LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] miljoenenjacht

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
roon
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 mar 2006 23:18

miljoenenjacht

Ongelezen bericht door roon »

lekker is dat, zit je op de bank met hetzelfde gelukskoffernummer als de winnaar te wachten dat ze aan de deur komen met 185.000 euro blijkt dat de winnaar al eerder bekend was, want die winston zat al op de bank bij de dochters van de winnaars te vertellen dat ze dit al van te voren geregeld hadden.
in de statuten van de miljoenenjacht staat geschreven dat DIRECT na de uitzending de mede winnaar word getrokken door een notaris. ?????
onzin dus.
vraag me af of dit allemaal wel mag. ????
ronald

ine1961
Berichten: 63
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:43

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door ine1961 »

Dit programma wordt een week eerder opgenomen, dus de thuiswinnaar wodt direct na de uitzending door de notairis getrokken, een week eerder dus.

m.wil
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:10

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door m.wil »

Het programma werd afgelopen donderdag opgenomen, dus dan is daarna al bekend wie in het land ook het geldbedrag, evenveel als de winnaar, krijgt.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door Shareena »

Het wordt donderdags of vrijdags opgenomen zodat ze dan de winnaar al weten.. Dan wordt er familie, of buren van de winnaar geinformeerd en die moeten dan zorgen dat ze thuis zijn! Das ook zo bij de Sponsorloterij etc ..

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door Wubo »

en dan nog, als je daar nu pas achter komt heb je echt in een krater gewoond, sorry hoor maar dat heeft toch echt al tig keer in de bladen gestaan.

eliane
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 feb 2006 17:39

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door eliane »

misschien ben ik dan dom... zal wel.

Bij het spelletje miljoenenjacht zie je dus als Winston aan de deur staat de tv ook aanstaan en via dat beeld zie je de bewoners van het huis....
Dan moet het toch live zijn, er is toch geen progameur die dat later in het beeldbuis plakt?

Dus toch live denk ik.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door NAK »

Maar er zijn wel technici die de opgenomen beelden direct op de tv van de winnaar uitzenden.
Want het is toch onbegrijpelijke dat de winnaars altijd net toevallig naar miljoenenjacht zitten te kijken. :wink:

m.wil
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:10

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door m.wil »

Winston gaat op die zondagavond van de uitzending naar de mensen toe. Op dat moment wordt het eerder in de week opgenomen programma uitgezonden, vandaar dat er wel livebeelden zijn van de winnaar in het land, maar je zult Linda niet zien in combinatie met de winnaars !

eliane
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 feb 2006 17:39

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door eliane »

grappig zeg. Dan zit ik dus iedere zondag avond voor niets nog in kleren te wachten tot Winston komt, want je weet nooit immers...
Alleen zeker toevallig dat er altijd miljoenenjacht opstaat...

Wat mij erg opvalt ook bij de postcodeloterij, het zijn altijd de goed bedeelden die winnen, die gigantische straatprijsen vallen in een bijna villawijk...

Toch blijf ik meespelen, want zuur is het wel als de helft van de straat poen wint en jij niets...

MVG Eliane

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Toch blijf ik meespelen, want zuur is het wel als de helft van de straat poen wint en jij niets...
dat is nu juist wat de pcl wil ;)

eliane
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 feb 2006 17:39

Re: miljoenenjacht

Ongelezen bericht door eliane »

klopt........ ze hebben mij in hun macht

Gesloten