LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 stuurt spookrekeningen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
David Citroen

Tele2 stuurt spookrekeningen

Ongelezen bericht door David Citroen »

Tele2 had mij rekeningen gestuurd, waaruit bleek dat ik via hun service getelefoneerd naar mobiele telefoonnummers.

In eerste instantie kende ik deze mobiele telefoonnummers al helemaal niet, en ten tweede telefoneerde ik diezelfde periode via UPC Priority Telecom. Als Priority klant kon ik nooit en tennimmer gebruik maken van de service van Tele2. Als klap op de vuurpijl heeft Tele2 mij nog een brief via Intrum Justitia gezonden.

Na telefonisch contact met Tele2 vertelden de onvriendelijke klantenservice medewerker mij daar dat ik maar moest aantonen dat zij ongelijk hadden. Zij stellen iets en ik moet maar bewijzen, dat is gewoon de zaken omdraaien.

Uiteindelijk heb ik tele2 de rekeningen van Priority over de desbetreffende periode gezonden, waaruit blijkt dat ik nimmer via hen gebeld kan hebben. Daarbij heb ik direct een rekening gestuurd voor de door mij verspilde tijd.

Uiteraard heb ik nimmer meer wat gehoord. Tele2 sucks, en niet zo'n klein beetje ook.

H.suik

Re: Tele2 stuurt spookrekeningen

Ongelezen bericht door H.suik »

bedankt alle mensen die gereageert hebben.
het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal zit te lezen wij hebben elke maand netjes een rekening gekregen die naar ons gevoel klopte totdat we 7 maanden geen rekening meer kregen.
Na deze zeven maanden geen rekenig meer te hebben gehad kwam de brief in de bus. (een klein reken sommetje) het gemiddelde van de maanden dat het goed ging was 50 gulden 7*50=350 gulden voor tele2 bleek dit om een bedrag te gaan van bijna 1900 gulden.waaronder we ook mensen ertussen hebben staan die geen van ons kennen of hebben gesproken en dit terwijl we nog een rekening van kpn erbij kregen van gemiddeld 250 gulden dus met andere woorden we hebben de hele 7 maanden niet anders gedaan dan nieuwe kontakten gelegt en veel met ze gesproken

van turnhout

Re: Tele2 stuurt spookrekeningen

Ongelezen bericht door van turnhout »

het kan nog gekker bij tele2
ook ik heb via tmg een toestel(met veel problemen en lange wachttijden ontvangen)
het is een pre pay,incl.bel tegoed.
nu kreeg ik op 2 aug.een rekening van tele2 van 21.21 euro,20 euro bel tegoed en 1.21 euro gesprekskosten?
na een tel.gesprek met tele2 gezegt dat ik dit bedrag niet wou betalen.
tot mijn verbazing krijg ik vandaag een betalingsherringring
met als dreigement dat ik op 11 okt afgesloten wordt van het tele2 net (hoera)en de rekening overgedragen aan het incassobureau.
ik wacht dit rustig af,ik ben niet van plan om hier op te reageren.

van turnhout

Re: Tele2 stuurt spookrekeningen

Ongelezen bericht door van turnhout »

het kan nog gekker bij tele2
ook ik heb via tmg een toestel(met veel problemen en lange wachttijden ontvangen)
het is een pre pay,incl.bel tegoed.
nu kreeg ik op 2 aug.een rekening van tele2 van 21.21 euro,20 euro bel tegoed en 1.21 euro gesprekskosten?
na een tel.gesprek met tele2 gezegt dat ik dit bedrag niet wou betalen.
tot mijn verbazing krijg ik vandaag een betalingsherringring
met als dreigement dat ik op 11 okt afgesloten wordt van het tele2 net (hoera)en de rekening overgedragen aan het incassobureau.
ik wacht dit rustig af,ik ben niet van plan om hier op te reageren.

yvonne hendriks

Re: Tele2 stuurt spookrekeningen

Ongelezen bericht door yvonne hendriks »

het kan nog gekker hoor via tele2 ik betaal nl voor familie en vrienden omdat ze bij tele2 geen naonderzoek doen naar nrs die je opgeeft mij werd gevraagd om nrs op te geven waar ik vaak mee bel dat zijn dan volgens mij nrs van mensen waar ik mee bel nou dat had ik dus mooi mis. ik ben benieuwd hoe dit verhaal afloopt ik laat het er niet bij zitten en betaal niks

drs A. van Dinteren

Re: Tele2 stuurt spookrekeningen

Ongelezen bericht door drs A. van Dinteren »

Onlangs ontving ik een rekening van tele-2, die betrekking had op gesprekken die ik zou hebben gevoerd met mijn vaste telefoon. Zelfs werd gemeld, dat het bedrag zou worden afgeschreven automatisch, dit terwijl ik al bijna een jaar geen vaste telefoon meer heb; een spookrekening dus, die betrekking heeft op onlangs gevoerde telefoongesprekken die ik niet gevoerd kan hebben, omdat ik nou eenmaal geen vaste telefoonaansluiting heb.

De PTT en Tele-2 doen dus maar wat.

Gesloten