LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Adres Tele2?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rob Jasper

Adres Tele2?

Ongelezen bericht door Rob Jasper »

Mijn vrouw heeft zo'n telemarketing gesprek gehad met een of andere dame. Ze heeft heel bewust geen ja gezegd, alleen gevraagd om alle infoamtie toe te sturen.

Wat ik vervolgens kreeg was een welkom brief met een klantnummer en mijn 'aangemelde' telefoon nummer.

Ik wil ze een aangetekende brief sturen. Daarvoor heb ik natuurlijk een 'echt' adres nodig- Het probleem is dat ze het straatadres nergens vermelden. Ook op hun web-site (www.tele2.nl) kon ik geen adres vinden. In de PTT telefoongids komen ze niet voor in Groningen of Amsterdam. In de Nationale Telefoongids hebben ze het volgende adres:

Tele2 Nederland B.V.,
Ellermanstraat 19,
1099 BX Amsterdam.

Ze schijnen toch redelijk bang te zijn om hun adres te vermelden. Alleen dat al geeft weinig vertrouwen...

Carl van Loo

Re: Adres Tele2?

Ongelezen bericht door Carl van Loo »

U heeft wel het echte adres gevonden! Want ze geven op hun acceptgiro's een postbus in Groningen aan. En die brieven, ook aangetekende antwoorden ze niet! Dat adres is gewoon nep, en die gebruiken ze niet. Stuur dus nix naar dat adres maar wel naar het adres in Amsterdam!

Met vriendelijke groet,

c van Loo

Gesloten