LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Powerline computers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
sylvasun
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:36

Powerline computers

Ongelezen bericht door sylvasun »

[bNiet Goed??? Geen geld terug!!!

Heb een nieuw (upgrade) intern geheugen aangeschaft bij Powerline in Gouda. Het installeren zou volgens de verkoper probleemloos moeten zijn ondanks mijn twijfels over het verschil van 133 tegenover 100 mhz van mijn laptoppie. Het bleek i.d.d. dus niet compatibel. Ze gaan nu proberen een intern geheugen van ook 100 mhz te bestellen, maar mocht t niet lukken, krijg ik niet t aankoopbedrag terug, maar een tegoedbon! Een vriend vertelde dat t altyd zo gaat bij Powerline. Heb wel meer gehoord over dit fenomeen , maar ik vraag me af of dit zomaar kan; wil gewoon me geld terug. :evil:

Gast

Re: Powerline computers

Ongelezen bericht door Gast »

Duidelijk jij geef bij koop als (deskundige) klant aan dat je twijfels hebt over 100 versus 133.
De (ondeskundige) verkoper ziet je als een lastpost, en zegt luister maar naar ons: "wij weten het beter, u bent maar een domme klant".
NU dat toch niet blijkt te kloppen, bestaan maar 2 mogelijkheden, hij zorgt alsnog op kortste termijn(per omgaande) voor juiste geheugen, of geeft geld terug.

In dit geval is een tegoedbon dan ook absoluut niet aan de orde.

Gast

Re: Powerline computers

Ongelezen bericht door Gast »

Aanvulling: SO-Dimm 144-pins PC100 is nog gewoon leverbaar, bijvoorbeeld van Dane-Elec.

Gast

Re: Powerline computers

Ongelezen bericht door Gast »

In veel gevallen kan je idd 133 geheugen in een 100 systeem gebruiken. Je moet op de clock c.q. divider letten en op de stroomconsumptie van de SO-DIMM. PS. de Dane Elec 100mhz so-dimms zijn samsung 133mhz chips op een 100mhz chrystal. Ook corsair heeft ze nog. Kijk anders eens op de PC dump dagen

gekido
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jun 2005 19:35

Re: Powerline computers

Ongelezen bericht door gekido »

wil even als aanvulling reageren op het bericht van Sylvasun. Zijn laptop betreft een Packard Bell notebook met pré-installed windows ME. Heb geprobeerd om in het BIOS te komen maar dit lukt niet, Aan het begin van het booten krijg je er geen gelegenheid voor om naar het BIOS te gaan. Dus kon ook niets instellen/veranderen of bekijken.

Sylvasun vertelde mij overigens dat ie nog steeds niets van Powerline heeft vernomen, Powerline had al aantal minpuntjes bij mij, maar er komt dus nog eentje bij. :D

chrisheij
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2006 17:17

Re: Powerline computers

Ongelezen bericht door chrisheij »

Ik koop al heel wat jaartjes bij Powerline Gouda en ik heb nog nooit problemen gehad met hun echt super aardige mensen ze helpen je overal mee.
En de meeste verkopers van andere pc winkels prijzen het duurste aan, maar hun prijzen aan wat het beste past bij jou pc.
Echt super service.

Wouter_Oud
Berichten: 151
Lid geworden op: 14 nov 2005 15:19

Re: Powerline computers

Ongelezen bericht door Wouter_Oud »

maar hun prijzen aan wat het beste past bij jou pc.
Blijkbaar doen ze dat niet, daar gaat dit hele topic over :!:

off-topic:
maar zij prijzen aan wat het beste past bij jou pc.

Sorry kon het niet laten :P

Gesloten