LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhoging postcodeloterij.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door bot321 »

Vandaag een mail ontvangen postcode-
loterij. Om de onkosten te dekken volgt
er een verhoging per Sept. naar € 8.25.
Ik vraag mij af welke onkosten.
Die van die bergen ongevraagde post die
ik steeds krijg ,of de verhoging van die vetbetaalde
heren.
Laten ze dat maar verminderen dan kan het volgens
mij naar beneden.
Heb mijn loten al van twee naar een gebracht en zeg
het nu maar helemaal op.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door eeliane »

Dat is gevaarlijk, dat opzeggen bedoel ik, je weet maar nooit (en daar gokken ze op...)

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik doe al bijna 10 jaar mee en het meeste dat iik ooit gewonnen heb is 30 gulden destijds. Over het algemeen vallen de grote prijzen in een rijke villawijk bij mensen die het zeker niet nodig hebben.

Maar ja, stel je zegt het op, dan staan ze volgende week bij jou op de stoep en daar gokken ze op.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door eeliane »

Dat bedoel ik karr-2, stel je zegt op en hij valt... dan dus bij de buren!
kijk dat risico wil je niet lopen dus zeg je maar niet op. Ik maak vaak geintjes met de buren, zo van ' buuf al opgezegd, dan heb ik meer als-t-ie valt' dat zegt zij ook en we zegen t al jaren. Laatst had ze er 2 van de 6 opgezegd dus ik lachen, valt er weer meer te verdelen, haha.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ik doe al 20 jaar niet mee.
Kijk eens wat ik verdiend heb


Tim

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door Ulbe »

Leuk als je ziet dat de hoofdprijs is gevallen in een villawijk in Blaricum!,

Ik had liever gezien dat een gezin die minder te besteden had deze prijs had gewonnen!,

Ok, de mensen in Blaricum hebben ook recht van spelen, maar die hebben misschien wel € 3.000.000 al op de bank staan!...

Een minder bedeeld gezin had met dit geld een nieuwe toekomst kunnen opbouwen!, en dan is dit geld wel even beter besteed!,

Ook de kijkcijfers zouden van dergelijke beelden hoger worden, emotie doet het altijd goed bij tv kijkend Nederland.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door bot321 »

Vreemd geen een reactie op die verhoging.
alleen maar als ik dit of dat.
Ik vind die verhoging absurd en ook niet
begrijpelijk als ik zie wat voor een post ik
allemaal krijg van de postcode.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Het maakt mij in ieder geval duidelijk waar ze hun centen aan uitgeven. Poenerige shows waar geen mens naar kijkt, overbodige reclamerommel die iedereen meteen weggooid etc.

Maar ja, zolang we niet massaal gaan opzeggen zal het geen enkel verschil maken. En de Nederlander kennende zullen ze dit wel weer gewoon accepteren en doorgaan met het dagelijks leven.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

inxsnl: De postcodeloterij bestaat sinds 1989, dus je zit er 4 jaar naast.

jungske
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:40

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door jungske »

Kreeg vandaag weer een foldertje thuis waarin stond of ik vergeten was de code te activeren voor een of andere belachelijke prijs ( naar ik ergens gelezen te hebben een autowasbeurt van 7 euro 50)
en KANS op een auto(tje). En dan nog alleen als je lid wordt van deze geld uit de zak klopperijvereniging.
Zal er nooit aan mee gaan doen... andere moeten het zelf weten... maar om geld aan duurbetaalde presentatoren en onzinnige en verwarrende reclame uit te geven daar pas ik voor.
Maar ja, en hoewel ik het niet hoop, zullen er altijd mensen in blijven trappen.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door eeliane »

Ja ik weet t , zou er wel van af willen maarja... ik durf niet, zeg t eerlijk!
Als heel nederland nou massaal zou opzeggen, dat zit er toch niet in, vrees ik

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik vind die verhoging absurd
Als je echt absurd zou vind, dan moet je gewoon de boel helemaal opzeggen. Alleen dan maak je een (klein) statement.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door bot321 »

Waarom worden er steeds delen van een zin uitgehaald
en niet de hele zin.
Ik vind die verhoging absurd en niet begrijpelijk, dus ik
zou zeggen leg mij die verhoging eens uit.
Als zr wat minder post versturen en niet zo vaak op de
tv komen is er toch geen verhoging nodig.
Alleen Caroline en Linda verdienen samen al een miljoen
aan de postcode voor die paar keer dat ze komen.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ya must be proud bod 43

het ging niet om het aantal jaren .

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door stekel »

de kans dat je wat wint is minimaal! aan reclame geven ze meer uit dan aan de goede doelen! ik zou zeggen stoppen met de postcodeloterij,maar ja iedereen wil miljoenen winnen.

gerda van dijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jul 2005 15:32

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door gerda van dijk »

hallo allemaal waarom meteen 2 euro en niet iets minder dat alles duurder word zijn we inmiddels wel gewent maar laat de postcode loterij eerst de post die doorgaans toch in mijn ogen niet klopt eens achter wegen laten van u krijgt een gratis lot maar als je goed leest ga je hem wel zelf betalen gewoon absurt als ik er voor kies iets te willen hebben neem ik zelf wel stappen en hoeft een ander in dit geval de postcode loterij dit niet voor mij te doen ik ben vanaf dag 1 lid maar ik vind het wel steeds minder worden met vr.gr. Gerda

iou2005
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2005 20:01

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door iou2005 »

Ik wilde ook een keer gaan meedoen met de postcodeloterij maar vooraf dacht ik, als ik automatisch meedoe hoe kan ik dan weer gemakkelijk opzeggen want ik machtig deze organisatie om automatisch geld af te schrijven van mijn rekening.

Ik heb het regelement doorgenomen en vond volgende tegenstrijdigheden:

[ARTIKEL 6.2 BEPAALDE GELDT DAT DEELNEMER HIJ IS DIE ZICH VERPLICHT HEEFT TOT WEDEROPZEGGING aan elke trekking van de Nationale Postcode Loterij deel te nemen..... quote]
Zoals ik het hier begrijp moet je voor iedere trekking opzeggen anders doe je automatisch toch weer mee. Wat is jullie mening?

[/quote Artikel 5 punt 7
Beëindiging van deelname kan uitsluitend schriftelijk (per brief of fax) voorzien van een handtekening van de deelnemer geschieden; onder intrekking van de door hem eerder verstrekte machtiging en onder vermelding van zijn lotnummer]
Volgens dit artikel zou je je bank instructies moeten geven voor de intrekking van de machtiging (de organisatie zal hun eigen machtiging niet intrekken ook al heb je misschien een brief geschreven) en vermelding van je lotnummer wil dit dan zeggen je postcode of je laatst toebedeelde lotnummer(s), hoe werkt dit nu eigenlijk?
Graag jullie reacties.

haka10
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jul 2005 15:06

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door haka10 »

Je hebt maar 1 lot nodig per postcode.

De grote prijzen in de postcode loterij worden atijd verdeeld over de verkochte loten in die postcode, dus als er 10 loten zijn verkocht krijg je 1/10 deel van de prijs.
Als je nu met je buren afspreekt 1 lot te kopen en de opbrengst te verdelen kan je van de inleg van die andere 9 loten 1 keer per jaar een groot straatfeest houden.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door stekel »

Gerda, Hoeveel heb je in al die jaren al gewonnen?

lind@
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 sep 2004 22:50

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door lind@ »

ik heb nooit een mail of een bericht gehad dat het verhoogd werd :cry:
ik ga zeker 1 lot opzeggen ik heb er in totaal 2.
dat eerste lot daar speel ik al vanaf 1988 mee en ik heb 1 keer 7 gulden gewonnen maar met de euro nog nooit wat.

Gesloten