LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De grens is bereikt !

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Zoex,

Er is rondgevraagd bij de rechtbanken en ook bevestigd door de rechtbanken dat de aandelenlease zaken zijn stilgelegd en de uitspraken zijn aangehouden i.v.m. de bemiddelingspoging.
Rechters kunnen doen en laten wat ze willen en hoeven geen verantwoording af te leggen aan ons.

Gelukkig krijgen we nu steun van een grote groep advocaten die deze gang van zaken ook niet accepteert en ook in actie gaat komen.
Hopelijk snel meer over deze actie.
De informatie die ik heb krijg ik van gedupeerden, advocaten en de media.

Groeten,
Piet

zoex
Berichten: 407
Lid geworden op: 18 nov 2003 08:37

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door zoex »

Bedankt Piet,

We wachten af, het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat nadat de bemiddelingspoging van Oosting mislukt was Zalm zelf gezegd heeft dat nu iedereen het maar zelf met een advocaat moet gaan uitvechten omdat
de politiek niets meer kon doen.

En nu dat criminele Dexia tuig bang wordt omdat ze geen rechtzaak meer winnen opeens wel weer aan de onderhandelingstafel wil gaan zitten met Duisenberg om op deze manier de schade voor hun te kunnen beperken en de gedupeerden af te kunnen schepen met een minimale tegemoedkoming.

Wie gaat nu de advocaatkosten betalen van de gedupeerden die op advies van Zalm een advocaat ingeschakeld hebben?

Volgens mij druist alles wat er nu gebeurd in tegen de regels van de Europese Unie.
Wat hebben wij hier voor een rechtspraak, rechters die op advies van een stelletje criminelen rechtzaken gaan stilleggen.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Willems »

Zoex,

Wij worden gewoon gemanipuleerd en slecht ook. Zalm had zich overschat en dacht gemakkelijk te ontkomen. Maar deze keer is hij te ver gegaan.
Hij had in de zakken van het volk gezeten en komt nu er niet gemakkelijk van af! Van de andere kant, toen deze zaak in eind 2000 begon te draaien, was Duisenberg president van Eur Centr Bank en Legio, Labouchere, Bank Kempen waren een doorn in de ogen van Monetaire Europa en moeten weg. Wie zegt nu dat Duisenberg niet betrokken was en nu Dexia en Zalm de zaak niet kunnen klaren, het maar zelf moet doen en daarom erbij gehaald wordt?

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

Gelukkig zijn er meer mensen begonnen met het aanschrijven van de media om aandacht te vragen voor deze ondermijning van de democratie.

Pipa, bedankt voor je actie en het aanschrijven van de TV programma's.
Ik heb ze inmiddels ook een e-mail gestuurd.
Ook heb ik de politieke partijen en de media een e-mail gestuurd.

Het heeft al resultaat gehad ondanks dat het weekend is.

Morgen ga ik een paar politieke partijen bellen om te vragen wat ze van de ontvangen e-mail vinden.

Zoek je e-mail adressen om ook mee te doen?
Via b.v. Startpagina kun je heel veel adressen vinden van regionale kranten, dagbladen en alle omroepen.

Als Zalm, De Nederlandse Bank en Dexia denken dat ze ons buitenspel kunnen zetten, dan vergissen zij zich verschrikkelijk.

Als er bemiddeld wordt over ons, dan zijn wij daar zelf bij om mee te praten.
Als er rechtszaken lopen dan worden deze niet stopgezet, wij eisen uitspraken van de rechters.
Wij zijn met veel schade en slachtoffers zover gekomen dat de rechters eindelijk inzien dat wij in ons recht staan en gelijk hebben en krijgen.
Wij laten ons niet stoppen omdat de overheid en banken bang zijn om schade te lijden.

Toen wij Zalm en de Tweede Kamer vroegen om in te grijpen zeiden zij massaal: NEE!
Het was ons probleem en de rechter moet maar beslissen.
Nu Dexia begint te piepen omdat ze bijna ale rechtszaken verliezen luistert Zalm wel naar Dexia en wordt er eenzijdig en ondemocratisch ingegrepen.
Wij eisen van onze volksvertegenwoordigers dat zij hun naam waarmaken en niet de bankvertegenwoordigers zijn waar het nu op lijkt.

In een andere topic schreef ik dat de strijd nu pas begonnen is.
Morgen zal de rest van Nederland ook weten wat voor deal Zalm en concorten heeft gemaakt.
We zullen daar met z'n allen een stokje voor steken.
Maar dan moeten we dit wel samen doen!

Wij zijn de gedupeerden en wij zijn het onderwerp.
Wij zullen niet toelaten dat anderen over ons oordelen en voor ons bepalen wat een goed oplossing is voor dit probleem.
Ja, de rechter mag het zeggen, maar niet Zalm, Duisenberg of Dexia!

Er zijn grenzen....

Groeten,
Piet

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Wij zijn de gedupeerden en wij zijn het onderwerp.
Wij zullen niet toelaten dat anderen over ons oordelen en voor ons bepalen wat een goed oplossing is voor dit probleem.
Ja, de rechter mag het zeggen, maar niet Zalm, Duisenberg of Dexia!

Er zijn grenzen....
En zo is het Piet.

Ze zullen het allemaal te horen krijgen.
Ik denk dat nu zo langzamerhand iedereen wel achter jou staat en vooral naast jou.

Samen stonden ze sterk, zal in de geschiedenisboekjes komen.


Lfs Ad

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Hallo Piet,

Zoals voorgesteld en (goedgekeurd door jou en je teamgenoten) heb ik gister ca 15 mailtjes verstuurt naar alle regionale kranten in Limburg. Van Weert tot Vaals kunnen ze precies nalezen hoe belangrijk en succesvol de info avond afgelopen vrijdag was in Nuth.

Verder zal ik je een dezer dagen mailen, m.b.t. enkele voorstellen wanneer er een nieuwe info avond georganiseerd wordt (in Limburg).

m.v.g. justice man

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Wel belangrijk wat Justice hier zegt. Hou Piet op de hoogte van je actie. Mocht hij gebeld worden door een redactie, dan weet hij er tenminste van!

willem S
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2003 19:55

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door willem S »

Justice,
heel goed!!
Is het een goed idee om dit naar elke regio te versturen? Kan voor Gelderland via mij. Er zullen ongetwijfeld meer gegadigden zijn en we kunnen dezelfd emails gebruiken. Scheelt weer tijd en het voorkomt onzin.
Ik hoor het wel
Groet
Willem

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

De bemiddelingspoging gaat niet over gedupeeren die eegaleaser zijn, het Dexia Aanbod hebben getekend of alles netjes hebben betaald inclusief de restschuld.
Toch heeft Dexia de onbeschoftheid om ook deze mensen te benaderen met het verzoek om de rechtszaak stil te leggen i.v.m. de bemiddeling.
Deze mensen maken geen deel uit van deze bemiddeling!
Mijn advocaat heeft het volgende antwoord gegeven aan dexia en de rechtbank:
Cliënt gaf mij geen toestemming tot instemming met verder uitstel, aangezien verdere vertraging niet in zijn belang is. Ik kan derhalve niet aan uw verzoek voldoen.
Wij moeten massaal weigeren om verder uitstel!
Wij moeten massaaal stoppen met betalen aan deze misdadige organisatie!
Wij moeten massaal gaan procederen tegen deze witteboord criminelen!


Dexia vraagt uitstel aan gedupeerden die helemaal geen deel uitmaken van deze bemiddelingspoging!
Dit is te gek voor woorden en de rechtbanken trappen hier in!
Kijk maar naar de zaak van Ad Snoeren!
Zijn eegalease zaak is aangehouden, het moet niet zotter worden in Nederland.
De banken, de voorzitter van de Raad voor de Rechtspraak en minister Donner laten zich manipuleren door Dexia en De Nederlandse Bank.

Het grote geld en de macht van de gevestigde orde dreigt te winnen, dit mogen wij niet accepteren!
Stuur je e-mails naar de politiek de media en de TV en vertel je advocaat dat je geen uitstel verleent!

Ik wil van mijn BKR registratie af en ik wil mijn geld terug, niet volgend jaar maar NU!

Er zijn grenzen!

Groeten,
Piet

liba1
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:33

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door liba1 »

up
samen staan we sterk ben je vergeten

Eliminator
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 mar 2005 20:41

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Eliminator »

Oke, de uitspraken lijken allemaal redelijk positief.
Maar het onrecht blijft zegevieren.


Zoals het nu lijkt, kost het ons allemaal veel geld.
Terwijl wij niets fout hebben gedaan en alleen maar zijn voorgelogen.

Er wordt maar wat makkelijk over de problemen heen gelopen.
Nogmaals, voor de zoveelste keer, we zijn belazerd.
Rechters, hopelijk kijken jullie niet alleen naar de finaciele schade,
maar ook naar de andere ellende en vooral ook naar de
gemiste levensvreugde.Mensen kunnen niets meer.
We staan met de rug tegen de muur, het leven staat
nu al meer dan 2 jaar stil en alleen in het teken van onmacht.

Rechter, gebruik uw gezonde boerenverstand en doe een uitspraak
waarvan u rustig kunt slapen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Hij moet een uitspraak doen volgens de wettelijke regels.
1 handtekening: contract nietig verklaren en van iets dat nietig is verklaard kan men ook niet zeggen: de aandelen zijn 50% minder waard dus moeten wij dat betalen. Nietig=nietig.

Volgens de Wck hadden ze ons die producten helemaal niet MOGEN verkopen, ze hadden geen vergunning. Dus nietig!!!!

DAN PAS kunnen de rechters rustig slapen.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door pluutje »

Pipa, Justice,
mailtjes verstuurt naar alle regionale kranten in Limburg.
Moet, of doe je dit onder eigen naam als je begrijpt wat ik bedoel? :wink:

Ik woon in Oost-Brabant!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Hoi Pluutje,
Ik doe het (natuurlijk) onder eigen naam, met vermelding van adres en telefoonnr. Er zijn ook veel mensen op dit forum die weten wie er achter Pipa zit hoor, heb niets te verbergen!
Groetjes
en veel succes. Hartstikke fijn dat je meedoet.
Ilse

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door pluutje »

Pipa,

Gebruiken jullie daar een 'standaard opstelling' voor en zo ja hoe kom ik daaraan?

Groeten,
Anton

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Je zou de brief van Justice kunnen gebruiken als leidraad. Anders kun je eventueel Piet even mailen of hij iets heeft waar je gebruik van kunt maken. Dat zal vast het geval zijn!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 02 mar 2005 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door pluutje »

Dank je wel! :wink:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Als je hulp/ info nodig heb schroom je dan niet om me te mailen!

Mijn e-mail adres is:[email protected]

m.v.g. justice man

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

Afgelopen vrijdag heb ik de politieke partijen aangeschreven over de zogenaamde bemiddelingspoging van Duisenberg en het eenzijdig stopzetten van de uitspraken en procedures door de rechtbanken.
Maandagmorgen heb ik er een belronde aan vastgeplakt en goede gesprekken gehad met Groen links, de SP en de PvdA.
Resultaat, Groen links heeft het initiatief genomen en de SP en de PvdA benaderd over een gezamenlijke aanpak.
De PvdA heeft nog twijfels en denkt dat de bemiddelingspoging goed is(dus morgen weer even Frank Heemskerk bellen) en de SP doet mee.
De rest van de Kamer is in slaap gevallen.
Volgende week woensdag worden er kamervragen gesteld.
Hulde dus voor Groen Links die dit toch weer kritisch onder de aandacht brengt van de Kamer en de regering.

Hoe kan het dat gedupeerden worden benaderd door Dexia om hun rechtszaken stop te zetten terwijl zij niet eens meedoen in de bemiddelingspoging!
De advocaat die het Dexia Aanbod aanvecht in Amsterdam heeft een brief gekregen van Dexia om de zaak stop te zetten i.v.m. de bemiddelingspoging!!
Dexia Aanbod gedupeerden doen helemaal niet mee met de onderhandelingen.
Eegaleasers krijgen dezelfde brief en zij doen ook niet mee.
Gedupeerden die hun restschuld hebben betaald en nu procederen en alles terug vorderen hebben ook zo'n brief gekregen en ook zij worden niet besproken tijdens de zogenaamde bemiddelingspoging.

Zeg NEE tegen het voorstel van Dexia en eis een voortzetting van je rechtszaak zonder verder uitstel.
Ben je nog niet aan het procederen, begin er nu mee.
Betaal je nog, overweeg te stoppen met betalen.
Elke cent die je nog betaalt aan Dexia is er één te veel, stop ermee en vorder je geld terug.

Groeten,
Piet

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door croosjes »

Allemaal,Meld u aan voor een speciale actie omtrend""het DEXIA AANBOD "" gedupeerden die het dexia aanbod hebben aangenomen kunnen in actie komen.Bij een groep van meer dan 100 gedupeerden gaat de eerste groep in actie.Informeer verder.


vrgr.Andre

Gesloten