LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verwijderen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
djanka
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 nov 2007 18:23

verwijderen

Ongelezen bericht door djanka »

ik wilde mijn bericht verwijderen
Laatst gewijzigd door djanka op 29 nov 2007 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: verwijderen

Ongelezen bericht door D1RK »

Als U dit doet is de winst dus binnen, ongeacht of het succesvol is of niet!
Deze methode is onzin, als U geld krijgt achteraf deze kosten voldoen is beter, en anders niets, en Niets krijgen komt vaker voor, veel beloven en niets krijgen!
Of de rente is erg duur, of verplichte dure verzekeringen, zodat ze nog meer verdienen!
Mensen met huidige schulden krijgen zelden, maar die afgelost hebben maar nog oude notering hebben krijgen makkelijker elders een redelijke maar niet de goedkoopste lening!
Vaak is uw eigen bank waar Uw salaris of uitkering binnen komt het beste en deze zodra de notering weg is of verouderd oversluiten!

Gezien de Genoemde €50 of €60.000,- denk ik meer aan oplichters die zich net aan de wet houden, dus op het randje en niet te pakken!
Het is niet verboden maar ik zou met deze voorwaarden nooit zaken doen.

djanka
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 nov 2007 18:23

Re: verwijderen

Ongelezen bericht door djanka »

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door djanka op 29 nov 2007 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

ikmirjam
Berichten: 182
Lid geworden op: 23 feb 2005 23:06

Re: verwijderen

Ongelezen bericht door ikmirjam »

ja sorry Djanka, wat denk je nu zelf.....
je wilt ergens een lening zonder BKR registratie (al niet goed denk ik..)
nu vind je een site die t doet, maar biedt je iets aan voor 30.000 meer als dat je vraagt...
jaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag krab jezelf achter je oren!!!!!!!!!
Natuurlijk stinkt dit zaakje!!!!!!!!!
Ga naar je eigen bank en kaart je bkr registratie aan. als zii er niet aan willen heb je pech

particulier
Berichten: 438
Lid geworden op: 09 jun 2005 22:24

Re: verwijderen

Ongelezen bericht door particulier »

Djanka,

Iedere financiele instelling is in Nederland verplicht om je BKR te toetsen. Bovendien mogen ze geen kosten rekenen voor de kredietverlening. Als laatste gaf je al aan dat je 20.000 nodig had, maar dat het leenbedrag tussen de 50.000 en 60.000 zou liggen.

Dit is dus zeer dubieus. Zoals ikmirjam al zei, leg je verhaal uit bij je bank hoe je aan die BKR registratie bent gekomen. Neem de administratie hiervan mee. Je hebt kans dat ondanks je verleden toch iets kunt lenen. Zo niet, dan kan ik je alleen aanraden om uit je problemen te komen.

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: verwijderen

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Rentes op dit soort (risico) leningen zitten al gauw op 9%. Bij een aflossing van € 500 op een lening van € 50000 zit je gauw op een aflossingsperiode van ongeveer 16 jaar! Waarschijnlijk willen ze ook nog een leuke koopsom AOV er bij afsluiten die natuurlijk uit die 50k wordt betaald.
Dikke kassa!

Gesloten