Dat ze moeilijk doen zegt eigenlijk ook iets. Bij mij is zoiets een red flag. Ik heb hetzelfde met een ziekenhuis meegemaakt.
En het grappige is: alle organisaties bestaan gewoon uit mensen zoals wij allemaal. Kennelijk zijn we als mensen dan gewoon niet goed in het oplossen van problemen.
Dat heeft ook te maken met " wat weet jij er nou, ik heb geleerd". Als je geleerd heb wil zeker niet zeggen dat je het allemaal weet.
Alle info is te verkrijgen op internet, dus iedereen kan het leren.
Op het moment dat je het denkt allemaal te weten worden mensen vaak arrogant, en eigenlijk ook dom, en heeft men er ook een hekel aan om "aangevallen" te worden. Dus gaan ze met de hakken in het zand staan.
Okay, via-via (Consuwijzer) contactpagina gekregen van 'de' geschillencommissie, waar je moet zijn als je er met de interne klachtenfunctionaris niet uitkomt. Ze behandelen- zo staat op hun site- klachten over aanbieders die bij hun zijn aangesloten.
Dus ik stuur een bericht via contactformulier met de vraag of GGZ Tripolis Assen bij hun is aangesloten..
Heel kort, sec, duidelijk..
Krijg ik een bericht terug dat ze klachten behandelen als je er met de interne klachtenregeling niet uitkomt en klachten behandelen bij aanbieders die bij hun zijn aangesloten..
zucht..
HOE ingewikkeld is het?
Is dit een stagiair of- net als bij het GGZ zelf, pure onwil??
Nog steeds geen vooruitgang. Intussen is mijn regiebehandelaar 'gestopt' en niemand weet wie dat nu wel zou zijn.
Een ander saillant detail is dat het me niet lukt om inzage te krijgen in mijn dossier.
Ik heb er recht op, het moet mogelijk zijn maar ze laten het niet toe.
wanneer je iets los krijgt is het zeer waarschijnlijk opgeschoond. wat wil je er precies mee?
Afdwingen het af te geven zal je denk ik een jurist bij moeten inschakelen. OF klacht indienen bij de medische tuchtraad.
Goed, er zijn ontwikkelingen.. Ik kreeg een brief met de uitnodiging een jaarlijkse evaluatie te hebben met mijn regiebehandelaar (die afgelopen jaar onbereikbaar was).
Ik was wel benieuwd omdat er afgelopen jaar qua therapie helemaal niets is gebeurd?
doch 3 dagen later een brief dat die afspraak was geannuleerd..
Ik bellen..
De vrouw van ggz vond het ook heel 'apart', en het was niet bekend wie mijn regiebehandelaar was? De vorige was het niet meer..
Ik kreeg het advies een mail te sturen.
Dit heb ik gedaan waarin ik kort de situatie uitleg.
Dit is 4 weken geleden. Ik heb gisteren weer gebeld en ja mijn email is gelezen en zelfs besproken maar.. geen reactie.
Er gebeurd gewoon helemaal NIETS.
Intussen zeggen ze tegen mijn huisarts dat er geen contact met mij te krijgen is en dat ik niet kom opdagen op afspraken..
Laatst gewijzigd door Radar op 24 apr 2024 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Mailadres verwijderd
Nou wil ik ook wel een mailtje sturen als ik me niet verveel, maar waarom zou ik dat doen? We horen hier alleen jouw verhaal. En dan nog, wat hebben die mailtjes dan voor nut?
Dan komen er dadelijk duizenden mails per dag binnen.
Wordt er dan ooit nog een mail serieus gelezen? Dan kunnen ze alles in de spammap droppen en elke avond wissen.
Wie heeft er dan iets gewonnen?
Wil iedereen een mailtje doen naar bovenstaand emailadres als je je verveelt?
Is dit een oproep om te gaan stalken?
Tip: volgende keer het bewuste mailadres verwijderen uit je quote. Nu heeft de moderatie ingegrepen, maar staat het mailadres dankzij jouw quote alsnog online.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 24 apr 2024 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
In een vlaag van assertiviteit moed verzamelt en weer gebeld;
Na 3 keer te zijn doorverbonden;
Mijn email naar het ggz- destijds door een medewerker aangeraden, is nu plots helemaal niet ontvangen en behandeld.
sterker zelfs, wie was ik en ik sta helemaal niet in het systeem?