LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Protesteer mee op 15 oktober BEURSPLEIN AMSTERDAM

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
juwita
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 aug 2008 13:46

Protesteer mee op 15 oktober BEURSPLEIN AMSTERDAM

Ongelezen bericht door juwita »

Protesteer mee tegen de zelfverrijking bij banken/verzekeraars

De in de VS gestarte actie ''Occupy Wallstreet'' (OWS) breidt zich als een olievlek uit. Op 15 oktober a.s. is Amsterdam aan de beurt. Zie de Facebook pagina ''Occupy Amsterdam''. De actie is gericht tegen de zelfverrijking door de financiele sector de afgelopen 15 jaar en die in Nederland niet alleen tot de vanaf 2007 ontstane financiele crisis heeft geleid, maar eerder tot de misleiding met derivaatconstructies waarmee circa een half miljoen aandelenleasegedupeerden in ons land werden genept. Idem ditto de alles met zelfverrijking samenhangende misleiding van circa 4 miljoen woekerpolis-gedupeerden

KOMT ALLEN NAAR AMSTERDAM ! Laat de financiele sector weten dat ze niet wegkomen met schadefooitjes ! Eis o.m. terugbetaling van alle bonussen van de voorbije 15 jaar !

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Protesteer mee op 15 oktober BEURSPLEIN AMSTERDAM

Ongelezen bericht door Captain-America »

De tijd, althans de mijne, voor het (mede)demonstreren, op dit punt, is voor mij voorbij.

Desalnietemin een goed initiatief, waarmee ik de initiatoren veel succes toewens.

Gr,

C-A

digitaaltje
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 sep 2006 13:57

Re: Protesteer mee op 15 oktober BEURSPLEIN AMSTERDAM

Ongelezen bericht door digitaaltje »

Al regent, hagelt of sneeuwt het, ik zal er zijn!

Een prima initiatief van ons Nederlanders die teveel ja en amen zeggen.

Gesloten