LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laudius

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Nicolien18
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 apr 2013 15:16

Laudius

Ongelezen bericht door Nicolien18 »

Heeft iemand ervaring met een thuisstudie via Laudius?

claudiasz
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:37

Re: Laudius

Ongelezen bericht door claudiasz »

Ja, ik heb ervaring met Laudius. Mijn vriendin heeft als eerst een studie gevolgd van Webdesign. Daarna ik Online Marketing en Eigen webshop. De prijs dat ik voor allebei (Online Marketing en Eigen Webshop) heb betaald was vorige jaar het dubbel dan wat het nu kost!

Ik moet je eerlijk zeggen dat Laudius concentreer zich meer in theoretische opdrachten dan in de praktijk. Dus als je iets wilt doen met software en hardware zal ik je zeker afraden... Daarnaast wat je krijgt van Laudius is een certificaat en géén diploma! Aangezien dat de examens thuis met een open boek mogen gegeven worden!

De commisie dat ik van Laudius zou moeten krijgen € 25 heb ik ook niet gekregen.

Alsnog moet ik je wel zeggen dat de theorie is heel duidelijk en leerzaam!

Dutchy
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mar 2005 16:19

Re: Laudius

Ongelezen bericht door Dutchy »

Nu kan je bij Laudius zelfs gratis studeren (tot 1 mei?). Volgens hun website kost een downloadversie zonder docent slechts 25 euro inschrijfgeld.

Hierover schrijft Laudius
Waarom GRATIS cursussen?

Iedereen verdient een betere toekomst!

Laudius is de eerste afstandsopleider in Nederland die kwalitatief hoogwaardige, complete cursussen GRATIS aanbiedt. Deze cursussen werden voorheen aangeboden voor prijzen tussen de € 200,- en € 600,-.

Waarom wij dit doen? Omdat wij vinden dat een brede toegang tot kwaliteitsonderwijs een basisrecht van iedereen is. Het volgen van een cursus kan een leven compleet veranderen en opent deuren die voor veel mensen normaal gesproken gesloten blijven.

Iedereen moet zich verder kunnen ontwikkelen, ongeacht de persoonlijke financiële situatie. We willen niemand de kans ontnemen om aan zijn of haar toekomst te werken.

Je kunt bij Laudius alle cursussen volgen die je maar wil. Van een beroepscursus voor een veelgevraagd officieel erkend diploma tot een leuke hobbycursus. Voor je het weet kun je eindelijk solliciteren naar jouw droombaan, een eigen zaak starten, heb je een vreemde taal onder de knie of ben je aan de gang met een leuke hobby!


Echter, elders op hun website staat te lezen:

Je ontvangt bij Laudius alle cursussen standaard 14 dagen vrijblijvend op proef.
Bevalt de cursus niet dan heb je altijd de mogelijkheid om de cursus binnen 14 dagen te retourneren (bij een papieren cursus) of te annuleren (bij een download). Heb je een vooruitbetaling gedaan? Dan kun je het betaalde bedrag gewoon binnen 14 dagen terugvragen! Je hebt zó dus altijd ruimschoots de mogelijkheid om je cursus kritisch te beoordelen.

Is het nou wel of niet gratis? Zijn er hier mensen die voor slechts 25 euro een cursus hebben gedownload?

Gesloten