LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aankoopslips

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Aankoopslips

Ongelezen bericht door willy59 »

Nu Dexia moet aantonen dat de aandelen werkelijk gekocht zijn is het alleen te hopen dat de rechter zich niet laat afschepen met een bulkinkoop.
Ergens heb ik gelezen dat het probleem voor Dexia was dat ze niet per client konden laten zien omdat ze aangekocht waren met bulkinkoop.

Maar zelfs dan is het na te gaan met het aantal overeenkomsten van die dag en dat moet dan overeenkomen met de bulkinkoop.
Want de overeenkomsten werden per dag afgehandeld.
Dexia geeft 50 a 4tjes als antwoord nu laat ze dan maar komen met alle contrakten bij elke rechtzaak die op de zelfde dag afgesloten zijn.

Ik geloof nog steeds niet dat ze gekocht zijn.

Willy

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Willems »

Willy,

Die bulkinkoop waarover jij het had, zijn die eventuele aankopen geplaatst bij EURONEXT AMSTERDAM NV te AMSTERDAM?

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door willy59 »

Ik weet niet exact waar
Maar maakt dat verschil ?
Want waar je ook koopt het aantal moet toch overeenkomen met het aantal dat vermeld staat op de kontrakten van die dag.
En aankoop intern mag niet

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Als je navraag doet naar de in- en verkoopkoersen krijg je dit
briefje thuis;


Dexia
Bank
Nederland


De Heer R.A. de Wind Postbus 808 1000 AV Amsterdam
Telefoon 0900 339 42 22 (€ 0,15 p.m. )
www.dexialease.nl


Amsterdam, 4 augustus 2004-08-05


Betreft: overeenkomsten WinstVerDriedubbelaar xxxxxxx en xxxxxxxx
Onze referentie: xxxxxxxx



Geachte heer De Wind,

Naar aanleiding van uw schrijven van 16 juli 2004 delen wij u het volgende mede.

Onze aan- en verkoopkoersen worden gedurende de dag gebundeld aangeboden. Wij hanteren daarom voor alle klanten per aandeel het gemiddelde van de door ons gedurende de dag gerealiseerde koersen op de dag van aankoop dan wel verkoop. Exacte tijdstippen van de aan- en verkoopmomenten zijn daardoor niet te geven.

Bovengenoemde overeenkomsten zijn per 3 maart 2003 beëindigd. Op 17 september 2003 hebben wij onze vordering uit handen gegeven aan GGN. Tot op heden hebben wij geen betaling van u mogen ontvangen en dit heeft geleid tot een A-codering bij het BKR. Pas nadat aan alle betalingsverplichtigingen is voldaan, zal de registratie bij het BKR worden aangepast. De overeenkomst zal vervolgens nog 5 jaar zichtbaar blijven, inclusief A-codering.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, bezoek onze internetsite www.dexialease.nl

Met vriendelijke groet,



Dexia Klantenservice


Dexia Bank N.V. maakt deel uit van de Dexia Groep
Handelsregister Amsterdam 33194626
www.dexiabank.nl



Alsof ik vroeg naar de tijdstippen van aan en verkoop!
Doe mij maar een transactie overzicht van alle transacties die dag en de koersen waarop al die aandelen verhandeld zijn.

mvg

Richard
Laatst gewijzigd door Richard de Wind op 05 aug 2004 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.

frits
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 nov 2003 21:01

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door frits »

het is misschien wat veel gevraagd, maar ik denk dat als er een bulk overzicht komt dit uitgesplitst moet zijn per produkt. En er van de aandelen welke vallen onder het produkt WvD er het jaar daarop op dezelfde dag hetzelfde aantal aandelen, minus de afgelopen contracten aangekocht moeten zijn.
Ondanks dat iedereen weet hoe de administratie van Dexia in elkaar steekt zouden ze dit, als er al aandelen gekocht zijn, toch zo kunnen overleggen.

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Helemaal mee eens frits, Daarom wil ik wel inzicht in het totaal aantal
transacties van die dag en de gemiddelde koers.

Alleen al om te zien

a: of er die dag ( voldoende ) aandelen zijn gekocht.

b: tegen welke koers.

En ten derde wil ik nu wel eens weten wat ze met die opties hebben gedaan. Als een aandeel, ik noem wat, E 10,50 staat, dan ga je toch geen opties verzilveren en er E 25,- voor betalen?

En volgens mij is dat exact wat ze mij proberen voor te rekenen.

mvg

Richard

EEE
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2004 13:17

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door EEE »

Bij mij stond .

U verzoekt ons in uw brief om afschriften of kopieen van de aan/en verkoopnota,s van de onderliggende aandelen van uw effectenlease/overeenkomst toe te zenden.Zoals wij in onze eerdere correspondentie hebben aangegegeven, worden de onderliggende aandelen van deeffectenlease/overeenkomst gedurende de dag gebundeld aangekocht dan wel verkocht. Wij hanteren daarom voor alle klanten per fonds het gemiddelde van de door ons gedurende de dag gerealiseerde koersen op de dag van aankoop dan wel verkoop. Exacte tijdstippen, koersniveau,s en/of nota,s van aan/en verkoopvan aandelen van een bepaald fonds ten behoeve van individuele effectenlease/overeenkomsten kunnen wij dan ook niet verstrekken.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geinformeerd.

met vriendelijke groet,

Dexia bank Nederland N.V.

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door pallu »

Richard

er is een goedbedoelde mail naar je onderweg

pallu

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Met gecopieerde handtekening en zonder naam, alleen;

Dexia Klantenservice

Volgens mij is er alleen nog een Klachtenservice..

Moet je voor de gein eens op dexia-lease.nl kijken.
Een voordeel; Je kunt er wel direct met de klachtenservice mailen,
Dat scheelt weer postzegels.

mvg

Richard

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

@pallu

Bedankt Jaap....

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Willems »

Willy

In het contract staat namelijk, Beurs EURONEXT AMSTERDAM NV. gevestigd te AMSTERDAM Aankoop/valutadatum:

In de advertentie: "Na ontvangst van uw aanmelding wordt op basis daarvan uw eerste pakket "solide" Nederlandse aandelen voor u aangekocht. U belegt in aandelen AEGON, KPN, en Wolters Kluwer stuk voor stuk betrouwbare en vooraanstaande hoofdfondsen aan de beurs te Amsterdam (Euronext)"

Over opties of het kopen ergens anders staat er niet bij!

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Als ze opties hebben gekocht is dat in strijd met de overeenkomst(en) en daarbij zou het verlies nihil zijn.
Dat betekent simpel gezegd dat de restschulden alleen op papier bestaan en niet werkelijk.
Dexia wilt dat wij restschulden gaan (terug??)betalen en dat terwijl er geen restschuld is.

Hoe noem je dit?

m.v.g. justice man

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ze beloofden toch het 2e en 3e jaar dezelfde aandelen te kopen voor dezelfde prijs als die eerste keer? Dan moet je toch opties aanschaffen voor het geval de aandelen in waarde zouden stijgen?
Als de waarde lager zou worden dan hoefde dexia helemaal niets te kopen. Als wij dan toch nog de aandelen zouden willen overnemen dan zouden ze die toch nog wel even kunnen kopen op de beurs tegen de prijs van nu en ons de prijs van drie jaar geleden laten betalen!!!
de boeven!!! En als we de aandelen niet overnamen, dan zouden ze ons gewoon een niet bestaande restschuld laten betalen!!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

als die belgen niet meer reageren in een topic, zou dat dan komen omdat je te dicht bij de waarheid komt en ze dit liever niet bovenin willen hebben :lol: :lol: :lol: ?

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door berendjan »

sherlock holmes rookte toch een pijp? Als jullie maar geen zware pijp aan het roken komen. Volgens mij wordt aan die pijp al flink gestopt....

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Als jullie maar geen zware pijp aan het roken komen
.
Jij was toch geen belg :lol: :lol: :lol: ?
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 06 aug 2004 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ze beloofden toch het 2e en 3e jaar dezelfde aandelen te kopen voor dezelfde prijs als die eerste keer? Dan moet je toch opties aanschaffen voor het geval de aandelen in waarde zouden stijgen?
Als de waarde lager zou worden dan hoefde dexia helemaal niets te kopen. Als wij dan toch nog de aandelen zouden willen overnemen dan zouden ze die toch nog wel even kunnen kopen op de beurs tegen de prijs van nu en ons de prijs van drie jaar geleden laten betalen!!!
de boeven!!! En als we de aandelen niet overnamen, dan zouden ze ons gewoon een niet bestaande restschuld laten betalen!!

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door berendjan »

is dit forum dan exclusief bedoeld voor Belgen? Volgens mij ben jij overigens een Dexiaan. Want jij spuit wel erg veel inside informatie.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

8)

kun jij alleen maar weten als jij een collega bent

8)

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Aankoopslips

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik was een beetje dom.

Hoeveel uren per dag zit jij voor dat scherm.
Er is geen topic of jou reactie komt er wel tich keer in voor.
Niet dat ik het erg vind hoor ,maar denk een beetje aan je gezondheid.
Straks wordt je er ziek van, en dat is Dexia niet waard.
Soms moet je ook eens lekker gaan ontspannen.

Goed bedoeld Ad

Gesloten