Als je beeldspraak gebruikt, moet je het goed doen.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

bokkie,

Artikel 262 (Misdrijven)

1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

waltmans29
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 aug 2003 23:05

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door waltmans29 »

och bokkie ,grote aardappel dat je bent,meer zeg ik hier niet over!!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door pluutje »

Bokkie,

Jou verhaal kunnen wij dromen. :!:

Zijn er al legio voorbijgekomen. :roll:

Nix nieuws en niets bijzonders dus. :idea:


:lol:

Gesloten