LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door dhc »

Kun je ook zelf via Facebook, waarom moet een ander dat doen? Je weet ook hoe je je hier moet registreren en een bericht plaatsen..

Semdekker
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2014 19:33

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Semdekker »

Goedenavond,

Gisteren zette ik de tablet aan net als anders. Hij deed het perfect, maar na een half uur ging het scherm uit. De tablet was 72% dus de accu was niet op. Ik probeerde de tablet nog aan te zetten, maar reageert op geen enkel signaal. Ik heb hem al aangesloten op de laptop, maar ik kan niets zien. Het apparaat is helaas kapot. Op het eerste gezicht leek het een prima tablet. Bij een Libelle abonnement kreeg ik de tablet erbij. Nu is het apparaat kapot, maar wie moet ik bellen/mailen, Sanoma/Libelle/Empire?

Met vriendelijke groet,

Sem Dekker

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door dhc »

Eerst maar even resetten denk ik....Aan/uit knop en volume knop tegelijk enkele seconden ingedrukt houden..

Semdekker
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2014 19:33

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Semdekker »

Goedemorgen,

Ik heb het apparaat geprobeerd te resetten, maar helaas lukt dit niet. Geen enkel signaal. Wie zou ik moeten bellen?

Met vriendelijke groet,

Sem Dekker

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door dhc »

Empire, dat gaat het snelst.

Alida41
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2014 17:30

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Alida41 »

Hetzelfde probleem doet zich bij mij ook voor, niet meer opladen. Ik heb hem van AD en die ga ik bellen om te kijken wat er mogelijk is. Ga het AD maar opzeggen om die reden.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Har06 »

Alida41 schreef:Hetzelfde probleem doet zich bij mij ook voor, niet meer opladen. Ik heb hem van AD en die ga ik bellen om te kijken wat er mogelijk is. Ga het AD maar opzeggen om die reden.
Oh empire voor de bestelling via google bekeken ????

Mulder1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2015 16:39

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Mulder1991 »

Halo,
In de zomer heb ik bij de Volkskrant een jaarabonnement afgesloten. Het krijgen van de Empire tablet was een van de redenen om dit te doen. Ik heb de tablet in december kregen. Na 1,5 maand is hij er mee opgehouden. Ik zie nu alleen maar een zwart scherm en opladen heeft geen zin. Als ik deze pagina bekijk ben ik niet de enige die dit is overkomen. Erg merkwaardig dat bladen en kranten desondanks nog steeds besluiten om dit hun klanten dit cadeau te doen. Lijkt mij niet goed voor de binding. Heb ook van uit de onderstaande link begrepen dat de servicedesk van Volkskrant het niet waardeert als je dit ter spraken brengt (http://www.ronnieovergoor.com/2013/12/d ... g-met.html). Dan maar contact opnemen met Empire zelf. Wens me succes!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Har06 »

Mulder1991 schreef:Halo,
In de zomer heb ik bij de Volkskrant een jaarabonnement afgesloten. Het krijgen van de Empire tablet was een van de redenen om dit te doen. Ik heb de tablet in december kregen. Na 1,5 maand is hij er mee opgehouden. Ik zie nu alleen maar een zwart scherm en opladen heeft geen zin. Als ik deze pagina bekijk ben ik niet de enige die dit is overkomen. Erg merkwaardig dat bladen en kranten desondanks nog steeds besluiten om dit hun klanten dit cadeau te doen. Lijkt mij niet goed voor de binding. Heb ook van uit de onderstaande link begrepen dat de servicedesk van Volkskrant het niet waardeert als je dit ter spraken brengt (http://www.ronnieovergoor.com/2013/12/d ... g-met.html). Dan maar contact opnemen met Empire zelf. Wens me succes!
De Volkskrant is je partij, de empire tablet staat vlg mij niet zo goed bekend, is dit een reden om een abo te nemen, had ook de telegraaf kunnen zijn dus., ik had dit verhaal mer Veronica, wel opgelost door intrekking van abo en retourenring van een waardeloze e reader :(?

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Je bent toch wel eens bij de Mediamarkt geweest en hebt gezien wat een normale tablet kost? Dan heb ik het niet eens over de overpriced iPads maar gewoon een doorsnee Asus of Samsung.
Dan verwacht je bij een abonnement op bedrukte dode boom een dergelijk duur ding gratis te krijgen? Natuurlijk is het meuk.

Josey
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2015 12:38

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Josey »

Mijn Tablet een M1009 had ik gekocht in 2013 via een aanbieding van Margriet. De tablet leek goed te werken tot november 2014, contact gezocht met Empire omdat de tablet niet meer oplaadde. Nieuwe adapter aangeschaft, maar dat was dus niet het probleem. "Stuurt u de tablet maar aangetekend op, dan kijken wij hem na" Opgestuurd op 20 maart 2015, kosten uiteraard voor mijn persoontje :( op 23 maart een mail ontvangen dat ze een defect geconstateerd hadden en ik zou een vervangende tablet krijgen. Na veel mail en telefooncontact, waarin mij steeds werd verteld dat het betreffende model niet voorradig was en het twee tot drie weken zou duren werd mij op 1 juni j.l. een voorstel gedaan. Ze konden mijn tablet vervangen voor de M1008 een voorgaand model dat veel minder mogelijkheden had. Daar ga ik natuurlijk niet mee accoord en doe zelf een ander voorstel, waarop ik als antwoord een mail krijg met hetzelfde afgezaagde verhaal. Contact gezocht met Sanoma, en ja hoor er zijn nog bedrijven die hun klanten voorop stellen, ik krijg mijn geld terug. Empire Electronics heeft dus niets geleerd van alle voorgaande verhalen die ik hier gelezen heb!

Gesloten