LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ILM club kan nu een stoepje leggen nu

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Eric van Rijn

ILM club kan nu een stoepje leggen nu

Ongelezen bericht door Eric van Rijn »

Hoi ik ben ook een van de gelukkige mensen die elke dag 5x 50.000 euro wint. Gisteren bereikten ze echt het kookpunt bij mij.( en dat gore lef om je naam zo te gebruiken ) Kheb een lege grote doos gepakt en heb er 5 stoeptegels in gedaan ... mooi brief erbij dat ik ze hartelijk feliciteer met hun gewonnen prijs, en dat ze maar snel een nieuw stoepje mogen gaan leggen.dat mooie antwoordnummer erop geschreven en naar het postkantoor gebracht. Ik wens de mensen bij ILM een leuke tijd toe met de ptt rekening. stelletje geldzakken....als ze het wagen om het nog es op te sturen stuur ik van mijn part wel een complete kast op ( gevuld met stenen )die bij de vuilnisbak buiten staat. Dat vervelende spelletje van hun kan ik ook spelen.

K. Wessels

Re: ILM club kan nu een stoepje leggen nu

Ongelezen bericht door K. Wessels »

Ik voel me flink in de maling genomen, ik heb er aan mee gedaan aan die zogenaamde ILM Club , geld is al van de rekening en ik heb nog geen "rijtjes" waar ik "miljoenen "mee kan verdienen . Ik heb direkt een brief gestuurd naar hun antwoordnummer en hopelijk ben ik er nu vanaf.

Gesloten