LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contract Winstverdriedubbelaar.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Contract Winstverdriedubbelaar.

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Mijn contract heb ik nog wel, toch ben ik benieuwd hoeveel varianten
hiervan zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb hier en daar begrepen dat er nogal wat vragen zijn m.b.t. het
contract. Misschien dat dit wat uitkomst biedt.

Richard

Gast

Re: Contract Winstverdriedubbelaar.

Ongelezen bericht door Gast »

Is het niet ook een beetje naief om te denken dat je in 36 maanden EUR 4500 letterlijk kan omtoveren naar EUR 25000. Als dit daadwerkelijk mogelik was had dexia zelf wel dit geld belegd en dit produkt niet aan anderen verkocht!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Contract Winstverdriedubbelaar.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Inderdaad gastje, en legio lease / dexia wist dat natuurlijk wel en dus hebben ze iets anders bedacht om geld te verdienen, want met beleggen ging dat even niet, dat wisten ze zeker wel!!!
Daarom is er m.i. zelfs sprake van oplichting!
Langzaam maar zeker wordt het plaatje duidelijk en zakt steeds meer dexianen de moed in de schoenen en zien verkopers van die "producten" hun vette winsten verdwijnen in het terug moeten betalen van de schulden die zij hun slachtoffers hebben aangesmeerd.
Weten zij straks ook wat het betekent om diep in de schuld te geraken!

Gast

Re: Contract Winstverdriedubbelaar.

Ongelezen bericht door Gast »

Of legio lease nu wel of niet wist dat dit niet kon, er waren in Nederland toch naievelingen die het wel geloofden.

Als ik jou een blok hout verkoop dat als je het water geeft in drie jaar tijd in een klomp goud verandert, en jij betaalt daar duizend gulden voor, ben ik dan een oplichter? En wat ben jij dan?

Gast

Re: Contract Winstverdriedubbelaar.

Ongelezen bericht door Gast »

rare vergelijking, maar goed, als je er een pagina grote advertentie in een landelijk dagblad voor over hebt en nog een paar prachtige folders op glanzend papier, ja dan heb je kans dat mensen er in trappen en ja, dan ben je een oplichter!!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Contract Winstverdriedubbelaar.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ben het met die laatste gast eens en ik ben dan natuurlijk iemand die opgelicht is, een gedupeerde. Of wil je dan liever horen dat ik een stommeling was :evil: :evil: :evil:
En dan nog iets, voor duizend euro zou ik wel dat gokje willen wagen om die goudklomp te winnen, maar als ik dan na drie jaar plotseling te horen krijg dat ik er nog even 10.000 euro bij moet leggen dan wordt ik toch wel erg boos op je!

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: Contract Winstverdriedubbelaar.

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Oh ja, vergeten te melden; bovenstaande is een van 2 contracten die me samen 35.000 euro kosten..

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: Contract Winstverdriedubbelaar.

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Maar wie hebben er varianten op dit contract? en wat zijn de verschillen?

john R

Re: Contract Winstverdriedubbelaar.

Ongelezen bericht door john R »

ook wij hebben legiolease afgesloten in Mei moeten wij nog 1 jaar betalen terwijl wij nu al vreselijk in de min staan wij hopen dat ook ik en mijn zus er van af kan komen wandt ik zou dat nooit terug kunnen betalen en er is bij ons nooit over verlies in de folder geschreven ik hoop dat wij ook nog bij de klagers kunnen komen
met vriendelijke groet John .

Gesloten