LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kabel internet van @home ESSENT

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sellina
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:40

kabel internet van @home ESSENT

Ongelezen bericht door sellina »

In 1 woord waardeloos. Drie jaar abbonnee. Drie jaar slechte of geen verbinding met grote regelmaat. Waardeloze helpdesk. Er word niets opgelost. Telkens stellen ze domme vragen van zit de stekker wel in het stopcontact. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost. E-mail beantwoorden ze niet eens. Wie kan er iets aan deze ESSENT TERREUR doen a. u. b. O ja er is wel iets dat perfect werkt bij essent. Ja U raad het al dat is de maandelijkse afschrijving.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: kabel internet van @home ESSENT

Ongelezen bericht door DJD »

Waarom zeg je het abbonnement dan niet op?? :? :? Wij hebben ook @home ook 2 jaar ongeveer en altijd een goede verbinding

sellina
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:40

Re: kabel internet van @home ESSENT

Ongelezen bericht door sellina »

Als ik hier meer keus had dan was ik al lang weg geweest bij essent

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: kabel internet van @home ESSENT

Ongelezen bericht door DJD »

is er ook helemaal geen adsl mogelijk ofzo??? kpn heeft ook adsl; adsl direct ofzo dat kun je wel toch???

Michel73
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2005 22:13

Re: kabel internet van @home ESSENT

Ongelezen bericht door Michel73 »

Doe eens een postcodecheck. Dit kan je doen op de hoofdsite van startpagina.nl, ongeveer halverwege aan de linkerkant,

PS, ik heb 4 jaar @home zonder problmen,

Succes,

Michel :wink:

sellina
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:40

Re: kabel internet van @home ESSENT

Ongelezen bericht door sellina »

bedankt

Gesloten