LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spaarkredietplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
johan57
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2005 22:40

spaarkredietplan

Ongelezen bericht door johan57 »

Ik ben maart 1998 ziek geworden aan het langdurig blootstaan van oplosmiddelen ben bij dat bedrijf 20 jaar werkzaam geweest als zeefdrukker door het amc te Amsterdam afdeling beroepsziekten is vastgesteld dat ik aan O.P.S. lijd in maart 1999 ben ik daarom ook afgekeurd hiervoor(hier is al 7 jaar een advocaat mee bezig )in 1996 heb ik een investering gedaan in muziek apparatuur omdat ik ook een eigen band had die investering was zo,n 20.000 euro. in 1998 werd mij door de woonbron mijn huurhuis te koop aan geboden ik heb toen een financieel adviseur gevraagd of de hypotheek te regelen hij vertelde ons dat die lening die wij hadden omgezet moest worden naar een actief spaarkrediet dat zou gunstiger zijn voor de hypotheek dat was binnen in week geregeld na 5 weken krijgen wij te horen dat we geen hypotheek kregen omdat ik in de WAO. zou komen dan zou mijn inkomen ontoereikend zijn inmiddels nu in 2005 heb ik aan dat spaaractieplan ongeveer 20.000 euro betaald en moet nog 8 jaar hier aan betalen heb hier ook een advocaat op gezet maar die kan niets doen Wij willen hier van af wij hebben ook nooit geweten dat dit zo geregeld was met die adviseur toen dit was afgesloten. in 1998 was ik heel erg ziek het AMC zei dat ik voor 80 procent vergiftigd was ze hebben mij papieren laten tekenen waar ik nu 7 jaar later het helemaal niet mee eens bent. het finacieeladviesbureau !!!!! te Dordrecht is aan geschreven door die advocaat en meerdere malen gebeld maar die geven geen gehoor hier aan
wij hebben inmiddels een achterstand opgelopen bij Tiel Utrecht en de Goudse verzekeringen het is voor ons momenteel niet toereikend om dit nog 8 jaar te betalen
Van de tegenpartij van mijn werkgever kregen wij af en toe een voorschot vandaar dat het betalen van die zogenaamde lening geen probleem was maar de tegen partij Delta Loyd is gestopt met het betalen van voorschotten
De kredietbank wil dit alles ook niet overnemen inkomen te laag
Ik vind dat ik toen der tijd vreselijk ben opgelicht ze heb mij papieren laat tekenen in verwarde toestand en helaas geen hypotheek wij hopen dan ook dat u misschien nog een uitweg weet hiermee
Vriendelijk dank voor het lezen van deze korte uitleg
Hoop spoedig iets van u te horen

Gesloten