LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo Family jaarcontract vroegtijdig opzeggen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hardje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2005 17:20

Wanadoo Family jaarcontract vroegtijdig opzeggen

Ongelezen bericht door hardje »

Vraagje: Ik ben 3 maanden bezig om de ADSL verbinding van Wanadoo family werkend te krijgen, maar na frequent bellen, mailen en faxen nog steeds NUL resultaat. :x
Weet iemand of ik onder het afgesloten jaarcontract uit kan komen? En op welke manier? De maandelijkse incasso laat ik nu elke keer ongedaan maken, dus ik heb tot nu toe nog 0 euro betaalt. Een paar euro's uitgeven aan aangetekende brieven e.d. neem ik graag op de koop toe. :D

r3dbaron
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2005 09:42

Re: Wanadoo Family jaarcontract vroegtijdig opzeggen

Ongelezen bericht door r3dbaron »

Zal erg lastig worden... Ga naar rechtwinkel of jurofoon of als je het hebt: Rechtsbijstand inschakelen.

VV
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 okt 2005 18:54

Re: Wanadoo Family jaarcontract vroegtijdig opzeggen

Ongelezen bericht door VV »

Ik ben erin geslaagd door ze (telefonisch) een ultimatum te stellen...nadat ze aan dat ultimatum niet konden voldoen is de hele bliksemse boel bij mij geblokkeerd....gelukkig.
Nu de financiele afhandeling nog...nog altijd een tunnel zonder licht....en ik wil nooit meer iets te maken hebben met Wanadoo.

Ik heb overigens ook drie maanden zonder ADSL gezeten. Trap er niet in als ze zeggen dat er een case is aangemaakt.....dat is een truc om je aan het lijntje te houden. Een oplossing komt er gewoonweg niet.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Wanadoo Family jaarcontract vroegtijdig opzeggen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zal helemaal niet lastig worden: als ze niet in staat zijn om binnen 30 dagen nadat de overeenkomst is gesloten te leveren dan ben je gerechtigd om de overeenkomst per direct te ontbinden. Eenvoudiger kan het niet.

Stuur een AANGETEKENDE brief naar Wanadoo waarin je je beroept op deze wetsregel.

Zie ook www.staiksterk.nl

Gesloten