LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] O2 gesprekskosten voor gesprekken naar je voicemail

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jan-Jaap

O2 gesprekskosten voor gesprekken naar je voicemail

Ongelezen bericht door Jan-Jaap »

Wie heeft er nog meer het probleem dat als iemand je belt en je voicemail aan de telefoon krijgt dat jij vervolgens een gesprek op je rekening ziet voor dat gesprek (dus niet voor je voicemail uitluisteren) maar voor een gesprek naar je eigen telefoonnummer + 1000 (heb je dus 0612345678 als telefoonnummer is je voicemailbox 0612346678)

O2 brengt het bedrag na veel aandringen wel in mindering op een volgende factuur maar van harte gaat het niet.

Carl

Re: O2 gesprekskosten voor gesprekken naar je voicemail

Ongelezen bericht door Carl »

Ja hoor dat is erg raar! Waarom moet je betalen voor een gesprek dajje ontvangt??? Wat zegt O2 hierover als je ze erop aanspreekt?

janny

Re: O2 gesprekskosten voor gesprekken naar je voicemail

Ongelezen bericht door janny »

volgens mij heb ik dat ook wel een paar keer gehad. Maar goed ik heb zoveel problemen met 02 dat ik hier niet raar van sta te kijken

Peter

Re: O2 gesprekskosten voor gesprekken naar je voicemail

Ongelezen bericht door Peter »

Gezien de berichten hier over voicemails hetvolgende bericht voor een ieder die de moeite heeft genomen om op dit forum te reageren over de voicemails waar soms kosten voor in rekening worden gebracht door O2:

Het is een feit dat kosten in rekening worden gebracht voor voicemails. Dit gebeurt als zo'n klant ZELF z'n toestel heeft doorgeschakeld naar zijn voicemail, dus naar zijn eigen nummer + duizend. Helaas zijn er nog steeds veel klanten die deze handeling uitvoeren en zichzelf op deze omslachtige wijze benadelen, want op zo'n moment is de doorschakeling niet meer gratis, want het is niet langer de standaard-doorschakeling naar de voicemail (die O2 betaalt), maar het is nu een gewone doorschakeling geworden, zodat de klant zelf zal moeten betalen.

Dus eigen schuld dikke bult.

Maar het proletariaat heeft zich weer eens verheven op dit forum en schreeuwt auw en pijn, terwijl het geen verstand van zaken heeft en waarschijnlijk deze eenvoudige materie nooit zal kunnen doorgronden wegens een schrijnend gebrek aan intellectuele vermogens, zoals veel van de klanten van O2. Want wie sluit er nou bij O2 een abonnement af? Zeg nou zelf!

Ik wens jullie een fijne Kerst en veel sterkte met jullie sores.

Peter

Wouter

Re: O2 gesprekskosten voor gesprekken naar je voicemail

Ongelezen bericht door Wouter »

Hoi,

Allereerst mijn welgemeende medeleven voor iedereen met een abonnement bij O2.
Ik was ooit in de heldere bui om een prepaid pakket te kopen en heb toen de SIM Lock eraf laten halen bij de Shoarmazaak op de hoek.

Echt een aanrader is KPN Telecom. Niet goedkoop, maar een uitstekende dekking, mooi heldere geluidskwaliteit en een service die alle verwachtingen overtreft.

Wat te doen met de SIM van O2? Hup, weg ermee!

Wouter

Tiny Teckelenburg

Re: O2 gesprekskosten voor gesprekken naar je voicemail

Ongelezen bericht door Tiny Teckelenburg »

Goedenavond wijs Forum,

Ik heb zelf ook gehad dat er kosten werden berekendt voor mijn doorschakeling op de voicemailbox. Dus de voicemail eraf en erop gezet, toen met wat hekjes doorgeschakeld, de standaard doorschakelingen eruit gehaald, het toestel vervolgens driemaal gereset, PIN en PUK, een snufje SIM Unlock en........
Lekker opdienen met pitabroodjes of spekjes

Tiny

Gesloten