Klantenservice NPO

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
AnneJans
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2024 16:27

Klantenservice NPO

Ongelezen bericht door AnneJans »

Vanaf november heb ik meermaals tevergeefs getracht telefonisch in contact te treden met NPO. Omdat dat niet lukte heb ik via de website een aantal klachten ingediend:

In november, december en januari.

Uiteindelijk heb ik per februari opgezegd.

Omdat NPO wel maandelijks geld af bleef schrijven, heb ik NPO vanaf november tevergeefs gevraagd te stoppen met de automatische incasso totdat de problemen waren opgelost. Begin maart de klantenservice me uiteindelijk op de compensatielijst geplaatst.

Omdat een vervolg wederom uitbleef, heb ik 23 april jl. geïnformeerd naar de stand va zaken. 30 april jl. kreeg ontving ik een bijzonder lompe en on-klantvriendelijke reactie van van NPO:


Excuses voor de late reactie. Door grote drukte heb jij helaas langer op een antwoord moeten wachten dan dat normaliter de bedoeling is.

Helaas moet ik in dit geval melden dat jouw verzoek tot compensatie is afgewezen. De NPO zal niet compenseren op de basis dat sommige functionaliteiten van de applicatie niet naar wens zijn. In deze periode heb jij wel naar NPO Plus content kunnen kijken en de wijziging van de NPO Start app heeft deze functionaliteit niet weggenomen. Als jij niet tevreden was geweest over de werking NPO-app had jij het abonnement kunnen stopzetten.

Met vriendelijke groet,



De reden waarom ik klachten heb ingediend en uiteindelijk heb opgezegd, is dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de dienst. Als er al beeld was, was er geen geluid of geen /of vertraagde ondertiteling. De gewenste programma's konden meestal zelfs helemáál niet geladen of afgespeeld worden. De stelling dat de functionaliteit van de NPO Start app nooit weggeweest is, is ongefundeerd en volstrekt onjuist.

Uiteraard is de stelling dat je je abonnement op kunt zeggen als het je niet bevalt juist. Ik heb uiteindelijk mijn abonnement ook opgezegd. Ik heb daar even mee gewacht, omdat NPO aangaf dat er aan een oplossing gewerkt werd. Ik heb NPO in de gelegenheid gesteld het probleem op te lossen. Dit lijkt me een zeer correcte aanpak, waar NPO dankbaar voor zou moeten zijn. Dat mijn loyaliteit jegens de NPO mij nu tegengeworpen wordt, is naar mijn idee de wereld op zijn kop.

J. Deltoer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Klantenservice NPO

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Wat onbeschoft.
Als het een beetje wil gaat die hele npo straks op de helling. Klaar met al die politiek correcte woke troep.

lordi
Berichten: 169
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Klantenservice NPO

Ongelezen bericht door lordi »

J. Deltoer schreef:
11 mei 2024 08:39
Wat onbeschoft.
Als het een beetje wil gaat die hele npo straks op de helling. Klaar met al die politiek correcte woke troep.
Zegt iemand die duizenden berichten heeft geplaatst op een forum dat onderdeel van de NPO is.
Wordt dan tijd voor een nieuwe hobby voor je.

J. Deltoer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Klantenservice NPO

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Zolang ik mee moet betalen via de belasting: nee.

HandigeHarrie
Berichten: 1398
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Klantenservice NPO

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Wij vinden het ook een slechte zaak dat er geen compensatie komt voor het ongemak. NPO Plus werkte alleen nog maar op de iPad en dan kon het tv-scherm wel gebruikt worden maar dan deed het geluid of de ondertiteling het niet.
Nu doet de apple tv het weer, maar een gedeeltelijke compensatie zou op z'n plaats zijn want de ondertiteling bij de Nederlandstalige programma's doet het niet.

HandigeHarrie
Berichten: 1398
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Klantenservice NPO

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Wij vinden het ook een slechte zaak dat er geen compensatie komt voor het ongemak. NPO Plus werkte alleen nog maar op de iPad en dan kon het tv-scherm wel gebruikt worden maar dan deed het geluid of de ondertiteling het niet.
Nu doet de apple tv het weer, maar een gedeeltelijke compensatie zou ook voor de maand mei nog op z'n plaats zijn want de ondertiteling bij de Nederlandstalige programma's doet het niet.

J. Deltoer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Klantenservice NPO

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het kan inderdaad niet vaak genoeg gezegd worden.

witte angora
Berichten: 30924
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Klantenservice NPO

Ongelezen bericht door witte angora »

AnneJans schreef:
07 mei 2024 16:42
waar NPO dankbaar voor zou moeten zijn.

[...]

Dat mijn loyaliteit jegens de NPO mij nu tegengeworpen wordt
Je zou toch bijna denken dat je met een bedrijf te maken hebt, in plaats van met mensen. :wink:

witte angora
Berichten: 30924
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Klantenservice NPO

Ongelezen bericht door witte angora »

J. Deltoer schreef:
11 mei 2024 08:39
Als het een beetje wil gaat die hele npo straks op de helling. Klaar met al die politiek correcte woke troep.
Dan krijg je andere troep. Rail Away vond ik altijd wel leuk, maar daar heb ik eerlijk gezegd ook al in geen eeuwen naar gekeken. Aan Nederland in beweging deed ik vroeger nog wel eens mee, maar nu ik naar de sportschool ga komt daar ook niks meer van terecht. En verder? Geen idee wat voor spannends en spraakmakends er allemaal langs komt.

En dit forum? Och, ik ben ook gestopt met Forge of Empire, zat er best wel diep in. Dacht ook nooit dat dat zou kunnen. Het stoppen van dit forum zal ik ook wel overleven. Tenzij het mij overleeft, maar die kans acht ik minder groot.

Plaats reactie