LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
zoe
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 jul 2003 11:54

E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door zoe »

Eigenlijk is het uitermate zielig en tijdverspillend dat ik dit forum moet gebruiken om jullie te laten zien wat voor een e-mail ik heb ontvangen van een medeoprichter van Stichting GeSp, Henk de Ruyter, 55 jaar oud.
Het is in ieder geval erg teleurstellend:

"Beste ZOE
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat jij door Consument en Geldzaken
wordt betaald
Groet Henk"

Dit is mijn reactie hierop, mochten meerderen hetzelfde onzin denken:

Beste Henk,
Moet ik hier echt op gaan reageren?
Schijnbaar wel, want anders stuur je dit soort mailtjes niet.
Ik wil wel zeggen dat ik het uiterst triest vind dat je dit mailtje naar mij heb verzonden.

Schijnbaar ben je niet volwassen genoeg bent om te begrijpen dat ik, net als alle andere Sprintplan gedupeerden, hetzelfde doel heb als GeSp, Vereniging Consumentzaken of wie dan ook die zich inzet voor gedupeerden.

Het is erg jammer dat er geen samenwerking is gekomen tussen GeSp en Vereniging Consument & Geldzaken, hoewel dit natuurlijk geen verplichting is. Allen hebben een eigen manier van werken, doen en denken en ieder is vrij om een eigen keus te maken. Hoewel, als ik jou mailtje lees heb ik wel een veel beter inzicht in wat voor persoon jij bent, in ieder geval niet iemand waar ik mee in zee zou willen gaan.

Voor de goede orde, ik ontvang geen betalingen van Vereniging Consument & Geldzaken.

Ik wens jou en Stichting GeSp het alle beste.

Met vriendelijke groet,
Zoë Gibson

Gast

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Gast »

Ook al hommeles de volgende Pay-back affaire. Waarom worden jullie geen schoorsteenvegers. Stelletje malloten. 8) :shock:

zoe
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 jul 2003 11:54

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door zoe »

Pardon?

Gast

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Gast »

Die spelen elkaar ook de zwarte Piet toe.

Laggu om al die clubjes. Ga toch naar de padvinderij.

Gast

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Gast »

Leuk figuur ben jij zeg om e-mails hier neer te zetten waar wij niets mee te maken hebben.

zoe
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 jul 2003 11:54

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door zoe »

Het wordt tijd dat gasten niet meer berichten kunnen plaatsen (jammer voor de gasten die zich wel weten te gedragen, maar dat krijg je met kinderachtig gedrag) en dat iedereen zich aan moet melden zodat ze via IP adres te traceren en blokkeren zijn. Ga toch ergens anders spelen!

Gast

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Gast »

Het is wel in en in triest dat Voorzitters van belangenverenigingen menen op deze manier te moeten reageren. Na het debacle van de voorzitter van Payback is hier wederom een voorzitter die blijkbaar duidelijk niet op deze plaats had mogen zitten. Hij is geen haar beter dan Spaarbeleg die hij van alles verwijt.

Bertus

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Bertus »

Zijn ze goed in die gasten van Gesp. Moddergooien! !

Van hun site gehaald:

http://www.stichting-gesp.nl/toon.docum ... &type=html

en een kleine stukje eruit gelicht:

"Tot slot
Zoals u misschien wel weet staat de vereniging Pay-Back op instorten. Voor eenieder die in contact mocht komen met leden van deze vereniging de vraag om deze leden verder te verwijzen naar de bestuursleden van GeSp. De leden van Pay-Back weten niet waar zij heen moeten en voor de deelnemers van sprint-planners staat onze deur open."


Een beetje een vreemde club. Bestrijden producten van Spaarbeleg maar doen dat alleen voor Sprintplanners terwijl er tientallen van dit soort producten verkocht zijn door Spaarbeleg.

Zeer merkwaardig!!

Gast

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Gast »

Is dat waar dat Pay-back op instorten staat ???

Jan

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Simon »

en wat is er mis met de padvinderij?

Gast

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Gast »

Van alles Simon heb je het niet gelezen, trekken ze de subsidies in.

Gast

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vond ook nog een bericht van een bestuurslid van Gesp waarbij niet al te positief over een andere vereniging wordt gesproken.
Dit bericht staat op dit forum onder Legio Lease en copieëer ik onderstaand.

--------------------------------------------------------------------------------


Geplaatst op 05 Sep 2003 21:20 door Mauk


--------------------------------------------------------------------------------

Mauk
:evil:
Het bericht van Pieter Hezemans is misleidend, hij verwijst naar Sprinplanclaim.nl, maar deze voert helemaal geen procedure met AEGON en heeft zelfs nog geen aanvang gemaakt. Wij dat is Stichting GeSp hebben op het kantoor van JPR te Deventer een orienterend gesprek gehad met dhr Holgersom voorzitter van Consument& Geldzaken en haar jurist Mr Weenink, onze advocaat Mr Leerink Henk de Ruyter voorzitter GeSp en onder getekende Hans Bremmer Bestuurslid GeSp. WIJ ZIJN BEZIG MET EEN ORDE VAN AANZEGGING(cqa DAGVAARDING) C&Z heeft nog geen enkele actie ondernomen en eigenlijk zei de voorzitter van C&Z dat ze alleen maar nieuwe leden willen!!!!!!!!


WAARVAN AKTE

Gast

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Gast »

Lekkere gasten die van GeSp,

Proberen leden te werven over de ruggen van andere verenigingen. Door middel van moddergooien.

Wanneer leert GeSp eens om samen te werken in plaats van alleen heerser te worden? Ik vind het maar een vreemd gebeuren. Niet echt om je bij thuis te voelen.

groet.





Gast

Re: E-mail die ik heb ontvangen van Henk de Ruyter, GeSp.

Ongelezen bericht door Gast »

En nog maar een keer.



Gesloten