Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Ed Cijs
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2024 09:04

Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?

Ongelezen bericht door Ed Cijs »

Goedemorgen
Ik heb bij de webshop Discount office een set van drie wifi versterkers gekocht. NA een paar dagen wordt het product geleverd maar het is een set van twee units i.p.v. de bestelde 3 set met drie units.
Ik heb via de webshop hiervan een melding gemaakt. Ik krijg hierop als antwoord, dat er bij discount office een fout is gemaakt dat de verkeerde set kan terug sturen en de juiste set kan bestellen met bijbetaling van bijna €50,-
Ik heb via de mail meerder keren contact gehad met het bedrijf en bezwaar gemaakt van het feit dat als zij een fout maken dat ik verwacht dat ik juiste product krijg zonder betaling.
Ben ik nou gek?

Moneyman
Berichten: 30291
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Of je gek bent kan ik niet beoordelen, en of je recht hebt op de drie versterkers ook niet. Daarvoor geef je veel te weinig informatie.

De vraag is of je erop mocht vertrouwen dat je voor die prijs de drie versterkers zou krijgen.

Speedy123
Berichten: 1352
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Drie voor de prijs van twee klinkt als een vrij normale aanbieding. Dergelijke aanbiedingen zijn we best vaak.

Als de prijs honderd euro was en u gevraagd wordt om 50 euro bij te betalen voor de derde versterker, dan had u mijn inziens erop mogen vertrouwen dat het een valide aanbieding was en geen vergissing.

Had u al een dikke korting op de tweede versterker, dan kan het zijn dat drie versterkers voor die prijs extreem goedkoop is en derhalve u ervan uit mocht gaan dat de webshop een vergissing had gemaakt.

NeoDutchio
Berichten: 12370
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Speedy123 schreef:
15 mei 2024 12:16
Drie voor de prijs van twee klinkt als een vrij normale aanbieding. Dergelijke aanbiedingen zijn we best vaak.
Uitgaande van een actie zou uw verhaal kunnen kloppen, maar daarvoor ontbreekt de juiste info.

TS, hebt u een link naar wat u gekocht heeft? Hoe staat het omschreven en wat stond er bij de foto?

Ed Cijs
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2024 09:04

Re: Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?

Ongelezen bericht door Ed Cijs »

Dank voor de snelle reactie.
Na veel heen en weer mailen en bellen heeft Discountoffice besloten om mij toch de set met drie units toe te sturen zonder betaling. Daar ben ik blij mee,

Plaats reactie