LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mobiele telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Paul Cox

mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Paul Cox »

Op 28 mei 2001 heb ik bij de firma libertel een Nokia 8210 aangeschaft. Na deze zes maanden in gebruik te hebben gehad functioneerde het toestel al niet meer naar behoren. De toetsen werkten niet en er kon niet meer mee gebeld worden de ontvanger hoorde mij wel maar ik hen niet. Mijn telefoon is destijds opgestuurd naar de Technische Dienst van libertel in Maarsen. Na twee maanden kreeg ik het toestel gerepareerd terug.

Al na een week ging de telefoon weer kapot. Het netwerk viel spontaan uit en ik kon niet meer bellen of gebeld worden. Ik heb het toen even aangekeken en na telefonisch overleg met Vodafone en Nokia het toestel op 19 februari 2002 naar de firma Bombeeck in Eindhoven gebracht. Zij konden het toestel niet zelf repareren en hebben de Nokia opgestuurd naar EMTS in Groningen (Nokia). Ook zij konden mijn telefoon niet repareren.

Ik heb mijn toestel op 27 april terug gekregen van de firma Bombeeck in Eindhoven waar ik maarliefst 46,90 euro moest afrekenen om mijn defecte Nokia weer terug te krijgen. na veel gebel met nokia en vodafone heb ik mijn toestel opgestuurd naar het service centrum in maarsen waar ik hem naar 3 dagen terug kreeg met de stickers van emts groningen er nog op met de mededeling kan niet gerepareerd worden. nu kom ik er niet meer uit met beide. vodafone zegt dat het een printschade is die niet onder de garantie valt en nokia zegt dat deze is gerepareerd door derde en dat daarom de fabrieksgarantie vervalt, en trekken dus beide hun handen van het toestel af zodat ik met een kapot toestel blijf zitten dat plusminus 6 maanden heeft gefuctioneerd en waar volgens de papieren nog steeds garantie op zit.

hoop dat de firma tros radar hier iets mee kan want deze grote firmas denken dat ze alles kunnen maken en dat ze onaantastbaar zijn (blijkt wel als je ze belt je wordt niet terug gebeld en ze staan je niet fatsoenlijk te woord)

Gesloten