LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke provider voor mijn abonnement ?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Micha

Welke provider voor mijn abonnement ?

Ongelezen bericht door Micha »

Ik woon in de randstad. Nu heb ik een keuze kunnen maken over het soort abonnement.
Alleen twijfel ik nog over de provider.
Ik vind KPN + Vodafone vrij duur.
Dus denk ik aan een keuze van de andere 3.

Welke is dan een goede keuze, als ik ook goed bereik wil hebben in het buitenland en ik regelmatig SMS ??

Ad

Re: Welke provider voor mijn abonnement ?

Ongelezen bericht door Ad »

Beste Micha,

Ik ben een kenner. Ik heb veel vrienden die van een mobiele telefoon gebruik maken en tot mijn verbazing zijn ze allemaal tevreden. Toen heb ik een soort enquete gehouden wat voor provider ze allemaal hadden en hierbij kwam O2 het beste uit de bus.En bovendien ze bellen elkaar voor 1 cent per minuut en ook naar vaste nummers voor maar 1 cent per minuut. Allemaal tevreden mensen. Ik snap niet dat ik zoveel gezeik zie hier op deze site. O2 RULES. en nog goedkoop ook. Vroeger hadden ze heel veel dekking problemen, maar deze behoren tot verleden tijd. de mensen die over de dekking zeuren daag ik uit.kunnen jullie mij vertellen welke provider voor 600 masten extra in zijn netwerk investeert????
Kom maar op. O2 doet echt veel voor zijn klanten.

A, van R.

Re: Welke provider voor mijn abonnement ?

Ongelezen bericht door A, van R. »

Of O2 veel doet voor z'n klanten durf ik te betwijfelen.
Mijn prepaid GSM stamt nog uit de tijd van Telfort.
Naar later bleek heb ik in februari het beltegoed voor het laatst opgewaardeerd. Kleinere valuta was op, dus maar een kaartje van 40 Euro gekocht.
Enfin, anderhalve week geleden heb ik het apparaat nog gebruikt en gisteren werd ik opmerkzaam gemaakt dat ik steeds "in gesprek" ben. Na controle klopte dat ook, en ondanks dat het apparaat zich netjes en succesvol in het netwerk meldt blijkt men mij te hebben afgeschakeld.
Navraag bij het maffianummer van O2 leverde op dat ik "te laat" was met opwaarderen. Niet alleen mijn beltegoed is "weg" maar zelfs het nummer kan niet meer worden voortgezet. Gelukkig is m'n apparaat simlockvrij en kan nu zoeken naar een provider die wèl fatsoensnormen kent.

Moraal van dit verhaal: Sinds Telfort zoch O2 is gaan noemen is veel meer dan de naam alleen verwaterd.

Michael aan Ad

Re: Welke provider voor mijn abonnement ?

Ongelezen bericht door Michael aan Ad »

Beste Ad,
Waar moet O2 al die masten van gaan betalen???? Van die ene cent per minuut??? Kom op, wordt wakker en ga leren rekenen.

dutchgirl

Re: Welke provider voor mijn abonnement ?

Ongelezen bericht door dutchgirl »

Ik heb al jaren KPN. Ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar hebben altijd bereik. Via www.hi.nl kun je kijken wat een abonnement inclusief belminuten en sms-jes kost.

carl

Re: Welke provider voor mijn abonnement ?

Ongelezen bericht door carl »

A van R dat je afgesloten wordt is niet de schuld van O2. Als je gewoon 1x per 6 maanden voor 20 euro opwaardeerd, is er nix aan de hand. Ze maken alleen maar verlies door dit soort mensen, en trouwens ALLE aanbieder hebben dit beleid. Alleen Ben neemt genoegen met min 10 euro per 6 maanden.

Micha:
Je geeft aan dat je goed bereik in het buitenland wil hebben, maar daar heeft de NL provider niets mee te maken. Ze sluiten contracten af met buitenlandse providers, en die zijn verantwoordelijk voor de dekking.

Ik raad je ook O2 aan, en sluit je abbo gewoon af via de winkel, dan heb je ook geen kans op eventuele problemen. Het is idd zo dat Kpn en vodafone duur zijn, ik zou Ben of o2 kiezen. Ben is ook prima hoor, alleen heeft o2 een goedkoop abbo. kijk maar eens rond op www.o2.nl

Gesloten