LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ducati lekkende voetpakking <4000km

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Yukkie
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 okt 2004 00:19

Ducati lekkende voetpakking <4000km

Ongelezen bericht door Yukkie »

Ik heb, bij een particulier, in maart '05 een Ducati gekocht b.j.2002 met slechts 1750km op de teller. Inmiddels staat de teller op bijna 4000 km, maarrrr de voetpakking begint behoorlijk te lekken. Naar het schijnt, en volgens een monteur, een bekend probleem. Ondanks dat de fabrieksgarantie al 1 jr. verlopen is heb ik toch Ducati Nederland aangeschreven, maar zij meldden mij dat ik van hun geen enkele coulance hoef te verwachten Dat hun product al binnen 4000km het vaker voorkomende foutje vertoonde liet hen koud, hun antwoord was slechts :" 2jr garantie = slechts 2jr. garantie" ....Basta

Moet ik hier genoegen mee nemen of moet men Ducati's niet langer als duurzame gebruiksgoederen beschouwen?

Meld of mail het.

Jeezus Gristus antikrist
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jul 2005 19:48

Re: Ducati lekkende voetpakking <4000km

Ongelezen bericht door Jeezus Gristus antikrist »

JA Ducati staat een beetje ebkend om heeeeeele mooie fietsen die technisch zeer vooruitstrevend zijn, maar ook nogal onbetrouwbaar.

Als je met een auto moet vergelijken is het een Alfa en iedereen weet dat je bij een alfa al blij mag zijn als je er 100 km probleemloos in kan rijden.

Ik denk dat je niet sterk staat, want een de garantiebepaling is twee jaar. JE zou de anwb es kunnen bellen voor advies.

Koop een buell, dat geluid is nog veeeel mooier en de fiesten zelf vind ik(persoonlijk) ook mooier.

Gesloten