LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door woest »

Een klein bericht voor Pieter (en ook de trouwe lezers); sorry, dat we een paar dagen geleden even van het onderwerp afdwaalden op een negatieve manier; er was een misverstand en dat is opgelost;

Laat je stem horen, mensen; belangrijk!

Groetjes,
Loes

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door woest »

Tussenstand; 1681

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Pieter »

Tot en met vandaag hebben zich 1682 gedupeerden van aandelen lease constructie hun menning en standpunten kenbaar gemaakt aan o.a. Stichting Leaseverlies (SLV).

De gestarte mail actie van Payback maakt in ieder geval duidelijk met welke argumenten, eisen pakket en inzet de belangen van de leden van de vereniging dienen te worden behartigt, indien zij als gesprekspartner wordt uitgenodigd.

Tot op heden heeft SLV nog geen referendum onder haar aangeslotene gehouden, inzake hoe zij over een eventuele schikking denken en wat de minimale eisen van aangeslotene moet zijn. De 1682 verstuurde e-mails is ongeveer 1,5% van de totale aangeslotene. De vraag blijft welke waarde SLV en Dexia aan deze cijfers hechten. Net als de vraag of SLV een blanco brief heeft gekregen om zonder referendum onder haar aangeslotene een onderhandeling in te kunnen en mogen gaan. Heeft SLV uw mening gevraagd? Nee? laat het hun weten hoe u er over denkt http://www.pay-back.nl/email_acties/bemiddelingDNB.asp

Wat in ieder geval wel duidelijk is, is dat Dexia de rechtbanken heeft verzocht om lopende procedures, die niet door SLV gevoerd worden, stil te leggen zolang de bemiddelingspoging loopt. Het is niet meer dan normaal dat Dexia alleen kan verzoeken de rechtszaak van SLV vs Dexia stil te leggen zolang zij alleen SLV als gesprekspartner ziet. Maar ja, Nederland is een poldermodel en wat recht is buigt men hier krom.


Mvg,
Pieter

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door croosjes »

Pieter,hoeveel procent eigen leden zitten in die 1682 mailtjes?


vrgr.Andre

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Dat maakt niks uit heer Croosjes,

Het gaat zich erom dat de bij SLV aangesloten (en dus betalende leden) hun stem (vooral) laten gelden. :roll: :wink:

Overigens vind ik het nog zeer dubieus dat ze totaal géén inzage heeft gegeven in haar financiële huishouding daartoe ze hier wel wettelijk verplicht zijn!

Met vriendelijke groet,

Justice man

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door croosjes »

justice man 007,heet jij ook al pieter.




vrgr.Andre

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

De 1682 verstuurde e-mails is ongeveer 1,5% van de totale aangeslotene.
Croosje, als je GOED leest (vraag me af of jij dat kunt) had je het antwoord al geweten en hoef je JM niet zo af te katten.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door croosjes »

Janneke52, Je hebt gelijk ik heb er overheen gelezen, maar dat houdt in dat er ongeveer maar 300 payback leden aan mee doen?


Ik begrijp dat 007 nu je liefje is en van pal geworden. Ik kan mij nog voor de geest halen dat hij toen niet goed bij jullie in de markt lag “”ik zeg het netjes hoor””.Dat heet toch koers verandering in een praat/info.club zonder enige verplichting naar de gedupeerden toe en daar past hij goed bij.


Vrgr.Andre

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik begrijp dat 007 nu je liefje is en van pal geworden. Ik kan mij nog voor de geest halen dat hij toen niet goed bij jullie in de markt lag “”ik zeg het netjes hoor””.Dat heet toch koers verandering in een praat/info.club zonder enige verplichting naar de gedupeerden toe en daar past hij goed bij.
Croosje ik hou niet van beschuldigen dat JM 007 mijn liefje geworden is.
Mijn "liefje" is ALLEEN mijn man, onthoudt dat heeeel goed :evil:
En je hebt gelijk dat Justice eerst niet goed in de markt lag, maar iedereen kan zijn leven beteren.
En NOGMAALS, ik ben niet van PAL, Pay-back of enige andere club.
Mijn mening is alleen dat ik PIET blijf steunen door dik en dun, alleen al door zijn voortrekkersrol voor ons en zijn tomeloze inzet voor de gedupeerden.
Dat is meer dan van jou gezegd kan worden met je kritiek en nooit eens een eigen inbreng die wat oplevert voor ALLE gedupeerden.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door croosjes »

Janneke52,dat is een strategie waar voor gekozen is,maar dat zegt niets over de kwaliteit van de ingeslagen weg.De aangesloten gedupeerden zijn hier heel tevreden mee/over.En trouwens mijn antwoord was weer een gevolg van jou uiting voor iets(ik weet allang dat je een man heeft wees blij en ik hoop ook nog in gezondheid voor jou)


vrgr.Andre

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ach man, val om met je domme antwoorden.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Het onderwerp is nog steeds Duisenberg.
In een persbericht van st. LL was te lezen dat zij alleen met Dexia willen praten als het over de inwilliging van de eisen gaat zoals die nu bij de rechter liggen.
M.i. een correct standpunt.
Dexia weet inmiddels wat haar te wachten staat als ze gedagvaard wordt.
En 't kost haar handenvol geld aan advocaten.
Bovendien verspeelt ze alle sympathie bij andere banken als ze doorzet met rechtszaken.
Voor Dexia dus alle reden om te onderhandelen, maar wel met een ander uitgangspunt dan een jaar geleden, jammer voor haar.
Begin er onderhand wel van te balen dat st. LV op eigen houtje met Duisenberg aan het onderhandelen is zonder dat iemand weet wat er allemaal bekokstoofd wordt.
Zogenaamd namens de gedupeerden!
gr. O.D.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 04 mar 2005 18:23, 3 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door croosjes »

Allemaal, wacht niet tot er weer incasso's worden gestart en meldt u aan, dit is een aanbod waar iedere gedupeerde die een dexia aanbod aangenomen heeft iets aan heeft. Laat u niet verleiden door het niet te doen. Er is geen andere manier om er tegen in te gaan en het dexia aanbod massaal aan te vechten in grote groepen met lage kosten. Meld u aan.


Vrgr.Andre

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Pieter »

Quote uit een berichtgeving van Consumenten bond.
Overigens komen we alleen tot overeenstemming met Dexia als het merendeel van de gedupeerden die zijn aangesloten bij de stichtingen Leaseverlies en Eegalease hiermee akkoord gaan.
In plaats van afwachten kun je ze het al vertellen hoe je erover denkt.
http://www.pay-back.nl/email_acties/bemiddelingDNB.asp

Tussenstand 1760 = 1,7%

Mvg,
Pieter

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Pieter »

Het wordt een beetje een eenzijdige melding.

Maar goed,

Hier even de tussenstand. nog net geen 1800 maar 1794 stemmen verstuurd.

Vermeldings waardig is dat Vereniging Effecten Bezitters gemeld heeft dat zij voldoende bekend zijn met problematiek van Dexia en zich daarom verenigigd heeft in Stichting leaseverlies als zijnde vertegenwoordiger van uw probleem.

http://www.pay-back.nl/email_acties/bemiddelingDNB.asp

Mvg,
Pieter

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Vermeldings waardig is dat Vereniging Effecten Bezitters gemeld heeft dat zij voldoende bekend zijn met problematiek van Dexia en zich daarom verenigigd heeft in Stichting leaseverlies als zijnde vertegenwoordiger van uw probleem
.

Pieter. Het is al laat, maar toch: De vereniging effecten bezitters, Kunnen die iets betekenen voor mijn probleem, hoe dan?
Voor de duidelijkhijd ik spreek niet meer namens mezelf.

Lfs Ad

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Pieter »

Tussenstand 1828,

http://www.pay-back.nl/email_acties/bemiddelingDNB.asp

Integenstelling op berichtgeving van Piet worden de mails wel degelijk verzameld door politiek den haag en telt men mee.


Laat uw stem horen.

Mvg,
Pieter

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door woest »

bemiddeling Pieter - Piet? :wink:

studex
Berichten: 185
Lid geworden op: 09 jul 2004 19:35

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door studex »

Wanneer is die bemiddeling??

Gesloten