LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sos pechhulp internationaal ervaringen gezocht

Andere onderwerpen over auto en vervoer
sonjatjong4
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2010 13:45

sos pechhulp internationaal ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door sonjatjong4 »

Geachte dames en heren,

Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen met sos pechhulp.

Sinds enige tijd ben ik lid van sos pechhulp international met postadres in Dordrecht. Mijn partner is lid van de ANWB. Welke kan ik qua service beter behouden?!

Alvast hartelijk dant voor uw reacties.

Met vriendelijke groet,

Sonja

vinyl
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2010 09:25

Re: sos pechhulp internationaal ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door vinyl »

Let je wel op het volgende:
"De voordeligste pechhulp voor hbo'ers, academici, middelbaar- en hoger personeel"

Wat kan er in godsnaam anders zijn aan een pechhulp voor hbo'ers, academici, middelbaar- en hoger personeel??? Alleen om die slogan zou ik al bij de ANWB blijven, dit is net als route mobiel gewoon een afsleep dienst en geen pechhulp die je goed langs de kant van de weg kan helpen en OOK kan afslepen.

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: sos pechhulp internationaal ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Ik sluit me graag bij vinyl aan. Ooit een keer problemen gehad in het buitenland en dan kun je beter lid zijn van de anwb als van een onduidelijke afsleepdienst. Kost wat meer, maar dan heb je ook wat. Overigens is het mogelijk om bij de anwb het partnerlidmaatschap aan te vragen. Dat is goedkoper dan het gewone lidmaatschap.

ps ik ben niet van de anwb...

Makdemir
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2010 10:21

Re: sos pechhulp internationaal ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door Makdemir »

Ooit gedacht aan de pechhulp van de BOVAG. Een complete pechhulp verlening tegen een lage prijs. Het interessante hiervan is dat indien je strandt binnen een straal van 25 km je eigen BOVAG Autobedrijf je komt helpen.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: sos pechhulp internationaal ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

vinyl schreef:Let je wel op het volgende:
"De voordeligste pechhulp voor hbo'ers, academici, middelbaar- en hoger personeel"

Wat kan er in godsnaam anders zijn aan een pechhulp voor hbo'ers, academici, middelbaar- en hoger personeel??? Alleen om die slogan zou ik al bij de ANWB blijven, dit is net als route mobiel gewoon een afsleep dienst en geen pechhulp die je goed langs de kant van de weg kan helpen en OOK kan afslepen.
dat heeft gewoon met de lagere premie die je betaalt. Je kan je voorstellen dat hoger opgeleide statistisch gezien vaker met nieuwere auto's rijden en daardoor minder hulp nodig hebben. Daardoor zou de premie goedkoper kunnen zijn. Deze pechdienst biedt het alleen voor deze groep aan.

Overigens krijg je vaak ook meer korting op je autoverzekering als academicus, zou niet direct een conclusie trekken maar waarschijnlijk zijn ze statistisch gezien minder vaak betrokken bij ongelukken (zelfde als onder 23 vaker etc)

Overigens ken ik de hele oganisatie niet, waarschijnlijk is de service ook uitbesteedt (is bij de anwb in mindere mate). Kan dus geen waardeoordeel geven ove het bedrijf, ze zijn alleen wel veel goedkoper. Of dit alleen met mijn bovenstaande tekst te verklaren is betwijfel ik.

m.wil
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:10

Re: sos pechhulp internationaal ervaringen gezocht

Ongelezen bericht door m.wil »

Onze zoon is lid van SOS Pechhulp. Vorig jaar reed de auto niet meer tijdens de vakantie in de Ardennen. Sos Pechhulp werd ingeschakeld.
Zoon kreeg een nieuwe huurauto te leen (kostte niets) en de auto werd gebracht naar de garage van zijn keuze in de eigen woonplaats. De auto was daar eerder als hijzelf. Bleek bobineproblemen te zijn.
Kortom, prima service gehad.

Gesloten