LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] o2.. message could not b displayed en nog meer van deze ell

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
janny

o2.. message could not b displayed en nog meer van deze ell

Ongelezen bericht door janny »

Soms als ik een berichtje stuur krijgt de ontvanger message could not b displayed op zn scherm, terwijl ik niets raars sms alleen maar tekst!!! Wie heeft dit ook.

Verder belde vorige week iemand mij en ik was in gesprek, die persoon kwam toen zo maar in mijn voicemailbox (instellingen) dit is toch niet normaal.

En verder kan ik geen 0900 nummers draaien en ook niet bellen in het buitenland terwijl volgens de site dit geregeld zou moeten zijn na de 1e factuur!!!

En dan heb ik ook nog een ericsson R600 en hier kan ik geen ringtones etc voor downloaden heel irritant vind ik dat...

Desmond Beyer

Re: o2.. message could not b displayed en nog meer van deze ell

Ongelezen bericht door Desmond Beyer »

Het probleem met "message could not be displayed" heb ik sinds een week ook. Het gaat hierbij om gewone tekstberichten, niks bijzonders verder. Opvallend is wel dat het eerste bericht op een willekeurige dag wel goed doorkomt, alle daarop volgende berichten zijn blanco. Wordt de tekst vervolgens als bijlage bij een plaatje verstuurd dan verschijnt de tekst wel in beeld. Ik heb trouwens een Nokia 3310.

M.b.t. bellen in/naar het buitenland: Dit probleem is bij mij opgelost door inderdaad te wachten tot de eerste factuur betaald is en vervolgens door mijn instellingen te laten aanpassen via de helpdesk (nou ja, "help"). De buitenlandblokkade wordt dan voor je verwijderd, deze staat namelijk standaard 'aan' als je een nieuw O2 slachtoffer bent..... (wat overigens in geen enkele brochure staat aangegeven en bij het afsluiten ook niet wordt gemeld).

Gesloten