LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Defecte Acer van Informatique.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Paul12004

Defecte Acer van Informatique.

Ongelezen bericht door Paul12004 »

Op 13 mei kocht ik bij Informatique een Acer Aspire 1522 notebook. Dit was direct al defect. Na de Pinksteren heb ik Acer-suport gebeld (omdat dit 1 uur eerder open was dan Informatique) Er blijkt een hardware probleem te zijn. Ik heb daarna informatique gebeld en aangegeven het notebook te willen ruilen. Nadat de technische dienst er een uurtje mee aan de haal ging vertelde men mij dat het opgestuurd wordt voor reparatie. Ruilen was niet mogelijk omdat er krasjes op de deksel zitten. Ineens hele vage krasjes die haast niet te zien zijn.

Ik heb voor 1000 Euro een defect produkt gekocht dat nu nog steeds weg is. Via een officele klacht heb ik nogmaals aangegeven het te willen ruilen voor een goede. Zonodig (en liever nog) een ander merk. Informatique wil daar niet aan. Nu heb ik mijn geld terug geeist. Wat niet gebeurd natuurlijk.

Op dit moment ben ik mijn mogelijkheden aan het onderzoeken om dit juridisch voor elkaar te krijgen.

Groetjes, Paul.

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: Defecte Acer van Informatique.

Ongelezen bericht door Fenkie »

Ik vind het heel naar voor je maar Informatique staat juist bekend om zijn "uitstekende" service. Ik doe al een aantal jaren zaken met deze mensen en tot dusver ben ik altijd goed geholpen. Het verbaast mij dan ook ten zeerste dat zij op deze wijze reageren.

Ik wens je heel veel succes toe en hoop dat je alsnog een nieuwe computer krijgt.

Met vriendelijke groet,

Fenkie.

gekido
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jun 2005 19:35

Re: Defecte Acer van Informatique.

Ongelezen bericht door gekido »

succes.

eksoj
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jun 2005 10:21

Re: Defecte Acer van Informatique.

Ongelezen bericht door eksoj »

Informatique blijft deze laptops gewoon verkopen ondanks de zeer slechte service van Acer en ook Informatique dus.
Ik was ook een tevreden klant, maar sinds vorig jaar juli ik op advies van een verkoper een Acer laptop heb gekocht ben ik niet meer tevreden. Zie onder kopje 'Acer laptop' op deze site.
Mijn laptop was ook meteen defekt. Informatique steunt nergens mee, zoek het maar uit.
Laptop weggeweest. Daarna kon ik de bij de laptop gekochtte dvd's niet branden, heel erg boos worden hielp en kon uiteindelijk door ook boos naar de winkel te gaan de dvd's teruggeven. Niemand zei mij dat het mogelijk een hardware fout kon zijn. Toen de laptop nog meer rare kuren ging vertonen is deze weer weggeweest en nu brand deze wel goed.
Overigens tot op heden geen klachten meer maar ik koop nooit meer een Acer laptop en koop ook nooit meer bij Informatique

EtH
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2005 01:44

Re: Defecte Acer van Informatique.

Ongelezen bericht door EtH »

Paul. wij hebben deze ervaring helemaal niet met Acer en wij hebben hier heel wat staan met Acer.
Maar je hebt toch garantie op dat apparaat, weet niet welke garantie voor jou geld. Gewoon Acer in Den Bosch bellen en dan kun je hem of opsturen naar ze of ze komen bij je langs.

try
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2005 19:14

Re: Defecte Acer van Informatique.

Ongelezen bericht door try »

Nogal kortzichtig om een slechte service van Informatique ditrect met Acer te associeren.
Je hebt fabroeksgarantie, dus als informatiwue je niet naar behoren helpt kun je altijd direct contact met Acer opnemen.

Gesloten