LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onze Euro 45,= terug ?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Lotgenoot
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 aug 2003 19:45

Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door Lotgenoot »

Lotgenoten,

Wanneer krijgen wij nu onze Euro 45,=, weet iemand dat ?


Met vriendelijke groet,

Lotgenoot

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door Janny »

was dat misschien het lokkertje?

een zoethoudertje,

en komt dat als er niets meer te verdelen valt?

Vooreerst besteedt ik het bedrag nog maar niet.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door Harry »

lotgenoot,ik denk dat de meeste mensen de schikkingaanvraag niet hebben teruggestuurd omdat ze zich zijn rot geschrokken toen ze deze dwaze voorstellen hadden gelezen. Want niemand trapt daarin, eerst betalen en dan maar afwachten of je wat terug krijgt. Dit is ook de reden dat je de € 45,- niet terug krijgt, als je wel met de schikking accoord gaat krijg je het wel terug denk ik, maar weet dit niet zeker.

groetjes Harry

frits
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 nov 2003 21:01

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door frits »

Ook de mensen welke niet accoord gingen met de voorgestelde schikking hebben de stemkaart terug moeten sturen, diegene die de kaart hebben teruggestuurd zouden de 45,= danwel 90 euro terug gestort krijgen.

Ik denk niet dat er iemand is die er rekening mee heeft gehouden ooit iets van de betaalde inleg aan eegalease danwel leaseverlies terug te ontvangen. Dus is het geld wat we binnenkort zullen ontvangen “gevonden geld” aangezien er nog wel mensen en verenigingen zijn die wel iets voor de gedupeerde doen zou ik hetvolgende voorstel willen doen:

Als je het geld van deze zogenaamde belangenbehartigers terug krijgt en je kunt het missen maak het dan over naar bijv. PAL
Mijn 90 euro zal daar in iedergeval naar toegaan.

ankie
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:32

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door ankie »

Ja en dan ben je die ook weer kwijt alle beetjes helpen na het betalen van zo'n restschuld toch?!

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Uitstekend voorstel, Frits. Van mij hoeft PAL ook niet te wachten totdat het Dexia misschien eens belieft die € 45 op mijn rekening te storten. Daarom schiet ik dat bedragje wel voor en maak het nu direct over.

P.S. Die € 45 zijn nu al van mijn rekening afgeschreven met als betalingskenmerk "Nageltje doodskist Dexia, s.v.p. diep inhameren!"

RP1975
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 nov 2003 15:01

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door RP1975 »

Nee nog geen € 45 gezien op mijn rekening. Ze zouden dit overmaken zodra bekend was of het meerendeel met die Duitenberg-schikking akkoord gingen.

Afwachten dan maar. In ieder geval hoef ik niets meer te doen. Via Leaseproces hoop ik in ieder geval mijn rechtzaak te winnen.

Groet,

RP

RP1975
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 nov 2003 15:01

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door RP1975 »

Eerst worden de gedupeerden in de steek gelaten door SLV en Eegalease en nu betalen ze zelfs die € 45 niet terug. Heeft iemand al een cent gezien of worden we zelfs door de stichtingen die helemaal niets voor de gedupeerden hebben gedaan ons geld afhandig gemaakt?

Ik hoor het wel.

Groet,

RP

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door painter »

Laten we ze maar aanklagen die zwijnen!

VR GR

vaderjacob
Berichten: 83
Lid geworden op: 10 aug 2005 16:49

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door vaderjacob »

Sommigen hebben dat geld al ontvangen. Althans mijn buren.

CashDamageLeader
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 mar 2005 11:45

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Geen geld gekregen

too23
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:05

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door too23 »

90 euroos eindelijk ontvangen

gr.to

elliot
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 mar 2005 18:15

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door elliot »

Ik heb vandaag mijn 45 euro terug ontvangen van SLV.

groetjes elliot

hathor
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 mei 2005 10:44

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door hathor »

Ik heb vandaag van Stichting Eegalease EUR 35,00 ontvangen op mijn rekening. Had de kaart opgestuurd met "nee" erop. Zou dit de reden zijn van de EUR 10 korting? Van Stichting Leaseverlies heb ik nog niets ontvangen. Wie weet het antwoord???

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door Janny »

doordat u en aangemeld stond bij lesio-lease, . is voor eegalease korting verleend, zie maar na op uw betaling toenderdertijd.

Ook het lidmaatschap van de consumentenbond gaf een korting.!

Jarro
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2005 16:00

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door Jarro »

Ik kreeg vandaag 10 Euro op mijn giro rekening gestort van de stichting Eega lease...waar blijft de rest!
Nog geen storting gezien van SLV. Ik had er al geen vertrouwen meer in om nog langer in de wachtkamer te blijven dus nu via lease proces mijn zaak opgestart!

hathor
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 mei 2005 10:44

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door hathor »

Bedankt voor het antwoord. Was helemaal vergeten wat ik indertijd betaald had. Was ook op het verkeerde been gezet door de opmerking: ik heb EUR 90 ontvangen. Er schijnen dus mensen te zijn geweest die indertijd wel 90 euro's hebben betaald...

Claimertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jul 2005 11:09

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door Claimertje »

Vandaag ook mijn € 45,-- terug gehad van onze verraders, en maar gelijk doorgestuurd naar PAL, in het vertrouwen dat die er wel iets nuttigs mee gaan doen.

Lotgenoot
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 aug 2003 19:45

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door Lotgenoot »

Pal, heeft dat iets te maken met pedigree ?

hathor
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 mei 2005 10:44

Re: Onze Euro 45,= terug ?

Ongelezen bericht door hathor »

Aangezien je waarschijnlijk van een andere planeet komt, zal ik eventjes uitleggen wat PAL is: PAL staat voor Stichting Platform Aandelenlease. Deze stichting bestaat uit een aantal vrijwilligers onder aanvoering van Piet Koremans. Deze stichting doet wel wat voor ons gedupeerden.

Gesloten